joppie Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hey, Ik heb een vraag over een texture op een muur plaatsen want als ik een texture plaats is het gelijk aan alle kanten maar dat wil ik dus niet. Zou je dus de zijden kunnen selecteren waarop je wél de texture wilt? Alvast bedankt Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Hey,Ik heb een vraag over een texture op een muur plaatsen want als ik een texture plaats is het gelijk aan alle kanten maar dat wil ik dus niet. Zou je dus de zijden kunnen selecteren waarop je wél de texture wilt? Alvast bedankt Convert je muur naar ''Editable Poly'' (Rechtermuisknop > Convert to > Editable Poly). En druk op ''4'' (van je toetsenbord). (Polygon selection) Succes! Je kan je 3DSMax vragen ook in deze topic stellen. Reageren
joppie Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 bedankt het werkt! En ik zal voortaan m'n vragen in dat topic vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.