Remi-X Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) * Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden! Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden. Dit gaat nog komen:-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2. -3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum. -Als dat kan meer auto's en mooiere auto's. -3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt Laatste info: -De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook. * Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat. ** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release. ---Leider----Remi-X ---Sketchup modellers--- Remi-X dutchgod Jozz BC7 MFCL senneken Danoontje_NL tommyfrogy Timske ---3DSMAX/GMAX modding--- Timske MFCL ---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!--- BC7 ---CLEO3 Modding--- MFCL BC7 ---Artworks en Logo's--- Unmountable Tijmen ---Convertering--- Beagle ---Overig--- Alvast heel veel dank aan de crew! -Gezocht-Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor: -Interieur -Afwerking modeller. -Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive Cache-Control: max-age=0 nodig was? Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en. Screens, nieuwste screen altijd vooraan: OverviewVoorkant Ingang Bovenkant De Schansen Monochrome met megabuilding en bruggenIn kleur Beginsel indeling Pier keuze 1Pier keuze 2 Pier Keuze 3 Pier keuze 4 PlateauJump over het kanaal Brug manier van bouwen Huis met ramp achterop, door dutchgodGave tattoo shop met GTA IV Magazines, door GTAFreak007 Stuntgarage met invalide plaatsen, door d Bewerkt: 4 januari 2009 door Remi-X
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Dat gebouw doet me een beetje denken aan de oude Tony Hawk Pro Skater serie. Daar hadden de meeste gebouwen ook quater pipes naast de deur zodat je er overheen kon springen. Mooie tijd... Mooie tijd... In ieder geval een vet idee. Als er nog meer van dat soort vage gebouwen komen en zo´n grote racebaan kan ik niet wachten tot hij uitkomt.
Remi-X Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ja. Ik bedenk me nu dat ik ook nog wel de URL Races kan toevoegen aan de mod. Dat is actie, met veel bochten enzo. En een high tech stad zou leuk zijn, dat je misschien doet denken aan Neopolis maar dat zou denk ik copyright schending zijn. Over je Tony Hawk: owkej, grappig t is gewoon puur fantasie dat gebouw De uitkomst zal niet dit jaar zijn, maar het sketchup modellen heel misschien wel, als ik even doorwerk deze herfstvakantie en kerstvakantie!
Remi-X Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) HAHA, zo kan je me ook noemen ja Maar even een vraagje over Schiphol: omdat ik niet heel Schiphol kan gebruiken omdat dat gewoon te groot is, vraag ik me af welke gate ik zal gebruiken. Hier wat screens, waarvan ik ze gewoon gedownload heb in het 3d warehouse heh, niet zelfgemaakt dus!: NR1: NR2 NR3 NR4 Ik denk dat ik zelf voor NR2 ga, omdat deze lekker veel gates heeft Mijn idee is dat om bij sommige gates een AT400 te spawnen en dan via zo'n Gateway erin kan, net echt dus, echter dan bij de AT400 in Las Venturas . Bewerkt: 21 oktober 2008 door Remi-X
GTA Haas Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Zodra die ge-released is ga ik hem downloaden!!
Remi-X Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Of je maakt er zelf 1 Ja, maar deze zijn juist van Schiphol, en dat wil ik wel laten terugkomen in de mod. Ik ga er sowieso al 1 of 2 zelf maken. En 1 dus die van Schiphol is.
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik zou sowieso je eigen maken, anders heet dat "rippen". Als je toestemming vraagt aan de maker van het model, en je zijn/haar naam vermeldt bij de credits, mag je het model gebruiken.
Remi-X Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Dat is ook wel weer zo, maar dan kan ik altijd nog iets maken dat er op lijkt maar zelf gemaakt is. Maar dan wil ik alsnog weten op welke ik mijn model dan ga baseren?
Hackman Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik zou sowieso je eigen maken, anders heet dat "rippen". Als je toestemming vraagt aan de maker van het model, en je zijn/haar naam vermeldt bij de credits, mag je het model gebruiken. Als je een model van jezelf in het "3D Warehouse" zet dan weet je dat anderen deze kunnen gebruiken en je gaat er dan ook uiteraard ook mee akoord dus wat Remi-X nu heeft gedaan is alles behalve rippen.. Ik ben trouwens zelf ook met iets bezig maar het wil nog niet echt lukken, veel succes verder met je bouwwerkje.
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Met "baseren op" is niets mis Bewerkt: 21 oktober 2008 door MartyCeha
Remi-X Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Die models van Schiphol zijn dus van ene Gijs, maar ik heb geen idee hoe ik hem kan contacteren... Baseren dan maar! EDIT: Weet iemand toevallig op hoeveel meter hoogte de deur van de AT-400 zit? Bewerkt: 21 oktober 2008 door Remi-X
Hackman Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Die models van Schiphol zijn dus van ene Gijs, maar ik heb geen idee hoe ik hem kan contacteren... Baseren dan maar! EDIT: Weet iemand toevallig op hoeveel meter hoogte de deur van de AT-400 zit? Als je een model van jezelf in het "3D Warehouse" zet dan weet je dat anderen deze kunnen gebruiken en je gaat er dan ook uiteraard ook mee akoord dus wat Remi-X nu heeft gedaan is alles behalve rippen.. Niet gelezen? Je bent vrij om ze te gebruiken, hoor! Hoewel zelfmaken wel wat orgineler is.. @Hieronder: Ik had het tegen Remi. Maar ik aanvaard je excuses hoor! Bewerkt: 21 oktober 2008 door Hackman
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Nee, niet gelezen Sorry... dan is het goed
Recommended Posts