Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!


Remi-X

Recommended Posts

Het plan:

Eerst gaan we een eiland maken die onder Santa Maria zal liggen. Dat is al een groot eiland. Als dat af is gaan we daar zo snel mogelijk een final mod van maken en dan gaan we beginnen aan de TC. Zelf verwacht ik het eiland onder Santa Maria zo tegen maart 2009.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

Leuk plan en leuke ideeën, maar we zijn onderhand 38 pagina's verder en als je een eiland in maart af wil hebben met dit tempo moet je behoorlijk vaart maken.. Ik heb nog geen enkele ingame screen gezien..?

Jullie willen een map maken die even groot is als SA, waar Rockstar jaren mee bezig is geweest in een half jaar, en het enigste wat ik hier zie is wat gebouwtjes die (sorry) niet eens realistische proporties hebben (d.w.z. de verhoudingen tussen deuren, ramen en schaal), laat staan dat ze bugloos ingame komen.

Verder gebruiken jullie textures van SketchUp zelf wat ik ten strengste afraad als je het ingame wil zetten, omdat die textures er ingame gewoonweg niet uitzien. Haal de textures van CGtextures.com en bewerk ze in Photoshop o.i.d. of gebruik simpelweg textures uit SA, die er altijd "goed" uitzien (in de engine van SA dan, waar lage qualiteit hoge qualiteit inhoudt).

?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Remi-X

    145

  • Hackman

    80

  • .Senne

    69

  • MFCL

    67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt helemaal gelijk ^_^ En ik zal er ook rekening mee houden. Maar die teztures zou ik sowieso anders maken. Omdat ik het niet eens mooie realistische textures vind.

Maar, houd er rekening mee dat dat U-SA was, en nu SSC aan de gang is.

Alleen vind ik kleine mods zoveel leuker, dus komt er een beetje vertraging in de mod... En de grootste reden waarom ik kleine mods toch leuker vind: Die krijg ik tenminste ingame :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Die ene mod over het tiberium is veel beter georaniseerd en ziet er veel beter uit. Daar geven ze screens en praten ze niet zo super veel. Hier word er alleen maar gepraat en bijna niets gepost. En die mod begint al aan een nieuwe versie volgens mij. En hier duurt het zo lang. Volgens mij word dit weer een TC die mislukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die ene mod over het tiberium is veel beter georaniseerd en ziet er veel beter uit. Daar geven ze screens en praten ze niet zo super veel. Hier word er alleen maar gepraat en bijna niets gepost. En die mod begint al aan een nieuwe versie volgens mij. En hier duurt het zo lang. Volgens mij word dit weer een TC die mislukt.

Bedankt Timske. :7

Het zou jammer zijn als deze mod mislukt, het zou een voordeel voor Tiberium Infection zijn maar een nadeel voor de mensen die een mooie TC verwachten.

Laat me dit uitleggen:

Voor Tiberium Infection zal het een voordeel zijn omdat we dan minder concurrentie zullen hebben van deze mod.

Maar voor mensen die een mooie TC verwachten zal het een grote teleurstelling zijn omdat, als deze mod mislukt, ze weer een TC kunnen wegstrepen van de lijst.

Ik wens jullie toch nog succes en probeer er iets moois van te maken. :Y

Grtz RD

Link to comment
Delen op andere websites

Die ene mod over het tiberium is veel beter georaniseerd en ziet er veel beter uit. Daar geven ze screens en praten ze niet zo super veel. Hier word er alleen maar gepraat en bijna niets gepost. En die mod begint al aan een nieuwe versie volgens mij. En hier duurt het zo lang. Volgens mij word dit weer een TC die mislukt.

Bedankt Timske. :7

Het zou jammer zijn als deze mod mislukt, het zou een voordeel voor Tiberium Infection zijn maar een nadeel voor de mensen die een mooie TC verwachten.

Laat me dit uitleggen:

Voor Tiberium Infection zal het een voordeel zijn omdat we dan minder concurrentie zullen hebben van deze mod.

Maar voor mensen die een mooie TC verwachten zal het een grote teleurstelling zijn omdat, als deze mod mislukt, ze weer een TC kunnen wegstrepen van de lijst.

Ik wens jullie toch nog succes en probeer er iets moois van te maken. :Y

Grtz RD

Concurrentie? Tuurlijk niet! Dit is geen gevecht, dit is gewoon een hobby! Je maakt dit omdat je het leuk vind, niet om de beste mod van het jaar te maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Die ene mod over het tiberium is veel beter georaniseerd en ziet er veel beter uit. Daar geven ze screens en praten ze niet zo super veel. Hier word er alleen maar gepraat en bijna niets gepost. En die mod begint al aan een nieuwe versie volgens mij. En hier duurt het zo lang. Volgens mij word dit weer een TC die mislukt.

Bedankt Timske. :7

Het zou jammer zijn als deze mod mislukt, het zou een voordeel voor Tiberium Infection zijn maar een nadeel voor de mensen die een mooie TC verwachten.

Laat me dit uitleggen:

Voor Tiberium Infection zal het een voordeel zijn omdat we dan minder concurrentie zullen hebben van deze mod.

Maar voor mensen die een mooie TC verwachten zal het een grote teleurstelling zijn omdat, als deze mod mislukt, ze weer een TC kunnen wegstrepen van de lijst.

Ik wens jullie toch nog succes en probeer er iets moois van te maken. :Y

Grtz RD

Concurrentie? Tuurlijk niet! Dit is geen gevecht, dit is gewoon een hobby! Je maakt dit omdat je het leuk vind, niet om de beste mod van het jaar te maken...

Concurrentie is er wel in de modding wereld:

Concurentie

Als laatste punt wil ik nog één onderwerp aanspreken. Namenlijk concurentie. Als je een nieuwe mod start, speelt de concurentie een grote rol. De concurentie kan beter zijn en dat moet je kunnen accepteren. Je kan echter ook van de concurentie leren. Kijk naar hoe zij het doen, en probeer de goede dingen ook ongeveer zo te doen. Je moet iniedergeval niet denken dat een andere mod té veel beter is dan jou mod (gaat worden). Alles kan een succes worden, zolang je het maar goed aanpakt.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van niet :ch: Je maakt een mod omdat je het leuk vind, en je gaat toch niet huilen als de andere mod meer succes heeft? Tuurlijk is het vervelend als niemand iets aan je mod vind, maar je kan niet altijd iets goeds hebben.

@Remi-X en de crew: nog vooruitgang, screens, of ideeën die nog gaan komen?

@Hieronder: Mening... Ik zag meer Nickonly's mening dan die van jou :puh:

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...