Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!


Remi-X

Recommended Posts

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Remi-X

    145

  • Hackman

    80

  • .Senne

    69

  • MFCL

    67

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zal de clue weggeven, sorry dat jullie nu niet langer naar de oorzaak van het probleem kunnen zoeken. Maar dit komt doordat het een ATI radeon kaart is :O Geforce kaarten zijn niet alleen goed bij games maar ook bij applications, en dat kunnen radeon's niet.. Nuff Said.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal de clue weggeven, sorry dat jullie nu niet langer naar de oorzaak van het probleem kunnen zoeken. Maar dit komt doordat het een ATI radeon kaart is :O Geforce kaarten zijn niet alleen goed bij games maar ook bij applications, en dat kunnen radeon's niet.. Nuff Said.

Dat slaat dus echt nergens op. Ik zelf heb een ATI Radeon (En nee, geen hoge serie) en kan 3DS Max prima draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

meer models misschien ??

er wordt echt veel gelult mensen

Zou ik je dan op deze zin mogen wijzen?

Ge-updieet XD

Geupdate, lastig woord iig. Maar het kan er wel aan liggen.

En ook word het topic voor andere zaken gebruikt :puh:.

@ moderators, vind het niet erg. T is toch meer een babbeltopic voor ons geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Okej, dan ga ik (helaas) maar weer ontopic. Ik moet alleen nog details aan huizen aanbrengen, dat lukt mij opzich wel maar ik heb hulp nodig bij het schalen. Die hele map moet in een keer geschaalt worden, anders kan je problemen krijgen dat niet alles op elkaar past. Dus iemand die daarvoor een snelle pc heeft die high poly dingen voor me kan schalen?

Na het schalen word de map gewoon in delen gemaakt. Zolas afgesproken.

Alhoewel ik zelf de map erg vierkant vind, en das jammer. Misschien bij updates dat dat wat minder word.

Waarom er wat vertraging is? Omdat ik ook heel erg met andere kleine mods bezig ben, in totaal heb ik er iets van 40 op een blaadje gechreven wat ik zou kunnen doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Okej, dan ga ik (helaas) maar weer ontopic. Ik moet alleen nog details aan huizen aanbrengen, dat lukt mij opzich wel maar ik heb hulp nodig bij het schalen. Die hele map moet in een keer geschaalt worden, anders kan je problemen krijgen dat niet alles op elkaar past. Dus iemand die daarvoor een snelle pc heeft die high poly dingen voor me kan schalen?

Na het schalen word de map gewoon in delen gemaakt. Zolas afgesproken.

Alhoewel ik zelf de map erg vierkant vind, en das jammer. Misschien bij updates dat dat wat minder word.

Waarom er wat vertraging is? Omdat ik ook heel erg met andere kleine mods bezig ben, in totaal heb ik er iets van 40 op een blaadje gechreven wat ik zou kunnen doen :puh:

Je kan in 3DS Max makkelijk iets schalen, dat is geen probleem. Aangezien je eindelijk ook de stap gewaagd hebt, en 3DS Max geprobeerd hebt kan je dat dus makkelijk zelf doen (Met een beetje hulp van Beagle :puh: ). Je kan de map toch gewoon minder vierkant maken?

Wat ik eigenlijk wilde zeggen, maar PatrickW verbied het me om offtopic te posten: Probeer eerst maar eens die mods te maken. Kan je meteen 30 mods wegstrepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...