Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!


Remi-X

Recommended Posts

ik heb slecht nieuws, ik ben mijn gebouwen kwijt!!!

Ik ga nu snel wat simpelle flatjes enzo maken, hoop er vanavond al een stuk of 10 te hebben

das kut :{

maar maak gebouwen nooit té simpel, maak het gedetailleerd :bier:

----------------------------------------------

PS: Firefox is super handig :Y automatische spelling controle :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Remi-X

    145

  • Hackman

    80

  • .Senne

    69

  • MFCL

    67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil wel ingame screens geven, maar het staat nog niet ingame. Iets van de COl, TXD, DFF, DAT of IPL werkt niet bij mij. En Beagle converteert het, maar lukt het nu ook niet. Maar hij vertelde me wel dat hij misschien nu de oplossing had, dus wie weet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel ingame screens geven, maar het staat nog niet ingame. Iets van de COl, TXD, DFF, DAT of IPL werkt niet bij mij. En Beagle converteert het, maar lukt het nu ook niet. Maar hij vertelde me wel dat hij misschien nu de oplossing had, dus wie weet...

no probleemo! als ik weer 3dsmax heb kan ik het ook proberen ingame te zetten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Okej, nog een converter erbij ^_^

Ikke bezig met carlifter, doodlollig forkliftje gemaakt om auto's op te tillen :D (geen bussen alleen...)

EDIT, ik zie nu pas dat dit de 500ste post is ^_^

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Sketchup en ik kan er al aardig goed mee overweg, hier ff een plaatje van een tut die ik heb gevolgd

Deze heb ik zelf gemaakt, Aan de andere kant is ook graffiti en aan de achter kant heb ik boven aan de naam van mijn favoriete band gezet, The gorillaz, en dan een plaatje ervan eronder!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi :klap: Maar, heb je die doodshoofd en die draakjes zelf gemaakt?

Verder, is dit het topic van U-SA, en jouw model heeft er niet veel mee te maken :{ Je comment niet, en je zit niet bij de mod.

* Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben.

* WIP mod show topics dienen duidelijke informatie en eventueel al screens te hebben.

* Losse renders van models kunnen in het Show jouw models topic geplaatst worden.

* Rippen, oftewel het stelen van andermans mod, wordt zwaar bestraft!

You see :puh: ?

EDIT: Ow vergeten link te zetten naar Show Your Models :puh: :Klik. Ik dacht dat je een nieuwe bent in Textures & Modelling Fora, dus het maakt nog niet zo veel uit :engel:

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

@ GTA-Freak. Je mag helpen, maar helaas ben ik nu wel op zoek naar super goede modellers, en heb ik liever niet een beginner. Mijn excuses hiervoor, maar gewoon omdat we eigenlijk wel genoeg hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Okej, maar geef zeker niet op hoor! Misschien vind je binnenkort nog de doorslag en maak je iets dat zo gewild is dat ik je wel moet aannemen. Sketchup is niet moeilijk en is goed te leren, er zijn hier op GTAF genoeg tuts te vinden die je zeker helpen.

Geef de moed dus niet op, iedereen kan het! Desnoods mag je me nog PB-en om wat vragen te stellen ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

Is de modificatie nu al bijna in-game? Ik kan namelijk niet wachten en ben erg benieuwd of het goed zal functioneren en mooi zal ogen. Niet negatief hoor, maar Sketch-Up is niet het beste programma om dit soort dingen mee te maken en als het wel er helemaal goed uit rolt, respect! :)

En dan nog even 2 dingen alleen voor Remi-X.. Ik dacht dat je een nieuw topic zou maken maar dan met de bedoeling dat er alleen screenshots in worden gepost en dat soort dingen. Je kunt het ook helemaal aan het eind doen wanneer de modificatie klaar is alleen dan ben je nog niet eens ermee begonnen en dan kost ook dat alleen maar extra tijd, ik zou er als ik jou was gewoon nu al mee beginnen zodat dat later niet meer hoeft. ;)

En dan nog het volgende, ik had je iets via 'De persoonlijk bericht' gestuurd en ik wou graag even weten of je er nog gebruik van gaat maken omdat ik het anders namelijk goed in iets anders kan gebruiken waar ik mee bezig ben als jij het niet nodig bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het worden losse onderelen. Anders kan het erg gaan buggen, en dat is zonde. Zo zal ik ze een beetje proberen te maken:

-MAIN>het eiland zelf

-ROADS>de wegen

-PATHS>de stoep

-BUILDING1>Huis/gebouw 1, tot het laatste gebouw.

-KARTBAAN>Spreekt voor zich.

En misschien komen er nog wat bij, ik weet het nog niet.

@ Hackman, is een .TK site geworden ^_^. Kunnen mensen posten in het gastenboek en we hebben voor ons zelf een private forum.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...