MFCL Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Pak je bmx snel uit de schuur We gaan total-los op het nieuw gebouwde skatepark van MFCL ------------------------------------------------------------ I <3 Screen-tijd comments?
.Senne Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 I <3 Screen-tijd me too ik heb het al gezegd, maar het ziet er echt prachtig uit, zeker met die textures moest ik een cijfer moeten geven van 1/10 zou het een 9.7 worden geen 10, omdat perfect niet bestaat. btw, nog eens bedankt voor de les sketchup van daarnet eh, als je nog wat handige tips hebt mag je ze altijd laten weten
MFCL Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 tnx jou huisje is ook vet mooi geworden vooral die textures maar zoals ik al zij op MSN... soms zijn standaard sa textures beter omdat ze dan al ge'edit zijn dus veel makelijker om mee te werken de mod loopt lekker nu en hackman... jou huisje is keigaaf man nog wat textures erop en klaar is kees (ik heb een map voor textures... die misgien handig kunnen zijn voor je model... PM me dus )
Crypteq Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 @MFCL Let wel op dat je nog een "collision model" moet maken, en dat model mag niet meer dan 8000 poly's bevatten. kijk ander ook ff hier: Klik
MFCL Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 colision model onder de 8000 poly's ? gaat met gemak lukken dit zijn de poly's van het gehele model: low-poly rules!
Crypteq Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik had niks te doen, heb een kleine schans gemaakt, en met 3dsmax in gta gezet, om te testen: Screens: Comments
MFCL Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 nice het is net een all-in-one ramp hoeveel ramps zijn dat wel niet? ( ik tel 6 )
Hackman Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Sorry dat ik er niet was toen alles via Msn werd besproken, niet dat ik het was vergeten alleen ik was even met andere dingen bezig die ik eerst moest afmaken en toen ik klaar was was het rond 19:50 en toen dacht ik bij mezelf dat het nu toch al geen zin meer zou hebben als ik online kwam omdat het gesprek dan vast al was beëindigd.. Ik ga nu waarschijnlijk toch maar even mijn huizen die ik tot nu toe heb gemaakt texturen zodat ik iig 'iets' kan doen want zoals jullie weten laat mijn inspiratie me weer in de steek. Screens ervan komen er echt zo snel mogelijk aan, waarschijnlijk vanavond al! Ik vind trouwens dat door het Msn gesprek wel veel in een keer is veranderd aan het samenwerken als ik dit zo even bekijk, ik was namelijk heel even weg en nu zijn er al 2 dingen gemaakt en in het topic gepost en de anderen reageren er ook op en geven tips wat daarvoor niet het geval was dus dat is naar mijn mening een groot pluspunt! @MFCL: Het ziet er allemaal wel leuk uit naar mijn mening en ik zou deze waarschijnlijk plaatsen in Los Santos (aangezien daar ook ergens een staat alleen dan lelijker..). Verder zou ik bij de modificatie ook de Handling van de fietsen veranderen want deze kunnen sneller dan een auto en dat is me iets té en dat zou jou'n 'skatepark' ook een beetje verpesten.. @BC7: Ziet er leuk uit en je hebt ook mooi de ruimte gebruikt die nooit in gebruik was waardoor het daar meteen wat minder leeg is, verder zou je ze misschien net zo kunnen texturen als die andere rampen die daar bij het eerste plaatje boven staan zodat hij wat meer op de omgeving lijkt.
Remi-X Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Okej, dan is het goed Hackman. Ik heb een beter idee: Als we nou gewoon elke dag om 7 uur een verzamelpunt maken? En als je niet kan is het ook niet erg, dan is de volgende dag er weer! Goed idee? Zoals we nu gezien hebben gaat alles ook wat sneller dan! Tot vanavond Even voor anderen: De mod zal eerst een eiland worden, en als dat af is -nog een- en nog een -en nog een- totdat er een TC is. Ideetje binnen geschoten: In dat ene grote gebouw kunnen nog heel veel dingen geplaatst worden. Terwijl die ruimte nog niet benut word. Dus dacht ik eraan om in dat gebouw een interior met verdiepingen te maken. En dan is er op elke verdieping wel iets te doen. Zoals drift/streetx banen op een verdieping, winkelcentrum verdieping enzovoort. En dan kan je bij elke verdieping komen bij een lift met een menu Bewerkt: 28 oktober 2008 door Remi-X
.Senne Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 remi, comments! MCFL en BC7 hebben een staaltje van hun werk laten zien, kan je niet wat kritiek leveren? BC7: ziet er erg cool uit, een kanjer van een stunt. ook leuk dat er zoveel mogelijkheden zijn om te rijden / springen en over dat elke avond om 7 uur: dat is goed voor mij, al kan het wel zijn dat ik er dan soms niet ben. en hoe groot is dat gebouw dan qua breedte? want als je er een ganse racebaan in wil plaatsen, moet het al ter grootte van de stadions zijn leuk idee trouwens van die lift, en ik denk dat bc7 wel zo'n menu zou kunnen scripten, niet? ik was even wat aan het oefenen met sketchup voor het maken van niet-vierkante vormen, en dit kwam eruit: (even snel getextured met textures uit sketchup zelf. ) follow me tool
MFCL Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) remi, comments! MCFL en BC7 hebben een staaltje van hun werk laten zien, kan je niet wat kritiek leveren? BC7: ziet er erg cool uit, een kanjer van een stunt. ook leuk dat er zoveel mogelijkheden zijn om te rijden / springen en over dat elke avond om 7 uur: dat is goed voor mij, al kan het wel zijn dat ik er dan soms niet ben. en hoe groot is dat gebouw dan qua breedte? want als je er een ganse racebaan in wil plaatsen, moet het al ter grootte van de stadions zijn leuk idee trouwens van die lift, en ik denk dat bc7 wel zo'n menu zou kunnen scripten, niet? ik was even wat aan het oefenen met sketchup voor het maken van niet-vierkante vormen, en dit kwam eruit: (even snel getextured met textures uit sketchup zelf. ) - plaatjuh - follow me tool vette bowl! zo heb ik mijn bowl van mijn skatepark ook gemaakt follow-me tool rules! Bewerkt: 28 oktober 2008 door MFCL
.Senne Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) ik heb de bowl van het skatepark in los santos half nagemaakt eigenlijk, nu ik het zo zie heb er vandaag wat mee zitten prutsen, met de follow me tool en dit kwam er ook uit: geïnspireerd op de velg van de VW Golf W12 GTi Bewerkt: 28 oktober 2008 door senneken
Hackman Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Je kunt (wanneer je de follow me tool een beetje beheerst) er hele mooi dingen mee maken! Ikzelf gebruik deze tool heel vaak bij de details van mijn bouwwerken; bijvoorbeeld kozijnen van ramen en bij stoelen.. De follow me tool is inderdaad een ontzettend goede tool! Verder denk ik niet dat ik de gebouwen ga texturen.. Waarom? Omdat ik hele erge hoofdpijn heb (die gelukkig al wat beter begint te worden) en omdat ik te weinig (leuke) textures heb komt het geheel er ook bagger uit te zien en de standaard textures die ik nu gebruik zullen waarschijnlijk helemaal niet mooi staan in GTA: San Andreas zelf, ook niet op het eiland.. Misschien dat iemand anders dit kan doen met andere, leuke, textures. Ik zal proberen (ik beloof absoluut niks!) om vanavond op Msn te komen!
Remi-X Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Ik kan vanavond helaas niet komen... Ik ga eten bij mn opa en oma En @senneken, ik heb toch commentaar gegeven? Ik heb gezegd dat het er allemaal goed en gaaf uit zag, of niet? EDIT: nu zie ik jouw werk pas, weer een foutje in GTAForum denk ik. Of gewoon aan Vista Maar dat ziet er ook goed uit! 8/10! Doet me wel een beetje denken zoals dat skatepark van Los Santos, zoals jij ook al zei, maar het blijft leuker omdat we dit zelf gemaakt hebben En je wiel, ook 8/10. Leuk om toe te voegen aan de transfender Maar omdat ik niet kan komen om 7 uur wil ik even laten weten hoe we het eiland aanpakken. Ik ga dus een basis voor dat eiland maken, en het gebouw een interior geven. Dan worden de gebouwen en huizen allemaal op een aparte TXD en DFF gezet, zoals Beagle mij een tip gaf. Volgens hem werkt dat beter. Dus de huizen enz van jullie heh. Dan als dat eiland af is testen we met z'n allen hem in San Andreas en dan maken we van dat eiland een Final mod, omdat er niet veel meer aan te passen moet zijn, zo leuk. En dan kunnen we verder gaan met de TC, maar we hebben dus sowieso een prestatie geleverd EDIT 2 @ hieronder, Ja jammer heh.. En daar komt mn ma dan mee, net een uurtje voordat we gaan... En nu zie ik alleen Hackman en MFCL online in MSN, dus dat heeft ook niet erg veel zin. Waarschijnlijk ben ik er morgen wel, jullie ook? PS, heb even weer naar mn gebouw gekeken: 1KM hoog, 650 M lang, 100 M breed. Bewerkt: 28 oktober 2008 door Remi-X
.Senne Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) hya hackman hoofdpijn kan erg lastig zijn, en al zeker als je achter een computer zit, dus ik snap helemaal dat je daar nu geen zin in hebt. maar over de textures: ik denk wel dat je gta voor de pc hebt? en zo ja, download dan txd editor en zoek naar leuke textures in gta3.img heb ik ook gedaan na de tip van MCFL, en het zijn allemaal textures van perfecte kwaliteit. je kan ze allemaal zo gebruiken, zonder te moeten prutsen om ze aan elkaar te passen of zo, want dat doen ze sowieso al. en in-game staan ze ook mooi, aangezien het standaard textures zijn. EDIT @ remi: damn, zijn we weer niet helemaal compleet en de planning voor het eiland vind ik top, dan kunnen we nog altijd uitbreiden indien nodig, en er misschien op het einde een TC van maken Bewerkt: 28 oktober 2008 door senneken
Recommended Posts