Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst:

Pak je bmx snel uit de schuur :dans:

We gaan total-los op het nieuw gebouwde skatepark van MFCL :eten:

------------------------------------------------------------

I <3 Screen-tijd :D

60026957qz9.png

14151141xr4.png

67726929ly8.png

85429173sx5.png

54889777vn5.png

comments? :bier:

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
I <3 Screen-tijd :D

me too _O_

ik heb het al gezegd, maar het ziet er echt prachtig uit, zeker met die textures :D

moest ik een cijfer moeten geven van 1/10 zou het een 9.7 worden :bier:

geen 10, omdat perfect niet bestaat. :D

btw, nog eens bedankt voor de les sketchup van daarnet eh, als je nog wat handige tips hebt mag je ze altijd laten weten :D:tu::dans::eten:

:cya:

Geplaatst:

tnx ^_^

jou huisje is ook vet mooi geworden :Y vooral die textures :tu:

maar zoals ik al zij op MSN... soms zijn standaard sa textures beter omdat ze dan al ge'edit zijn dus veel makelijker om mee te werken ^_^

de mod loopt lekker nu :sigaar:

en hackman... jou huisje is keigaaf man :tu: nog wat textures erop en klaar is kees ^_^

(ik heb een map voor textures... die misgien handig kunnen zijn voor je model... PM me dus _O_ )

Geplaatst:

@MFCL

Let wel op dat je nog een "collision model" moet maken, en dat model mag niet meer dan 8000 poly's bevatten.

kijk ander ook ff hier: Klik

Geplaatst:

colision model onder de 8000 poly's ?

gaat met gemak lukken ^_^

dit zijn de poly's van het gehele model:

50516480fh5.png

low-poly rules! :dans:

Geplaatst:

Ik had niks te doen, heb een kleine schans gemaakt, en met 3dsmax in gta gezet, om te testen:

Screens:

gallery1em0.jpg

gallery2uq4.jpg

gallery3vp8.jpg

newya3.png

Comments :dans::eten:

Geplaatst:

Sorry dat ik er niet was toen alles via Msn werd besproken, niet dat ik het was vergeten alleen ik was even met andere dingen bezig die ik eerst moest afmaken en toen ik klaar was was het rond 19:50 en toen dacht ik bij mezelf dat het nu toch al geen zin meer zou hebben als ik online kwam omdat het gesprek dan vast al was beëindigd..

Ik ga nu waarschijnlijk toch maar even mijn huizen die ik tot nu toe heb gemaakt texturen zodat ik iig 'iets' kan doen want zoals jullie weten laat mijn inspiratie me weer in de steek. :( Screens ervan komen er echt zo snel mogelijk aan, waarschijnlijk vanavond al!

Ik vind trouwens dat door het Msn gesprek wel veel in een keer is veranderd aan het samenwerken als ik dit zo even bekijk, ik was namelijk heel even weg en nu zijn er al 2 dingen gemaakt en in het topic gepost en de anderen reageren er ook op en geven tips wat daarvoor niet het geval was dus dat is naar mijn mening een groot pluspunt!

@MFCL: Het ziet er allemaal wel leuk uit naar mijn mening en ik zou deze waarschijnlijk plaatsen in Los Santos (aangezien daar ook ergens een staat alleen dan lelijker..). Verder zou ik bij de modificatie ook de Handling van de fietsen veranderen want deze kunnen sneller dan een auto en dat is me iets té en dat zou jou'n 'skatepark' ook een beetje verpesten..

@BC7: Ziet er leuk uit en je hebt ook mooi de ruimte gebruikt die nooit in gebruik was waardoor het daar meteen wat minder leeg is, verder zou je ze misschien net zo kunnen texturen als die andere rampen die daar bij het eerste plaatje boven staan zodat hij wat meer op de omgeving lijkt.

Geplaatst: (bewerkt)

Okej, dan is het goed Hackman.

Ik heb een beter idee: Als we nou gewoon elke dag om 7 uur een verzamelpunt maken? En als je niet kan is het ook niet erg, dan is de volgende dag er weer!

Goed idee? Zoals we nu gezien hebben gaat alles ook wat sneller dan!

Tot vanavond :D

Even voor anderen: De mod zal eerst een eiland worden, en als dat af is -nog een- en nog een -en nog een- totdat er een TC is. :tu:

Ideetje binnen geschoten: In dat ene grote gebouw kunnen nog heel veel dingen geplaatst worden. Terwijl die ruimte nog niet benut word. Dus dacht ik eraan om in dat gebouw een interior met verdiepingen te maken. En dan is er op elke verdieping wel iets te doen. Zoals drift/streetx banen op een verdieping, winkelcentrum verdieping enzovoort. En dan kan je bij elke verdieping komen bij een lift met een menu :D

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

remi, comments! :puh: MCFL en BC7 hebben een staaltje van hun werk laten zien, kan je niet wat kritiek leveren? :D

BC7: ziet er erg cool uit, een kanjer van een stunt. :D ook leuk dat er zoveel mogelijkheden zijn om te rijden / springen :Y

en over dat elke avond om 7 uur: dat is goed voor mij, al kan het wel zijn dat ik er dan soms niet ben. :Y

en hoe groot is dat gebouw dan qua breedte? want als je er een ganse racebaan in wil plaatsen, moet het al ter grootte van de stadions zijn :Y

leuk idee trouwens van die lift, en ik denk dat bc7 wel zo'n menu zou kunnen scripten, niet? :D

ik was even wat aan het oefenen met sketchup voor het maken van niet-vierkante vormen, en dit kwam eruit:

(even snel getextured met textures uit sketchup zelf. )

rampzp1.png

follow me tool :D

remi, comments! :puh: MCFL en BC7 hebben een staaltje van hun werk laten zien, kan je niet wat kritiek leveren? :D

BC7: ziet er erg cool uit, een kanjer van een stunt. :D ook leuk dat er zoveel mogelijkheden zijn om te rijden / springen :Y

en over dat elke avond om 7 uur: dat is goed voor mij, al kan het wel zijn dat ik er dan soms niet ben. :Y

en hoe groot is dat gebouw dan qua breedte? want als je er een ganse racebaan in wil plaatsen, moet het al ter grootte van de stadions zijn :Y

leuk idee trouwens van die lift, en ik denk dat bc7 wel zo'n menu zou kunnen scripten, niet? :D

ik was even wat aan het oefenen met sketchup voor het maken van niet-vierkante vormen, en dit kwam eruit:

(even snel getextured met textures uit sketchup zelf. )

- plaatjuh :puh: -

follow me tool :D

vette bowl! :dans: zo heb ik mijn bowl van mijn skatepark ook gemaakt :D

follow-me tool rules! 8)

Bewerkt: door MFCL

ik heb de bowl van het skatepark in los santos half nagemaakt eigenlijk, nu ik het zo zie :puh:

heb er vandaag wat mee zitten prutsen, met de follow me tool :D

en dit kwam er ook uit:

wheelit3.png

geïnspireerd op de velg van de VW Golf W12 GTi :Y

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Je kunt (wanneer je de follow me tool een beetje beheerst) er hele mooi dingen mee maken! Ikzelf gebruik deze tool heel vaak bij de details van mijn bouwwerken; bijvoorbeeld kozijnen van ramen en bij stoelen.. De follow me tool is inderdaad een ontzettend goede tool!

Verder denk ik niet dat ik de gebouwen ga texturen.. Waarom? Omdat ik hele erge hoofdpijn heb (die gelukkig al wat beter begint te worden) en omdat ik te weinig (leuke) textures heb komt het geheel er ook bagger uit te zien en de standaard textures die ik nu gebruik zullen waarschijnlijk helemaal niet mooi staan in GTA: San Andreas zelf, ook niet op het eiland.. Misschien dat iemand anders dit kan doen met andere, leuke, textures.

Ik zal proberen (ik beloof absoluut niks!) om vanavond op Msn te komen!

Ik kan vanavond helaas niet komen... Ik ga eten bij mn opa en oma :bonk: En @senneken, ik heb toch commentaar gegeven? Ik heb gezegd dat het er allemaal goed en gaaf uit zag, of niet?

EDIT: nu zie ik jouw werk pas, weer een foutje in GTAForum denk ik. Of gewoon aan Vista :bonk: Maar dat ziet er ook goed uit! 8/10! Doet me wel een beetje denken zoals dat skatepark van Los Santos, zoals jij ook al zei, maar het blijft leuker omdat we dit zelf gemaakt hebben :D

En je wiel, ook 8/10. Leuk om toe te voegen aan de transfender :D

Maar omdat ik niet kan komen om 7 uur wil ik even laten weten hoe we het eiland aanpakken.

Ik ga dus een basis voor dat eiland maken, en het gebouw een interior geven. Dan worden de gebouwen en huizen allemaal op een aparte TXD en DFF gezet, zoals Beagle mij een tip gaf. Volgens hem werkt dat beter. Dus de huizen enz van jullie heh. Dan als dat eiland af is testen we met z'n allen hem in San Andreas en dan maken we van dat eiland een Final mod, omdat er niet veel meer aan te passen moet zijn, zo leuk. En dan kunnen we verder gaan met de TC, maar we hebben dus sowieso een prestatie geleverd :D

EDIT 2 @ hieronder,

Ja jammer heh.. En daar komt mn ma dan mee, net een uurtje voordat we gaan... En nu zie ik alleen Hackman en MFCL online in MSN, dus dat heeft ook niet erg veel zin. Waarschijnlijk ben ik er morgen wel, jullie ook?

PS, heb even weer naar mn gebouw gekeken: 1KM hoog, 650 M lang, 100 M breed.

Bewerkt: door Remi-X

hya hackman :)

hoofdpijn kan erg lastig zijn, en al zeker als je achter een computer zit, dus ik snap helemaal dat je daar nu geen zin in hebt. :Y

maar over de textures: ik denk wel dat je gta voor de pc hebt?

en zo ja, download dan txd editor en zoek naar leuke textures in gta3.img :D heb ik ook gedaan na de tip van MCFL, en het zijn allemaal textures van perfecte kwaliteit. je kan ze allemaal zo gebruiken, zonder te moeten prutsen om ze aan elkaar te passen of zo, want dat doen ze sowieso al. :Y

en in-game staan ze ook mooi, aangezien het standaard textures zijn.

EDIT @ remi: damn, zijn we weer niet helemaal compleet :puh:

en de planning voor het eiland vind ik top, dan kunnen we nog altijd uitbreiden indien nodig, en er misschien op het einde een TC van maken :tu:

Bewerkt: door senneken
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...