Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

enneuh, hoe maak ik de faces wit? :{

EDIT: reverse faces! _O_

alles is wit nu :D

Bewerkt: door senneken
  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@ALL

let wel op dat je model de juiste schaal heeft!

Ik heb voor de mensen die het willen wel een 3d model van een personage uit gta sa. zodat je via dat personage de schaal van je model kan bepalen.

Geplaatst:
@ALL

let wel op dat je model de juiste schaal heeft!

Ik heb voor de mensen die het willen wel een 3d model van een personage uit gta sa. zodat je via dat personage de schaal van je model kan bepalen.

graag! :eten:

en @ Hackman over die textures: download ze maar als je eens tijd hebt, maar als je ze allemaal download, heb je keuze zat :D

en over die blueprints: maak een blok, en plak daar op elke kant de blueprints op als texture, dan kan je daar beginnen 'uitsnijden'. :Y

Geplaatst:

Hoe bedoel je schaal? Bedoel je Feet of Meters ofzo? of juist bijvoorbeeld een mens is 1.80 m lang? Terwijl dat in het echt dus 1.80 m is maar in het spel 4 m?

Hoe bedoel je schaal? Bedoel je Feet of Meters ofzo? of juist bijvoorbeeld een mens is 1.80 m lang? Terwijl dat in het echt dus 1.80 m is maar in het spel 4 m?

ja, ik bedoel hoe groot het model moet worden. want als je gaat modellen naar de maat van het model van de man die je bij sketchup hebt, dan heb je een 3dmodel die bijna net zo groot is als heel gta sa...

edit:

@senneken

in 3ds formaat of in sketchup formaat?

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

dus ik zou bewijs van spreken een blokje van 1X1 cm moeten maken voor een 100X100 meter eiland?

BC7: sketchup graag _O_

maar als ik dan iets gemaakt heb ter grootte van het sketcup mannetje, dan daarvan een component maak, de component verklein naar een schaal bijpassend bij jouw mannetje, is dan ook alles in orde?

kleine detailfoto:

loodsxf6.jpg

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
en @ Hackman over die textures: download ze maar als je eens tijd hebt, maar als je ze allemaal download, heb je keuze zat :D

en over die blueprints: maak een blok, en plak daar op elke kant de blueprints op als texture, dan kan je daar beginnen 'uitsnijden'. :Y

Zal ik zeker doen! Bedankt voor de textures en de uitleg over de blueprints, daar help je me erg mee en ik ga denk ik proberen om een nieuwe auto te maken voor het eiland. Wat zouden jullie er van vinden als ik een auto maak in de stijl van het eiland? Bijvoorbeeld een auto met een texture op de motorkap enz?

Geplaatst:

nog een vraag: mag ik zomaar google warehouse modellen gebruiken in m'n models? of niet? want ik zou graag in m'n haven een boot op een stelling leggen, alsof eraan gewerkt wordt. alleen kan ik dat niet zelf maken :puh:

en @ hackman: graag gedaan :D

zo'n auto zou wel leuk zijn denk ik :Y een limo ofzo _O_:puh:

Geplaatst:
nog een vraag: mag ik zomaar google warehouse modellen gebruiken in m'n models? of niet? want ik zou graag in m'n haven een boot op een stelling leggen, alsof eraan gewerkt wordt. alleen kan ik dat niet zelf maken :puh:

en @ hackman: graag gedaan :D

zo'n auto zou wel leuk zijn denk ik :Y een limo ofzo _O_:puh:

Dat mag je aangezien ze het zelf uploaden en er dus van op de hoogte zijn dat anderen het kunnen gebruiken. Het orgineelste is natuurlijk wel zelfmaken maar het mag wel!

Die auto zie ik nog wel, ik had namelijk meer gedacht aan een mooie, snelle auto.. Misschien dat we dat wel kunnen bespreken straks op Msn (als ik kom).

Ik heb nu ook 3D Studio Max 9.0 full, als daar nog wat mee moet gebeuren dan vraag je het maar alleen maak het niet te moeilijk want ik snap er echt niks van en weet nog geen 1/4 van de tools en de werking ervan..

IDD is het zelf maken van je models wel origineler. En al het jouw niet lukt vraag je toch gewoon een ander om hulp?

En natuurlijk zou je Warehouse modellen mogen gebruiken. Wat ik ook eerder in dit enorme topic heb gehoord is dat de gebruikers met de voorwaarden overeenstemmen en iedereen het dus mag gebruiken.

PS, heel veel mensen hebben ineens 3DS max zeg! Er word vast wel gejeweetwelt :puh::schater:[/font]

En tot 7 uur voor degenen die komen :D

Ik gah nu ff leren du ben er dit uur even niet, 7 uur weer wel.

Bewerkt: door Remi-X

eigelijk heeft sa het best wel maf aangepakt... :Y

zetten een kart in het spel maar geen baan om op te rijden :7

------------------------

ps: ik kan waarschijnlijk een cleo3 mod maken dat je een paar karts ziet racen op de baan :koffie:

------------------------

maargoed... ik ben er zowiezow denkik bijna altijd om 7 uur online... ^_^

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:
PS, heel veel mensen hebben ineens 3DS max zeg! Er word vast wel gejeweetwelt :puh::schater: [/font]

Gejeweetwelt? Hoe bedoel je? :puh:

Misschien ga ik trouwens nog wat tuts volgen, heb je eindelijk een programma van 4000$ en dan weet je niet hoe het werkt. :7

Geplaatst:
ps: ik kan waarschijnlijk een cleo3 mod maken dat je een paar karts ziet racen op de baan :koffie:

dan kan wel met rrr files, maar dan kan je t niet van de weg afrijden enzo. t is een soort van solid path. je kan ook normale paths maken met een tool. (naam ff kwijt) zoals path voor de auto's en mensen in gta sa...

Geplaatst:

Ow vet dat er karts op kunnen rijden! Maar dan wel op elke baan, dat je anderen moet inhalen :puh:. Leuk om dan even naar links/rechts te schieten als je iemand inhaalt haha!!!

Een beetje de manier hoe ik alle race missies haal op San Andreas: K zet de code dat auto's ontploffen als je tegen ze aan rijd aan en als je tegen ze rijd dat ze de lucht in vliegen en je knalt iedreen er zo uit, of de auto's kunnen vliegen code, dan gaat iedereen de lucht in en ik ga rustig rijden. Een race van een minuut duurt dan wel 10 minuten maar je wint gegarandeerd :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...