MFCL Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ps: ik kan waarschijnlijk een cleo3 mod maken dat je een paar karts ziet racen op de baan dan kan wel met rrr files, maar dan kan je t niet van de weg afrijden enzo. t is een soort van solid path. je kan ook normale paths maken met een tool. (naam ff kwijt) zoals path voor de auto's en mensen in gta sa... zoals ik al zij... laat maar aan mij over (ik heb het wel vaker gedaan)
Remi-X Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Dus geen solid paths heh? PS, volgens mij is dit mn 500tste post dus een blokje erbij jeeeeeeh feestje
MFCL Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) juist wel solid path's want als je de normale path gaat editen dan zie je zometeen alle auto's over de kartbaan rije ( lol ) (al hoewel... als je kan editen dat er dan aleen kart rondrijden (gewone path) dan is het wel een stuk realistiser) ------------------------------------- updates: Bewerkt: 29 oktober 2008 door MFCL
Crypteq Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 3D personage Model: Klik om naar te downloaden... Veel plezier ermee
.Senne Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ik heb sketchup, 3dsmax en photoshop gejeweetweld [/font] ik vind het persoonlijk een beetje gek om zoveel geld te betalen voor een programma, dat je ook gratis kan krijgen. en dat van die karts zou echt wel cool zijn. of kan er niemand een race scripten? ik ga nu even douchen, en dan ben ik er om zeven uur
Hackman Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ik heb sketchup, 3dsmax en photoshop gejeweetweld [/font]ik vind het persoonlijk een beetje gek om zoveel geld te betalen voor een programma, dat je ook gratis kan krijgen. en dat van die karts zou echt wel cool zijn. of kan er niemand een race scripten? ik ga nu even douchen, en dan ben ik er om zeven uur Je hebt inderdaad gelijk, die prijzen zijn echt belachelijk en er zijn waarschijnlijk weinig mensen die zo dom zijn om het te kopen maar aangezien we niet over illegale dingen mogen praten laat ik het hier maar bij.. Ik denk dat ik er om 19:00 uur zal zijn, de kans is ongeveer 80%. ^^
Remi-X Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Jaaaa!! een Race missie zou ook wel vet zijn ja! die je dan altijd overnieuw kan doen! Tegeb 2/3 anderen dan 3 rondjes ofzo en dan moet je wel eerste zijn haha Wel vet, PS: iedereen is er om 7 uur ?over 10 min)
.Senne Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 i'll be there BC7: erg bedankt heb 'm even naast m'n model geplaatst, en hij is echt zo mini ik zal dus wel goed m'n model mogen scalen, maarjha. @remi: zo een race waarbij je dan elke keer opnieuw kan doen tegen anderen, en je persoonlijk record kan verbeteren zou erg vet zijn
Remi-X Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ja vet idee heh, maar of het kan weet ik niet? BTW, jezus wat is die rider klein... 4MM, met nadrukking op MILLIMETER, weet je wel, zoiets dat niet groter is dan een mier!!!!!!!!! Rare rockstar games ook, hoe komen ze erbij om poppetjes van 4 MILLIMETER te maken, MILLIMETER, MILLIMETER... 4MM abnormaal... Zo ff lekker afgereageerd stomme millimeters...
Timske Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Heeft niks met Rockstar te maken lol Of Sketchup is gewoon groot kan ook.
Remi-X Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Zou kunnen... BTW, met welk programma zou San Andreas dan gemodelt zijn? k denk toch wel 3DSMAX, omdat dat echt het mod geval is voor sa. EDIT: jezus wat een textures in die downloads! k heb ze gedownload maar dit is niet normaal! Maar wel iets raars, de textures moeten in SA toch in BMP formaat zijn? Dit zijn allemaal PNG! Bewerkt: 29 oktober 2008 door Remi-X
.Senne Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 vind je ze goed dan, of niet? en over PNG of BMP: ik heb ze geëxtract als PNG, omdat dat volgens mij het beste de kwaliteit is voor het behoud van pixels e.a. maar ik kan ze ook als bmp extracten. en ik denk ook 3dsmax, of misschien ook sketchup, maar voor simpelere dingen ofzo.
Timske Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Moet niet iedereen zelf zijn mods ingame zetten? Bruggetje nodig? Bewerkt: 29 oktober 2008 door Timske
Remi-X Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) hoe bedoel je dat iedereen zijn eigen mods in het spel moet zetten? zij weten toch niet de y/x/z coördinaten die gebruikt worden? en als ik dat vertel kan ik het net zo goed elf doen, want er moet toch een resultaat zijn dat alles bij elkaar is. BTW: je brug ziet er wel leuk uit EDIT @ senneken: Dat png de kwaliteit beter behoud heeft niet zo veel zin meer bij mij... k heb mn nieuwe beeldscherm nog net 2 weken en er zit al een dode pixel in.... Bewerkt: 30 oktober 2008 door Remi-X
.Senne Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 lol, nou ja, op zich behoudt dat beter de kwaliteit als je een texture plakt, dan de kwaliteit van jpeg. en over die dode pixel: als het je zo hard stoort, en er komen er nog meer; garantie?
Recommended Posts