Timske Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik wil me brug wel afmaken dat die ingame komt
Remi-X Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 lol, nou ja, op zich behoudt dat beter de kwaliteit als je een texture plakt, dan de kwaliteit van jpeg. en over die dode pixel: als het je zo hard stoort, en er komen er nog meer; garantie? Nou, ik ga een ander beeldscherm kopen. Ik vraag mn geld terug en ik haal een ander. Eerst was het beeldscherm al weg omdat het geen stroom kreeg, 6 weken lang gerepareeert. Krijg ik een reparatie brief:Geen probleem gevonden. Getest zonder problemen. En dat duurt 6 weken? Vind ik belaggelijk. En nu komen ze dus aan met een doe pixel, ook een schande. Zeker als ze gewoon liegen met hun niks gevonden. Dus ga ik op zoek naar een andere. Alhoewel dit een mooi scherm is
Hackman Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Rustig, de wereld vergaat niet! De auto wil trouwens nog niet echt lukken omdat dit de eerste keer is dat ik met blueprints werk en snap er nog steeds niet veel van en ik denk dat ik van een film(pje) veel erover kan leren (deze hoeven jullie niet voor me te zoeken, dat kan ik zelf!).. De auto die ik heb gekozen in een of andere Lamborghini (ik weet niet veel van autootjes) maar het kan zijn dat ik later nog een andere kies die mij beter uitkomt bijvoorbeeld. Ik ga waarschijnlijk zo snel mogelijk een film over het werken met blueprints kijken maar is er ook een tutorial ervan die ik dan kan volgen (het liefst door iemand op het forum gemaakt voor eventuele vragen)? Wat zijn dode pixels trouwens precies? Ik heb er namelijk nog nooit eerder iets over gehoord.. @Hieronder: Mooi! Bewerkt: 30 oktober 2008 door Hackman
Basssss Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik zag in de first post dat er nog een interieur ontwerper nodig is, ik wil dat wel doen. Ik kan alleen niks in GTA SA zetten en ik werk met SketchUp.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 GTA SA Is idd van 3dsmax
.Senne Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 @ hackman: een pixel die niet meer werkt, maar gewoon wit blijft. en @ Bass: leuk dat je meedoet en @ remi: koop een mirai lcd scherm, heb ik al meer dan een jaar zonder enige problemen ik heb verder gewerkt aan m'n docks, strakjes komen screens. maar even een vraagje, kan hier iemand spawnplaatsen voor boten (dhingy) scripten, en voor verkeer?
.Senne Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 dus jij zou kunnen zorgen dat onderaan een trap in m'n haven een dhingy spawnt, en er op de straten vooral werkvoertuigen rijden, als trucks, vrachtwagens, towtrucks, utility vans enzovoort? zo geweldig zijn
Remi-X Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 en @ remi: koop een mirai lcd scherm, heb ik al meer dan een jaar zonder enige problemen En op dat scherm zit zit ook een TV tuner Geluid, zo hard dat je oren er vanaf knallen Scart afstandbediening 22 Inch+ DVI RGB alle soorten inputs HDMI En is goedkoper dan 300 euro? @ MFCL jaah goed! Hebben we zeker wat aan! @Bassssssssssssssssssss, Ik PB je! @ alle modellers, vanavond 7 uur is iedereen er weer?
Hackman Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 @ alle modellers, vanavond 7 uur is iedereen er weer? Ik zal het proberen maar kan niks beloven. De auto heeft trouwens voortgang geboekt en zit nu op 75% ongeveer, screens komen wanneer hij af is en dan kunnen we later nog wel een mooi texture erop plakken.. Ik zie jullie wel op het Msn gesprek of wanneer ik de auto klaar heb!
Hackman Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Sorry dat ik nu dubbelpost alleen ik heb iets belangrijks toe te voegen (en dat is hopelijk een goed excuus om de moderators te ontwijken), ik heb de auto (dat buitenkant) gemaakt en heb er in totaal even 3 renders van gemaakt zodat jullie een indruk hebben van hoe het er uit begint te zien.. http://i37.tinypic.com/2wr0uxg.png http://i35.tinypic.com/2r24p6e.png http://i33.tinypic.com/28bqjic.png Het probleem is nu alleen dat ik even geen idee heb van hoe dit nu verder moet (de tutorial was namelijk afgelopen en er is geen vervolg), ik zou namelijk niet weten hoe ik nu bijvoorbeeld er ramen en wielen aan moet toevoegen.. Graag jullie hulp en de kleur kan trouwens altijd nog anders als deze niet bij jullie bevalt!
Remi-X Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik zie er nog niet echt een auto in maarjah, dat gaat vast nog wel komen. Ik hoorde van je dat het een lambo ging worden? die zijn meestal geel heh, misschien ook nog wel een idee.
MFCL Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) Naam: MFCL Project: Go-kart Status: Ongetextured Screens loading.............. Completed! ------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------- Inspiratie bron: --------------------------------------------------------- Have fun looking at the sreenies Bewerkt: 31 oktober 2008 door MFCL
Remi-X Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 ziet er leuk uit! 9/10, omdat het toch wel een beetje low poly is. Maar dat hou het spel natuurlijk ook weer wat sneller
MFCL Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 tnx btw: heeft iemand een goeie texture voor de zijkante van het chasis?
Recommended Posts