Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst:

Die kart ziet er inderdaad erg mooi uit en zou het zelf niet na kunnen doen! Misschien dat je speciaal voor ons een tutorial kan maken? :puh: Verder wil mijn autootje echt niet goed lukken, ik heb het eerste gedeelte alleen nu moet ik eerst nog wielen en ramen en vooral met het raam heb ik erg veel moeite, wie zou me daar mee kunnen helpen of het uitleggen?

Unmountable Tijmen is trouwens 'opgepakt'..

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

dat is inderdaad moeilijk, ook bij mij :-( ik heb de basis, maar de rest wil niet lukken, van en lambo.

en idd, UT is opgepakt. maar wat houdt dat eigenlijk in? :N

Geplaatst:
dat is inderdaad moeilijk, ook bij mij :-( ik heb de basis, maar de rest wil niet lukken, van en lambo.

en idd, UT is opgepakt. maar wat houdt dat eigenlijk in? :N

Hopelijk dat er iemand een tut van heeft gemaakt of nog gaat maken.. :)

Dat UT weg is maakt niet veel uit, hij heeft misschien een signature gemaakt alleen zoals hij dingen maakt kan iedereen dat, ik kan eventueel ook nog wel dingen maken op aanvraag voor jullie!

Geplaatst:

ik zal er vandaag niet veel zijn, ik ga eten met familie. zal dus ook niet veel kunnen sketchuppen, maar dat is niet zo erg :puh:

@ niels, heb op m'n docks wel al een bowl met loods over geplaatst :*D

en @ hackman: als je een auto maakt, begin je best met een vierkant model, als een vw golf ofzo. als je een moeilijker model neemt loopt het fout. bij mij toch. :-(

:puh:

:cya:

Geplaatst:
en @ hackman: als je een auto maakt, begin je best met een vierkant model, als een vw golf ofzo. als je een moeilijker model neemt loopt het fout. bij mij toch. :-(

I'm not a buster! Ik moet gewoon even weten hoe ik raampjes en wielen maak, met vierkante auto's is dat net zo naar mijn weten, of hebben die geen ramen en wielen..? :puh:

Ik heb nu trouwens Photoshop (CS3) en ik ga dus even stoppen met de auto (eerst wil ik uitleg..) en ik wil nu ook een beetje (echt maar een beetje!) tijd steken in Photoshop. :)

Geplaatst:

Nou, ik zie dat er veel met auto's enz gewerkt word! Ik ga vandaag maar beginnen aan het simpele eiland. Waarschijnlijk niet met veel bergen omdat mn pc daar niet snel genoeg voor is.

Maandag screens, dan zit ik weer op een windows met prnt screen ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Is UT opgepakt? :? hoezo? :{

EDIT: kan iemand voor mij een mooie witte numer 18 maken met een zwarte rand? :engel:

Bewerkt: door MFCL

i shall try, gewoon een witte 18 met zwarte border rond? of nog iets speciaals? :puh:

EDIT: heb er een paar gemaakt, dus kies maar uit als je er eentje goed vind. :D

getalletjemn7.png

Bewerkt: door senneken

tnx-tnx-tnx :tu:

maar kan je ook 3 andere numers maken met de front van jouw 3e 18?

want dan wil ik:

nummer 18 exstra 1

nummer .. exstra 2

nummer .. exstra 3

nummer .. exstra 4

want anders zie je alle karts met nummer 18 rijden :cab:

Geplaatst:

Lol die nummers :puh: Maak anders nummers 0-9. En dan 2 plekken die random gaan. Dan heb je met maar 10 cijfers, 100 verschillende mogelijkheden ^_^. Alleen is de kans er dan wel dat je het getal 00 tegnkomt, LOL :D

Ik heb de vorm van mijn eiland af en ik kan er huizen en alles op plaatsen. Allen kan ik nog geen screen geven DMV het gebrek aan de Print Screen knop...

Het meg gebouw past er op, maar wel net aan. Ik denk dat ik die dan alleen voor de TC ga gebruiken, of is het gebied onder Santa Maria tot LSX groter dan 500X1000M? Dan zou ik het gebouw nog wel kunnen plaatsen ^_^

Lol die nummers :puh: Maak anders nummers 0-9. En dan 2 plekken die random gaan. Dan heb je met maar 10 cijfers, 100 verschillende mogelijkheden ^_^. Alleen is de kans er dan wel dat je het getal 00 tegnkomt, LOL :D

zo werkt het niet helemaal :7

---------------------------------

en BIG TNX 2 SENNEKEN :dans:

screens soon today ^_^

deze setjes gaan allemaal over elkaar heen en worden 4 exstras ^_^

94211070ip6.png

tnx 2 senneke :tu:

ps: ingame zijn de vierkanten rond de cijfers weg :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...