Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst:

Even een vraag, werken jullie met schaal modellen uit GTA?? is wel zo handig anders moet je alles aan gaan passen.

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

yep, we hebben van bc7 een schaalmodel van ryder gekregen uit san andreas.

je kan dat model vragen door hem een pb te sturen ^_^

maak gewoon een sketchup model op grootte die je wil, dan maak je er een component of group van en scale je alles tot op juiste grootte van ryder, simpel door het hoekje te slepen :D

@ danoontje: goed idee, en de basis ziet er al lekker uit :D

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, ik heb ryder wel maar ik ga pas later verkleinen. Ik hoop dat anderen dat ook doen, dat maakt het mij en jullie wat makkelijker.

Maar ik heb een WIP JetPack op lucht gemaakt. En Ryder vergroot naar 1.80m, samen met textures. Heb het hele model ook even gesmooth om het wat mooier te maken. De Jetpack zit nog Op ryder, maar dat zijn 2 componenten dus kan je JetPack zo op een ander model zetten. Dus hierbij nogmaals mijn vraag: Heeft iemand een model van CJ die in jetpack houding zit? Anders kunnen er BUGS in de JetPack komen!

PS: Tankstation en Busstation zijn prachtig! Ik zie wel dat er nog wat aan het tankstation moet gebeuren maar het ziet er zo goed uit dat ik er zo overheen kijk :D. En lollig fietsbord :puh:, kan je nog meer van dat soort lollige borden maken? En dutchgod, die bunker is ook lol! Idd leuk om voor wapens te gebruiken, vooral militaire :D.

En iemand had het erover om alles in het engels te doen door de naam U-SA, wat aan Amerika doet denken. Maar die reden moet absoluut niet gebruikt worden om het engels te maken! De reden om het engels te maken is omdat dan iedereen over de hele wereld het kan gebruiken.

JETSCREENS!

afbeelding9hz3.png

afbeelding10jx2.png

afbeelding11dw3.png

afbeelding12cu7.png

EILAND SCREEN! Wegen moeten nog komen. Bergen en bruggen zal ik grotendeels in 3DSMAX maken.

afbeelding2vq7.png

Ja ik weet het, het is Macintosh :puh:. Vet he, een van n 5 computer :puh:. Een minimac alleen... Niet zo supersterk :bonk:

EDIT: Voor degenen die Ryder op deze manier willen hebben, PB me. Dan zal ik een link sturen van hem met z'n schaalmodel ernaast.

Bewerkt: door Remi-X

ik ben ook weer bezig geweest.

EDIT:WOUW mooie jetpack!! 9/10

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:

remi: leuke jetpack, ziet er lekker modern uit :D eiland ziet er ook wel netjes uit.

als je in 3ds gaat werken, kan je niet hier en daar een deel strand maken, en dan een deel kliffen, enzovoort.. ofzo? :eten:

danoontje: yummeh, ziet er weer cool uit :tu: zijn dat al textures van mijn pack? :D

ik moet enkel nog de shop wat afwerken van m'n tankstation, en nog wat details erbij plaatsen, als een gastank ofzo. :Y

Geplaatst:

dit was mijn villa die scheef was en die er misschien niet in gaat :N

Ja jammer heh dat hij scheef staat. Maar misschien krijg ik de axes zover om eens lief voor ons te doen!

En ik ga nog even aan mijn jetpack werken, en eens intensief zoeken naar een CJ in jetpack houding.

EDIT @ senneken 2 post boven^^

Over 3DS, ja daarvoor ga ik het ook gebruiken. In 3DS kan ik makkelijk een brug precies op maat maken die naar het vaste land gaat en borgen zijn veel makkelijker dan in sketchup. 3DS word minder snel traag. BRON: Beagle :puh: heb het van hem gehoord op MSN.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

als je dat huis er in zet met: Med, kan je hem altijd nog bijdraaien, en zie je er niks meer van..

Geplaatst:

ok, geweldig, kan niet wachten :eten:

dat van dat traag zijn kan zeker kloppen. ik heb nu een model met 50.000faces en 25.000edges, en als ik iets wil doen gaat het ongelooflijk sloom :7

nou ja, ik ga vandaag het benzinestation niet meer afwerken, maar er moet niet veel meer gedaan worden buiten de shop :D

iemand nog een idee dat ik erbij kan plaatsen nog? iets dat bij benzinestations past :puh:

danoontje: spijtig, was nochtans een leuke villa. :N hoezo staat ie scheef?

bezig met een burger king word al mooi!!!

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:

Aangezien het geen TC mod word, lijkt het me niet verstandig om voor missie's en dergelijke, niet de Main.scm te veranderen. Dus dat alles gescript word in cleo. Dan hoef je niet een nieuw game te starten, en mensen zullen het sneller downloaden.

BC7 :cya:

Geplaatst:
Aangezien het geen TC mod word, lijkt het me niet verstandig om voor missie's en dergelijke, niet de Main.scm te veranderen. Dus dat alles gescript word in cleo. Dan hoef je niet een nieuw game te starten, en mensen zullen het sneller downloaden.

BC7 :cya:

en jij bent lekker vertrouwd én lekker goed met cleo :D

zouden we je BC7 4.0 niet in de mod kunnen/mogen bijsteken? _O_

dan hebben we direct een carspawner enzo erbij :D

(maar een idee eh :puh: )

Geplaatst:
en jij bent lekker vertrouwd én lekker goed met cleo :D

zouden we je BC7 4.0 niet in de mod kunnen/mogen bijsteken? _O_

dan hebben we direct een carspawner enzo erbij :D

(maar een idee eh :puh: )

Ik zou een paar dingen van de bc7mod erbij kunnen doen.

En aanpassen aan U-SA.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...