Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ok mensen, deze mod kan een beetje lukken als er wat meer organisatie was. Iedereen modelt halve bak in het rond zonder enig doel en denken dat de modellen wel in de mod komen. Wat de mod leider moet doen is kavels verhuren. Iemand die een kavel wil volbouwen moet dat ff aan de mod leider vragen en dan krijgt hij/zij de kavel toegestuurd en kan degene aan de gang met modellen. Overigens moet er wat meer kwaliteit in de mod komen. Sketchup models werken niet echt goed zonde vooraf afgesproken maten. En als later al die modellen dan misschien ingame komen dan heb je allemaal gebouwen met verschillende raam grootte, deuren waar je de ene keer onder door kan lopen en bij de deur erlangs niet meer... kom op mensen ORGANISATIE!

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, ik vind zelf wel dat we een plan hebben. We hebben elke avond een bijeenkomst waar we dan dingen over de mod bespreken. En als dat is afgelopen nog even een klets half uurtje XD

En niet iedereen modelt in het halve bak. Als ze klaar met iets zijn en ze weten weer een idee om te bouwen, dan vragen ze aan mij of het mag en ik zeg wel dat het goed is en waar hij op moet letten.

Maar die kavels zijn misschien wel een goed idee, maar de wegen dan? Hoe krijg je die makkelijk op elkaar aangesloten?

En de ramen? Het zijn erg veel vrijstaande verschillende huizen. Iemand die een rijtjeshuis zal maken zal dat ook zelf doen. Dus dezelfde ramen bij zo'n huis. Deuren? Wat kan er mis mee zijn? Een ENEX werkt toch altijd zolang er maar een andere kant is?

En over de verhouding van meters, daar heb ik het met iedereen over gehad, maar nogmaals, voor jouw, iedereen tekent recht en op gewone meters?

Bewerkt: door Remi-X

Ziet er mooi uit, weet iemand iets wat ik kan gaan maken? Mijn inspiratie is namelijk met slechts één woord, dood! Kan ik ook nog bijvoorbeeld een winkel ofzo maken of een flat of iets in die richting?

Het zou trouwens leuk zijn dat we net als Rockstar dingen gaan verwijzen naar ons zelf bijvoorbeeld een groot gebouw waar wij dan zogenaamd in werken en dan het liefst met breekbaar glas en verder zo realistisch mogelijk en misschien zelfs wel met 3d letters aan de voorkant met een eventuele naam van ons bedrijfje. :)

@Hierboven: Ik gebruik geen meters ben ik bang.. Maar dit kun je heel simpel aanpassen zonder het gebouw te vernielen!

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:
Ja dat weet ik en het is ook niet zo erg. _O_ SCALE TOOL _O_

Dat niet alleen, met de scale tool blijft het alleen nog steeds dezelfde eenheden hebben (geen meters dus) en dat kun je aanpassen via Window-->Model Info-->Format daar kun je dat instellen en daarna kun je pas beginnen te schalen anders kun je namelijk aan het einde weer omdat het dan uiteindelijk niet blijkt te kloppen met de rest.

Geplaatst:

ik denk niet dat het erg is als je model op inches is ingesteld, ipv op meters. als je achteraf je model scalet naar de verhouding van ryder, zit alles snor, welke eenheden dan ook :Y

btw, iemand wat inspi voor mij? :D ik zou wel een flat willen maken ofzo, of een wijkje direct.

hackman: winkels zijn wel cool, en flatgebouwen ook :D zoek anders even inspi op het net, bijvoorbeeld met foto's van times square ofzo, of Amerika intypen bij google :puh:

:cya:

Okej, ik heb nog wel voor iedereen wat te doen :D

Ik ga een raster op het eiland maken zodat iedereen zijn eigen stukje mag inrichten. Wees er steeds snel bij want er kan maar steeds 1tje modellen, zodat de wegen goed op elkaar blijven sluiten.

Even een veel werk maar supersimpel doolhof. In het midden komt een plekje waar ALLE wapens spawnen :D

nieuweafbeelding19wz3.jpg

nieuweafbeelding20dj8.jpg

Vanavond bespreken we wel wie het eerste een gebiedje krijgt. Zorg dus dat je erbij bent als je een gebiedje wilt modellen of laat het duidelijk weten als je niet kan komen maar wel wilt modellen.

Je zal modellen: Wegen, huizen (misschien heb je er al een paar) misschien een winkel etc. Laat wel weten wat je er allemaal in gaat doen.

En dan maar 1 per keer. Als er iemand klaar is gaat het model naar de volgende, die weer op jouw stuk gaat bouwen zodat alles bij elkaar blijft passen.

Leuk doolhof, maar mte een jetpack kun je eroverheen vliegen :7

Bewerkt: door Timske
Leuk doolhof, maar mte een jetpack kun je eroverheen vliegen :7

ehm.... DUH!

lol

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:

En trouwens als iedereen da model doorstuurt en dan ieder zijn eigen ding erop bouwt he dan zijn da straks véééééééééél poly's..

my ghetto princes car hij is niet van mij!heb er alleen nieuwe velgen nieuwe spiegels niewe ramen nieuwe onder lampen en nog veel meer aangepast.en de kleur natuurlijk :puh:

Bewerkt: door danoontje_nl

@timske hierboven

Uitsnijden? wat d8 je daarvan? Dan word het dus gebied1.DFF enz. Maar dat kan altijd nog gebeuren.

@timske 2 boven, ja er komt ook een dak op XD. Maar dan wel doorzichtig. Dat je teminste wel de buitenwereld ziet XD :schater:

En nog steeds ben ik op zoek naar de XD emoticon voor GTAForum...

EDIT, lol die auto maar had m naturlijk al op MSN gezien >>>XD<<<

Geplaatst:
my ghetto princes car hij is niet van mij!heb er alleen nieuwe velgen nieuwe spiegels niewe ramen nieuwe onder lampen en nog veel meer aangepast.en de kleur natuurlijk :puh:

ehm... maak je eige auto zou ik zeggen... ik heb ook zelf mijn kart gemaakt :dans:

dus niet editen van het warehouse... dan weet je zeker dat remi t niet in de mod wil.

:cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...