Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
remi wil het er wel in heb het zelf aan hem gevraagd ;)

o.O

auto maken we zelf das veel orgineler :D

als je een needforspeed convert wild editen dan zeg ik niks...

of als je zelf geen auto kan maken natuurlijk....... :erm:

Bewerkt: door MFCL
  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

heb eens geprobeerd een auto te maken erg lastig want auto's zijn meestal niet vierkant.

remi wil het er wel in heb het zelf aan hem gevraagd ;)

Ja ik vind het wel goed, zolang je er maar bijna alles bij aanpast. En het echt amper nog van iemand anders lijkt. Het originele maakt de mod juist leuker.

KIES JE GEBIED!!!

nieuweafbeelding23em0.jpg

Je moet een hokje kiezen naast mij, MFCL, Senneken of Danoontje_NL. Graag laten weten in MSN.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

ik had nog een vraag .. :7

we gaan dus het eiland samenstellen, ieder om beurt z'n deel erop zetten. nu..

hoe gaat het dan in-game komen? in één grote.dff en .txd en .col? want dat is toch zo goed als onmogelijk? zelfs in meerdere delen zie ik nog niet snel werken..

en aangezien je maar 5 dingen aan een .ipl kan toevoegen..

Geplaatst:

ja dat is waar, kunnen wij niet gewoon gebouwen leveren, jij doet er wegen en planten enzo bij, en je doet als download bestand gewoon de IPL... lijkt mij de beste optie maarja

ik ben bezig met een tuning garage.

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:
ja dat is waar, kunnen wij niet gewoon gebouwen leveren, jij doet er wegen en planten enzo bij, en je doet als download bestand gewoon de IPL... lijkt mij de beste optie maarja

Jaah, het is ook de bedoeling dat huizen enzovoorts los komen te staan van het eiland zelf. Dat ga ik dan als het eiland af is weer opsplitsen. Maar op deze manier is alles passend en zouden we desnoods nog van het TOP VIEW een kaart ervan kunnen maken. En opsplitsen is als je er even handig in bent maar een half uurtje werk.

En als we zo door gaan denk ik dat we het zeker voor de kerst af hebben, tenzij er iets rampzaligs gebeurt.

Geplaatst:

ik denk dat ik stop met de mod... ik heb de laatste tijd meer aan modelen besteed als aan school... en ik moet wel goeie cijfers halen... ;)

dus... laterzzzz

Geplaatst:

VERWIJDER DAT BERICHT VAN MFCL :cry::cry::cry::cry:

Maar @ timske

Maar jij ook jah, het is toch altijd leuk als er verschillende zijn?

Geplaatst:

Maar het was mijn idee.. Dan is het wel leuk om het zelf te maken, misschien zelf een paar verschillende

Geplaatst:

ik heb niet egt een tune plek heb een hele kleine garage met een grote showroom.dat reuze ding daarachter is de showroom :puh:

Geplaatst:

MFCL, je mag niet stoppen, je bent een pro in sketchup, en kan overweg met scripten! please! :-(

werk dan gewoon wat minder mee, maar stap er toch niet definitief uit :cry:

Geplaatst:

JAAH dat zei ik ook al, maar als hij eenmaal begint kan hij niet meer stoppen

BEGIN DAN ALLEEN ALS JE GEEN HUISWERK HEBT :cry::cry:

Of in de vakantie :cry::cry:

Gellukkig zal hij wel cleo blijven modden, maar toch zal ik het modellen missen :{

Geplaatst:

Nou jongens, ik ga nu beginnen met het bouwen van een groot gebouw/flat en wanneer ik voortgang boek krijgen jullie natuurlijk screens te zien. :Y Als er al iemand anders was die zo'n soort iets zou gaan bouwen of het zint jullie niet dan laat je het maar weten, oftewel, ik wacht op jullie (en voornamelijk Remi) zijn goedkeuring. ;)

Remi, Unmountable Tijmen is opgepakt maar hij staat nog steeds vermeldt in je handtekening onder je signature alsof hij nog steeds meewerkt met de modificatie..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...