Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind m idd wel lijken op die garage, zoals ik ook eerder vertelde. Maar dat neemt nog niet weg dat het er wel goed uit ziet. Alleen wat meer moeilijker te maken dingen kunnen nog wel eens leuk zijn. Denk aan een Vartex bij die oprit, dat je niet in een keer zo schuin zit. Of nog een of ander jumpje. Maarjah, het ziet er wel goed uit. Idd wel betere textures nu.

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja XD ^_^

Dan rijd je tenminste niet in een keer helemaal schuin, en dat voorkomt schade aan je bumper ^_^

Naja, laat ik het er maar op houden dat het er ook mooier uit ziet...

Geplaatst:

Okee, ik herhaal de vraag opnieuw aangezien deze gewoon is genegeerd door jullie.. Ik heb 3DsMax (9.0) alleen daar doen die schermen dus irritant en als ik dus iets erop maak dan blijven sommige anderen zwart en als ik er dan op klik dan doen ze het wel weer. Ook doet Kam's script het niet goed op deze versie had ik begrepen van iemand, is dat waar? En ik heb nu dus Ryder voor Sketch-Up alleen kan ik deze dan ook nog even met kleur en zonder die lijnen hebben?

Ik heb trouwens verder niet aan de auto gewerkt aangezien er vast toch niks moois uitkomt en anders verspil ik mijn tijd toch maar..

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn aller 1e mod die ik nog kon vinden. Ben nu al bezig met een garage met misschien showroom... 1 ding kan ik jullie verzekeren: mijn garage wordt beter en mooier :D

Reacties zijn welkom...

Het huis:

huis1.jpg

Schoorsteen:

huis3.jpg

Dakkappel:

huis2.jpg

EDIT: Voor proefje van mijn garage: garage1.jpg

Bewerkt: door Remcconen
Okee, ik herhaal de vraag opnieuw aangezien deze gewoon is genegeerd door jullie.. Ik heb 3DsMax (9.0) alleen daar doen die schermen dus irritant en als ik dus iets erop maak dan blijven sommige anderen zwart en als ik er dan op klik dan doen ze het wel weer. Ook doet Kam's script het niet goed op deze versie had ik begrepen van iemand, is dat waar? En ik heb nu dus Ryder voor Sketch-Up alleen kan ik deze dan ook nog even met kleur en zonder die lijnen hebben?

Ik heb trouwens verder niet aan de auto gewerkt aangezien er vast toch niks moois uitkomt en anders verspil ik mijn tijd toch maar..

Ja ik heb dat model van ryder, in kleur, zonder lijntjes. Zelf getextured ^_^. Maarjah, maakt niet uit, heb een link voor je in mn edit. Zet ik hem op RapidShare.

@remcconnen, is dit echt het beste wat je in huis hebt? Ik wil je niet teleurstellen, maar wij zoeken toch wel wat betere kwaliteit en details. Misschien dat je wat kan maken dat even wat beter is? En ik denk wel dat je beter kunt. SKP is niet moeilijk...

EDIT:

Ryder+textures-lijntjes! Lijntjes kan je weer terugkrijgen door 3dubbelklik, soften/smooth edges en die naar 0 te brengen.

{download}

Hij is alleen niet op schaal XD, heb de schaal verwijdert... Moet je hem zelf maar even schalen, sorry :schater:

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Dat huis is me aller 1e creatie, de rest kon ik niet terug vinden. En heb je nog tips die ik kan gebruiken voor mijn garage?

Geplaatst:

Euhm, kijk eens verder rond in dit topic. Er staan een hoop mooie garages waaruit je misschien wat jan bedenken. Of kijk eens in het 3DWarehouse van Sketchup. Daar kan je zeker nog wel inspiratie opdoen.

Geplaatst:

Snel een weg+stoep gemaakt maar de textures kloppen niet. Hoe kan ik die aanpassen: garage2.jpg

@Hackman: Dat probleem met 3ds Max... Dat is raar. In ieder geval is het zo dat KAMS niet goed werken op v9. Heb je ervaring met 3DS Max? Ik denk gewoon dat je verder moet gaan met Sketchup. Ik zeg dan wel dat het allemaal niet goed is etc. etc, maar de gene die er mee overweg kunnen is het prima. Puma heeft idd ook mooie models gemaakt, alleen het enige wat ik wilde zeggen is dat Sketchup niet gemaakt is voor autos en voertuigen.

@ Beagle: Dit kun jij niet maken met 3dsMax dus geen commentaar daarover. En ja, dat heb ik gemaakt. Met Sketchup. Punt uit.

Nou nou, Puma, dat ik heb gezegd dat Sketchup er niet voor gemaakt is, betekent niet meteen dat je het niet mag gebruiken. Ik zeg het alleen maar, en ik weet dat veel mensen met Sketchup om kunnen gaan, dus ga daar lekker mee door. Dan weer zon lekker belediging'etje erdoor heen is inderdaad ook wel aardig ja. En een forum is er ook voor om commentaar te geven, tevens om te discussieren, dus ik zeg lekker wat IK er van vind. En dat betekent ook dat jouw reactie dus ook goed is :puh:

Verder, ga zo door!

EDIT: @Remmende condoom (Dat lees ik de hele tijd :puh: ): Ik weet niet hoe het in Sketchup zit, maar in 3ds max heb je zoietla als UVW Map, dat je kan bepalen waar alles zit. Misschien kan ^^Puma^^ je daar even mee helpen.

Bewerkt: door Beagle

Tutorial 1 daarover..

Tutorial 2 daarover..

Stonden allebei in het tutorials subforum, neem daar vaker een kijkje, het forum staat er niet voor niks en als het niet handig was geweest hadden ze het al wel verwijderd..

Enneh... "Vartex"? Kruising tussen een "vertex" en een varken ofzo? Een vertex is overigens een eindpunt van een "edge", wat de lijntjes in Sketchup zijn die tezamen weer vlakken genaamd "polygonen" ("poly" in de volksmond) vormen. Een polygon is een driehoekje, een vierkant ("face") bestaat uit twee driehoekjes etc.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Oeps typfoutje :$

Maar, je kan het gebruiken om een mooi vloeiend object te maken, dat dan niet in een keer schuin gaat. En dat bedoelde ik ermee, en senneken waartegen ik het had, begreep me.

Geplaatst:
Oeps typfoutje :$

Maar, je kan het gebruiken om een mooi vloeiend object te maken, dat dan niet in een keer schuin gaat. En dat bedoelde ik ermee, en senneken waartegen ik het had, begreep me.

en dat is het belangrijkste :Y

Daarvoor kun je beter een plug-in gebruiken, klikkie.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

je moet je registreren....

maar da maakt nie uit! heb trek in een koekje! cookie.gif

(had ff snel geregistreerd :D )

-----------------------------------------------

Bewerkt: door MFCL
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...