Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst:

LOL, m'n Gmail account werkt niet op dat gekke forum... Dan maar link van MFCL ^_^

Het gaat ook erg zwaar met het eiland. Het is niet groot meer, maar ik ben gewoon ontzettend slecht in het verzinnen van de plaatsing van wegen. Maar vanmiddag komt er vast wel wat uit.

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

DaBeast heeft me geholpen met mijn vragen, hij's liev!

Ik denk dat ik nu toch maar even verder ga met de auto, het wordt waarschijnlijk niet veel maar dan heb ik tenminste iets te doen..

Geplaatst:

@ MFCL: bedankt, maarreuh..

! C:\Documents and Settings\\Mijn documenten\SENNE\BzRoundEdge___v1.0___10_Jun_08.zip: The archive is either in unknown format or damaged

ik kan het niet extracten :puh:

Geplaatst:
Of nog wat van die mooie huisjes en gebouwen maken, Hackman? Ik vond die gebouwen altijd goed gelukt...

EDIT: Ja, even snel gemaakt:

-PLAATJE-

Download:

http://rapidshare.com/files/162696885/particle.txd.html

Bedankt, de reden dat ik daar niet meer aan doe is gewoon omdat de maten niet kloppen van dat soort dingen en in verhouding klopt het gewoon niet en ik kan die maten nooit goed inschatten en dat is ook meteen een van de redenen waarom ik bijna nooit meer iets voor elkaar krijg met Sketch-Up..

Die getunde maan ( :7) is naar mijn mening goed gelukt hoewel ik de rode letters wel een beetje storend tegenover die letters eronder die er prima in opgaan. Misschien kan je er trouwens ook een ander plaatje erop maken of een gezichtje, of nog beter, maak van de maan een kiewieuw!

Geplaatst:
Of nog wat van die mooie huisjes en gebouwen maken, Hackman? Ik vond die gebouwen altijd goed gelukt...

EDIT: Ja, even snel gemaakt:

-PLAATJE-

Download:

http://rapidshare.com/files/162696885/particle.txd.html

Bedankt, de reden dat ik daar niet meer aan doe is gewoon omdat de maten niet kloppen van dat soort dingen en in verhouding klopt het gewoon niet en ik kan die maten nooit goed inschatten en dat is ook meteen een van de redenen waarom ik bijna nooit meer iets voor elkaar krijg met Sketch-Up..

Die getunde maan ( :7) is naar mijn mening goed gelukt hoewel ik de rode letters wel een beetje storend tegenover die letters eronder die er prima in opgaan. Misschien kan je er trouwens ook een ander plaatje erop maken of een gezichtje, of nog beter, maak van de maan een kiewieuw!

Die maten is echt GEEN probleem! Remi heeft een schaalmodel. Als je die van het begin af importeert, en je model daarop baseert, komt alles goed. En dan is de grootte niet goed, so what? Dan stuurt je het naar mij en dan schaal ik het op goede grootte.

Die maan, die had ik gewoon even snel gedaan :7 Even een paar streepjes en klaar :D Dus, ik kan het natuurlijk mooier maken :7

Geplaatst:
Die maten is echt GEEN probleem! Remi heeft een schaalmodel. Als je die van het begin af importeert, en je model daarop baseert, komt alles goed. En dan is de grootte niet goed, so what? Dan stuurt je het naar mij en dan schaal ik het op goede grootte.

Die maan, die had ik gewoon even snel gedaan :7 Even een paar streepjes en klaar :D Dus, ik kan het natuurlijk mooier maken :7

Okee, ik zal proberen om weer een huis in elkaar te bouwen alleen verwacht er beslist niet teveel van! Maar dan moeten jullie ze ook texturen aangezien ik daar ook niet zo goed mee ben..

Die maan moet je naar mijn mening gewoon veranderen in een kieuwie (kiwi noemen anderen het)!

Intussen ga ik ook even bezig met tutorials van 3DsMax en van Photoshop CS3 denk ik, maar dat zie ik nog wel.. ;)

Geplaatst:

Okee, ik zal proberen om weer een huis in elkaar te bouwen alleen verwacht er beslist niet teveel van! Maar dan moeten jullie ze ook texturen aangezien ik daar ook niet zo goed mee ben..

Die maan moet je naar mijn mening gewoon veranderen in een kieuwie (kiwi noemen anderen het)!

Intussen ga ik ook even bezig met tutorials van 3DsMax en van Photoshop CS3 denk ik, maar dat zie ik nog wel.. ;)

Kiwi... Okee... Ga zeker door met huisjes bouwen, dan maak ik een Kieuwie, want volgens Woordenboek helemaal fout is.

Geplaatst:

JAAH

De wegen gaan nu wat beter! Misschien gaat het eiland nog in 4en gesplitst worden voor mij, MFCL, senneken en Danoontje_NL. Maar dat is nog niet zeker.

Ik heb een beetje het idee van Jozz gestolen, het eerst uittekenen op papier. Maar het werkt wel! Dus bij deze desnoods, bedankt!

EDIT:

lollige maan, maar kan leuker. Misschien een tropisch kleurige maan? (groen en dat soort dingen ^_^ , SunSet stijl XD)

>>> Door Dutchy3010: Het zwartmaken van mensen is nog altijd niet toegestaan.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

GVD Hackman! Waar slaat dat nou weer op? Het gaat je nooit lukken groter te beginnen, gaat niet! Daar moet je veel beter voor zijn! Alles is veel beter beveiligd. Je kan geen banken meer hacken via MSN of Telefoonlijn. Doe je best!

@Remi: Stuur admins even een paar PB's, met de gesprekken. En anders kunnen ze misschien de PBs nog onmderscheppen.

@Hackman: Van mij hoef je geen huizen meer te bouwen, als je je toekomst al voor je ziet.

Je naam zei het al, Hackman. Sukkeltje.[/font]

EDIT: Het is inderdaad niet moeilijk, een keer zoeken op Google naar Msn hack en je hebt genoeg... Jammer dat dit zo makkelijk word.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst: (bewerkt)

Ja hij heeft goed z'n hoofd gestoten hierdoor. Maar ik denk ook dat het niet lang zal duren of er kijken weer een paar admins+moderators op dit topic. Ben ik van overtuigd, volgens mij krijgen zij een melding als er een woordje waar ze geïnteresseerd in zijn word gepost.

EDIT @ EDIT van Beagle hierboven, ja okej. Maar dat maakt nog niet dat je iemand zo mag hacken zonder te waarschuwen. Het blijft illegaal.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Ja hij heeft goed z'n hoofd gestoten hierdoor. Maar ik denk ook dat het niet lang zal duren of er kijken weer een paar admins+moderators op dit topic. Ben ik van overtuigd, volgens mij krijgen zij een melding als er een woordje waar ze geïnteresseerd in zijn word gepost.

EDIT @ EDIT van Beagle hierboven, ja okej. Maar dat maakt nog niet dat je iemand zo mag hacken zonder te waarschuwen. Het blijft illegaal.

Nee, het blijft hardstikke smerig ja. Alleen wat ik wilde zeggen is dat het niet veel vaardigheden vereist. Het is gewoon Bruteforce, hij probeert 1000 passworden op je account. Maar laten we er verder maar niet over spreken, straks word dit topic nog gesloten omdat het illegaal is... :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...