Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja, ik ga even het bestandsgrootte van mn scren airpack in game verkleinen, dan kan het hier gepost worden.

PS: Hackman ontkent nu alles, hij heeft me niet gehackt en het was maar een grap veroorzaakt door MFCL. Dat is dus wat hij zegt en ik maar vaag vind. Geen reacties hierop graag, of wil je wel, dan via PB.

Geplaatst:

Het is wel zo, toen ik hoorde van jou dat MFCL dat had gezegd vond ik het wel een mooie kans om een grap uit te halen. :7 Aangezien ik toch uit de mod ben geschopt krijgen jullie mijn models niet, hoewel jullie ze waarschijnlijk toch niet nodig hebben..

Geplaatst:

Even wat textures toegevoegt:garage3.jpg

Er komt nog een showroom bij, jullie mogen dan mijn model gebruiken...

Geplaatst:

@ Hackman

Houd er nu maar over op. Het is te offtopic. Bespreek verder maar in msn, waar ik eigenlijk ook geen zin in heb.

@Remcconnen:

Het begint vorm te krijgen. Ik neem je gewoon aan, elke hulp telt.

Geplaatst:

minibike progress :eten:

-------------------------------------------------

14858236wc4.png

aleen nog een paar stangen plaatsen en dan de motor :cya:

--------------------------------------------------

@hackman: huh :{

Geplaatst:

En textures ^_^

Ik heb ook wat screens:

Airpack, verkeert om gewoon denk ik XD

nieuweafbeelding25xn7.jpg

Het wapen, echt vet!

nieuweafbeelding28dw6.jpg

Maar er zit en bugje in, hij schiet scheef :?

nieuweafbeelding29wr5.jpg

En nog een bugje :bonk:het is gedeeltelijk doorzichtig, verkeerde face denk ik (blauw)

nieuweafbeelding27pw2.jpg

Airpack is nog niet downloadbaar vanwege zijn bugs. Wil je deze wel? stuur me dan een PB.

Wapen zal niet snel downloadbaar komen I.V.M. copyright copyright van de gebruiker. Ik heb dit niet zelfgemaakt maar het leek me wel vet om ingame te zien. Ik zal kijken of ik toestemming van hem kan krijgen, al denk ik niet dat hij het geeft.

Eiland ksn nog niet ingame. Er zitten volgens Beagle veel onzichtbare muren in en erg veel unsolid oppervlakten. Jammer maar dat duurt dus nog even.

Geplaatst:

Ik vind de Jetpack en het wapen niet erg mooi, de Jetpack is naar mijn mening alleen lelijker geworden, mede door de textures dus ik let niet eens op het detail dat het niet op z'n rug zit. :7 Het wapen lijkt op de eerste foto wel mooi, alleen bij de andere foto's zie ik allemaal van die kleine 'bugjes' en dat soort dingen en dat is een grote tegenvaller. ;)

En even tegen MFCL, jij had (blijkbaar) tegen Remi gezegd dat ik kon hacken en dat is dus ook een van de redenen dat Remi mij eruit heeft gedonderd.. :puh:

Ik hoop dat ik op deze manier niet té offtopic ben gegaan. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind de Jetpack en het wapen niet erg mooi, de Jetpack is naar mijn mening alleen lelijker geworden, mede door de textures dus ik let niet eens op het detail dat het niet op z'n rug zit. :7 Het wapen lijkt op de eerste foto wel mooi, alleen bij de andere foto's zie ik allemaal van die kleine 'bugjes' en dat soort dingen en dat is een grote tegenvaller. ;)

En even tegen MFCL, jij had (blijkbaar) tegen Remi gezegd dat ik kon hacken en dat is dus ook een van de redenen dat Remi mij eruit heeft gedonderd.. :puh:

Wat ik uit de PB's van jullie (Remi-X VS Hackman) opmaakte, is dat jij wel degelijk ingebroken had op Remi's account. Dus ik weet niet precies waarom je de schuld nu allemaal in de schoenen van MFCL schuift... Toch wil ik van MFCL ook het verhaal horen, want Hackman heeft het veel over jou. Maarja, zijn allemaal niet mijn zaken :7

@Remi-X: Waarom vraag je niet gewoon aan mij of ik de airpack wil fixen? :schater:

@Remi-X: En de bugs van het wapen, kan ik wel oplossen maar dan moet ik wel een beetje preciezer weten wát de bugs zijn ^_^ Ik heb het ook geprobeerd; Hij schiet niet scheef, alleen het wapen staat scheef. Maar doorzichtige faces, daar merk ik niks van. In het midden hoort ie doorzichtig te zijn.

Verder @ MFCL: Leuke Minibike wordt het, maar zou je niet meer de kant op willen gaan van een échte minibike, want ik vind het een beetje lijken op die ene fiets in SA.. Misschien vet als je iets zoals dit maakt:

minibike.jpg

Het lijkt heel erg op een gewone Motor, maar dan in het klein en wat kleine aanpassingen. Maar, doe wat je wil :tu:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Jawel. We hadden afgesproken de rest in MSN te bespreken. En dan kan ik nog MFCL uitnodigen in het gesprek als je dat wil. Maar liever heb ik dat we er nu gewoon over ophouden.

Wat ik uit de PB's van jullie (Remi-X VS Hackman) opmaakte, is dat jij wel degelijk ingebroken had op Remi's account (vind ik ook). Dus ik weet niet precies waarom je de schuld nu allemaal in de schoenen van MFCL schuift...(IDD) Toch wil ik van MFCL ook het verhaal horen, want Hackman heeft het veel over jou. Maarja, zijn allemaal niet mijn zaken :7 (MSN maar)

@Remi-X: Waarom vraag je niet gewoon aan mij of ik de airpack wil fixen? :schater: (dat doe ik liever in de betere V2 versie. Zal ik kwa textures beter zijn.)

@Remi-X: En de bugs van het wapen, kan ik wel oplossen maar dan moet ik wel een beetje preciezer weten wát de bugs zijn ^_^ Ik heb het ook geprobeerd; Hij schiet niet scheef, alleen het wapen staat scheef. Maar doorzichtige faces, daar merk ik niks van. In het midden hoort ie doorzichtig te zijn.(Waarom dan?)

Verder @ MFCL: Leuke Minibike wordt het, maar zou je niet meer de kant op willen gaan van een échte minibike, want ik vind het een beetje lijken op die ene fiets in SA.. Misschien vet als je iets zoals dit maakt:

-Plaatje-(Wel vet, idd misschien en idee voor een 2de minibike?)

Het lijkt heel erg op een gewone Motor, maar dan in het klein en wat kleine aanpassingen. Maar, doe wat je wil :tu:

-Plaatjes-

(Ziet er leuk uit! Maar dus misschien nog het idee van beagle te gebruiken?)

de (BOLD) stukken zijn door mij geschreven als reactie.

Ik ga denk ik als ik wat vrije tijden heb waarop ik niks te doen heb, wapens maken. K heb de smaak te pakken!

Geplaatst:

Hoe maak je die wapens? Zeker eerst texture in een vlak zetten. Dan alles weghalen behalve het wapen. Dan lijntjes eromheen trekken. En dan ze nietnodige lijntjes weg doen en dan met push/pull breder maken?

Geplaatst:

huh?

ik heb m niet gemaakt zeg ik al XD. Maar ik vond m alleen maar vet :bonk:. Dus ingame gezet dankzij Beagle :bonk:

[LINK]

Geplaatst: (bewerkt)
Even wat textures toegevoegt:garage3.jpg

Er komt nog een showroom bij, jullie mogen dan mijn model gebruiken...

remocconen vergeet je niet iets?Want je hebt een bleu face.heb je dubbele muren?dat is ook nodig in gta.

Bewerkt: door danoontje_nl
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...