Hackman Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 ...En een paar steden ga ik (hopelijk) alleen een begin en een eind geven, ik wil namelijk nog wel hulp van nog wat anderen, als dat er is. Dat zal sowieso makkelijker en sneller verlopen dan. Ik zou je misschien wel willen helpen, want ik moet zeggen dat het er allemaal veelbelovend en leuk uitziet! Het probleem is echter dat het enige wat ik heb is Sketch-Up (en dan de gratis versie..) en ik heb dus wel GTA: San Andreas alleen dus net even niet voor de pc en ookal zou ik deze kopen dan zou de computer waar ik spellen op speel toch te traag zijn om hem ooit af te spelen laat staan modden, aangezien GTA: Vice City al ontzettend vaak hapert.. Om je even wat van mijn mooie kunsten te laten zien: http://i37.tinypic.com/65pv7n.png Je kan wel zien dat ik nog maar net ben begonnen maar ik hoop dat ik ondanks alles toch mag meehelpen, als ik maar weet waar ik precies aan werk..
Remi-X Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Kej, tnx! EDIT: Okej, hackman doet nu wat outeriors van huizen voor de 2de stad. Teogevoegd aan de credits. Iemand anders die nog met het volgende wilt helpen: -Sketchup Modelling: Outeririor ontwerpren van 1 of 3de stad. -Sketchup modelling: Interior ontwerper. -Sketchup Modelling: NFS:U2 Drift/StreetX/URL Tracks -Later SCM Modding: Savehouses, winkels en transporters(van beneden een gebouw naar boven). EDIT: Nieuwe screen van een brug op het Outring Circuit: zo gaan ze eruit zien: Zometeen nieuwe screen van overview. EDIT: Waarom word Sketchup ineens zo traag? En nog iets raars: De losse SKP bestanden van de Megabuilding en Outring zijn los van elkaar als groter dan mn totaalplaatje nu -Megabuilding.SKP = 4MB -Outring.SKP = 2MB -Main.SKP(dus alles) = 810KB???? Bewerkt: 22 oktober 2008 door Remi-X
GTAFreak007 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik wil wel meedoen voor moddelen Maar dat scripten Is dat wat zelfde als PAWN ? Zodat je missies kan maken Als het zo is kan ik wel doen Ik kan wel wat scripten met PAWN Dus add me maar als Modeler Heb Sketchup 6 Gratzz
dutchgod Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Kej, tnx! EDIT: Okej, hackman doet nu wat outeriors van huizen voor de 2de stad. Teogevoegd aan de credits. Iemand anders die nog met het volgende wilt helpen: -Sketchup Modelling: Outeririor ontwerpren van 1 of 3de stad. -Sketchup modelling: Interior ontwerper. -Sketchup Modelling: NFS:U2 Drift/StreetX/URL Tracks -Later SCM Modding: Savehouses, winkels en transporters(van beneden een gebouw naar boven). Binnenkort nieuwe screen, van de bruggen op de outring. Ik vind het hardstikke leuk om gebouwen enzo te maken, ikzelf kan door raarre problemen geen dff's en txd's maken, maar ik kan wel redelijk met sketchup werken. hier alvast een gebouw met nog een mooi jump er op die je mischien wel wil gebruiken. als je mijn hulp kan gebruiken moet je he zeggen, Outeririor ontwerper dus Bewerkt: 22 oktober 2008 door dutchgod
Remi-X Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) @GTAFreak007: Okej, maar wat is PAWN? Maar missies hoeven nog niet, die zal ik pas in Fixes en updates stoppen. En stuur eens een van je kunsten voordat ik je toevoeg in de credits. @dutchgod Okej, heel goed! ik PB je! EDIT: Is er nog iemand die DRIFT, STREETX of URL Tracks in Sketchup kan maken? Die 3 zijn de laatste dat ik nog nodig heb. Bewerkt: 22 oktober 2008 door Remi-X
Hackman Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) @GTAFreak007:Okej, maar wat is PAWN? Maar missies hoeven nog niet, die zal ik pas in Fixes en updates stoppen. En stuur eens een van je kunsten voordat ik je toevoeg in de credits. @dutchgod Okej, heel goed! ik PB je! EDIT: Is er nog iemand die DRIFT, STREETX of URL Tracks in Sketchup kan maken? Die 3 zijn de laatste dat ik nog nodig heb. Hij pikt mijn baantje toch niet, hé? Ik laat trouwens even zien wat ik zoal heb gedaan: http://i36.tinypic.com/2h7oyno.png Hij is uiteraard nog niet af, er komen nog dingen bij zoals een lading ramen; waar ik tot nu toe de meeste moeite mee heb en ik denk dat ik het vanavond of morgen af zal krijgen. Ik hoop dat deze een beetje goed bij jullie in de smaak valt. Eventuele aanpassing kunnen (dan heb ik het tegen Remi-X..) maar maak ze alsjebliefd niet te moeilijk! @Hieronder: Oh, gelukkig! Bewerkt: 22 oktober 2008 door Hackman
dutchgod Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Hij pikt mijn baantje toch niet, hé? Nee tuurlijk pik ik hem niet in, kom je alleen helpen Huisje ziet er trouwens top uit!!
Jozz Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Je kan natuurlijk wel misschien 'lots' maken maar dan niet per gebouw maar per gebied zoals tim ook zegt dat het er dan niet lelijk uit gaat zien, ik zou best wel wat gebouwtjes willen maken in 3ds max voor je, maar ik ben wel meer met GLD bezig en in de tussentijd met mijn eigen project, op het moment heb ik het zo druk (mede door verhuizen) dat ik niet eens aan modellen toe kom
Remi-X Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Wat bedoel je met "lots"? Alleen het modellen doe ik tot nu toe alleen in sketchup, tenzij jij vanaf 3DS terug kan converteren naar SKP. Maar volgens mij kan dat niet. PS: Hackman, het huis ziet er goed uit! Bewerkt: 22 oktober 2008 door Remi-X
Hackman Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Je kan natuurlijk wel misschien 'lots' maken maar dan niet per gebouw maar per gebied zoals tim ook zegt dat het er dan niet lelijk uit gaat zien, ik zou best wel wat gebouwtjes willen maken in 3ds max voor je, maar ik ben wel meer met GLD bezig en in de tussentijd met mijn eigen project, op het moment heb ik het zo druk (mede door verhuizen) dat ik niet eens aan modellen toe kom Je aanbod waarderen we natuurlijk erg maar we hebben nu inmiddels al 2 mensen die de gebouwen maken en we hebben eerst mensen nodig die de dingen kunnen doen waar we nog niemand voor hebben.. Verder mag Remi-X daar zelf over beslissen als hij vandaag weer online komt maar dit hierboven is mijn mening er over dus dat zegt nog niks. Verder over het projecht, ik heb de ramen erop gezet en vind het nogal lijken op een soort van monsterhuis als je hem van voren bekijkt.. Als we klaar zijn en we gaan ze texturen denk ik dat je er weinig tot niets meer van zult zien, wat ik trouwens nu heb gemaakt (en het is echt bijna klaar) is één van de huizen van het 2de eiland zoals Remi dat zei; oftewel, een huis uit San Fierro.. Even voor als ik klaar ben, ik heb wel zin om even een soort van stunt te maken.. Verder is het niet van groot belang dat ik het doe maar het leek me wel eens leuk om met zoiets bezig te zijn. Naar mijn mening moeten er ook een paar stunts komen in de woestijn omdat daar werkelijk niets te doen is wat met een leuke stunt naar mijn mening goed word verholpen en op het vliegveld lijkt me wel leuk hoewel daar ook al een staat, maar dat mag Remi beslissen wanneer hij weer online komt. EDIT: Remi-X is on the line! :O Bewerkt: 22 oktober 2008 door Hackman
Remi-X Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Ik ben on the line? Das dat ik leider ben? Maar je mag van alles maken, alles kan ik gebruiken om het op te vullen. Ook als ik niet online ben moet je maar wat voorbeeld models maken. En dan nog, ik ben bijna de hle dag online in mijn herfstvakantie! Alleen een vraagje aan alle Sketchup modellers: Ik ben nu bezig met de 1 na laatste brug, maar nu maak ik dus een tangent heh. Die pull ik terug zodat de weg ook een tangent is. Maar dan wil ik de overbodige lijnen verwijder, word er ook een face weggehaald die ik met geen mogelijkheid terug krijg! Wat moet ik hieraan doen? EDIT@ GTAFreak007: Krijg ik van jouw nog een voorbeeld van wat je kan? Bewerkt: 22 oktober 2008 door Remi-X
Hackman Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik ben on the line? Das dat ik leider ben? Nee, een soort van online alleen dan in mijn eigen taal. Alleen een vraagje aan alle Sketchup modellers:Ik ben nu bezig met de 1 na laatste brug, maar nu maak ik dus een tangent heh. Die pull ik terug zodat de weg ook een tangent is. Maar dan wil ik de overbodige lijnen verwijder, word er ook een face weggehaald die ik met geen mogelijkheid terug krijg! Wat moet ik hieraan doen? Dan heb je je model een beetje vreemd opgebouwd denk ik.. Zoiets heb ik ook al vele malen gehad, je moet dan gewoon kijken waarom het gebeurd en dan het oplossen zodat je die lijn wel weg kunt halen. Nog even een kleine tip voor je er aan gaat knoeien, die lijn die je weggumde was blijkbaar een 'noodzakelijke' lijn aangezien je bouwwerkje kapotging dus dan moet je diezelfde lijn gewoon vervangen op een plaats waar je hem niet zien. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen en dat het nu wel lukt! Ik heb trouwens mijn huis zo goed als af (heb de deur wat mooier gemaakt anders was hij zo saaaaai..). Mijn bouwwerkje is niet getextured maar dat hoefde van Remi volgens mij ook niet dus dat maakt lekker niets uit. ^^ Verder heb ik zoveel mogelijk aandacht besteed aan de details en ik ben blij met jullie complimenten. Okee, dan komt nu het moment.. Take this! Ik ga nu wel beginnen aan een mooie stunt, laat maar weten wat je er van vind.
GTAFreak007 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Hier is dan mijn kunstwerk Je moet wel weten heb het al in een jaar fzo nietmeer gedaan En wil graag de draad weer opnemen en herbeginnen Gratzz
Remi-X Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Ziet er goed uit! Ga zo door! Maar voor mn ''bugje", die brug is gewoon hetzelfde als de rest... Maar ik zal eens de tangent anders maken, misschien ligt het daaraan. Maar dan wel over een uurtje of 2, ik ga nu een nieuwe kat uitzoeken . EDIT: Kan wel een resultaat leveren van de fout, en een andere tangent werkt dus niet. Voor het verwijderen van overbodige lijntjes, de boosdoener is dus het lijntje dat geselecteerd is. Je ziet al dat hij er een beetje raar uitziet aan het begin: Na het verwijderen. Ik heb wel alle overbodige lijntjes verwijdert, maar die lijn die dus in het vorige plaatje was geselecteerd, is eigenlijk de grootste boosdoener. PS: waarom verkleinen die plaatjes niet meer? en dan schrijf ik dat, word t wel verkleind... Misschien help het? Bewerkt: 22 oktober 2008 door Remi-X
Hackman Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Ziet er goed uit! Ga zo door!...Kan wel een resultaat leveren van de fout, en een andere tangent werkt dus niet. Voor het verwijderen van overbodige lijntjes, de boosdoener is dus het lijntje dat geselecteerd is. Je ziet al dat hij er een beetje raar uitziet aan het begin: -PLAATJE- Na het verwijderen. Ik heb wel alle overbodige lijntjes verwijdert, maar die lijn die dus in het vorige plaatje was geselecteerd, is eigenlijk de grootste boosdoener. -PLAATJE- PS: waarom verkleinen die plaatjes niet meer? en dan schrijf ik dat, word t wel verkleind... Misschien help het? Ik zie het inderdaad ook en naar mijn weten is er vrij weinig aan te doen en daar komt bij dat een zo'n miezerig lijntje toch niet bijzonder veel uitmaakt of heb ik dat mis? Er zal toch nooit iemand zijn die het lijntje ziet dus wees maar gerust.. Ik heb trouwens ook wel vaker dat die 'Arc' voor lijnen zorgt die ik helemaal niet wil hebben en als ik deze dan verwijder ligt er een groot stuk open.. Verder niks aan te doen lijkt me maar zodra ik iets weet dan zeg ik het je. Ik heb trouwens even iets in elkaar gezet, het moet een soort van ramp voorstellen alleen vind hem zelf eigenlijks niet zo geslaagd. Ik heb hem trouwens wel getextured maar dat kan je altijd nog veranderen, dat waren gewoon even wat kleuren die ik er mooi bij vond passen; misschien dat je deze wel ergens kan plaatsen waar de kleuren ook goed bij passen (ik zou zelf alleen niet weten waar..) http://i33.tinypic.com/2yvw7cn.png Wat vinden jullie ervan? EDIT: Ik weet niet of je het ziet, Remi, maar GTAFreak007 heeft hierboven nog wat werk van zich laten zien.. Bewerkt: 22 oktober 2008 door Hackman
Recommended Posts