dutchgod Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 ik heb de hele middag zitten werken aan gebouwen, ik heb er nu in totaal 2 af: nummer 1 staat in een post hiervoor, nummer 2 post ik nu: dit is een parkeergarage, als er snel in rijd, dan jump jer er ook gelijk weer uit, ook is er voor motors een klein sprongetje
Hackman Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) ik heb de hele middag zitten werken aan gebouwen, ik heb er nu in totaal 2 af: nummer 1 staat in een post hiervoor, nummer 2 post ik nu: -PLAATJE- dit is een parkeergarage, als er snel in rijd, dan jump jer er ook gelijk weer uit, ook is er voor motors een klein sprongetje Ik vind jou'n parkeergarage opzich wel goed geslaagd, hij is namelijk: - Goed getextured - Mooie basis - Gaat op in de omgeving wat ik erg goed ding vind En noem maar op alleen een van de minpunten vind ik dat erg geen parkeervakken zijn die naar mijn weten wel in een parkeergarage thuishoren.. Verder snap ik niet echt waarom je er zo lang over hebt gedaan als ik kijk naar het geheel, dit zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van je parkeergarage want die is goed op de ontbrekende parkeervakken na. Ga vooral zo door! EDIT: Sorry, ik zag de parkeervakken niet eens.. Bewerkt: 22 oktober 2008 door Hackman
dutchgod Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Dankje, ik ben nog even verder gegaan, kapot gereden slagboom...
Hackman Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Dankje, ik ben nog even verder gegaan, kapot gereden slagboom...-PLAATJE- Waarom geen hele dan? Op deze manier lijkt het namelijk meer op een parkeergarage die buiten werking is.. Ik ga denk ik pas morgen verder met iets anders maken aangezien Remi-X nu even offline is dus we kunnen nu niet verdergaan omdat we niet weten wat we moeten bouwen en daarom wacht ik iig tot morgen zodat we kunnen overleggen over nog meer dingen.. Ik vind trouwens dat het tot nu toe nog erg goed gaat en het er allemaal veelbelovend uitziet, iedereen zo door gaan! @Hieronder: Mooi tutorial, alleen wel behoorlijk simpel en we hebben het misschien niet eens nodig.. Bewerkt: 22 oktober 2008 door Hackman
Timske Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik wil misschien helpen, alleen zoek het niet te textureren >Hier< Heb je misschien wat aan als je een eilandje wil maken. Stuur me maar een PB.
dutchgod Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Dankje, ik ben nog even verder gegaan, kapot gereden slagboom...-PLAATJE- Waarom geen hele dan? Op deze manier lijkt het namelijk meer op een parkeergarage die buiten werking is.. waarom? omdat als je een hele doet, dan kan je de pakeergarage niet meer in. tenzij jij weet hij je zo'n ding breekbaar maakt
Hackman Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 waarom? omdat als je een hele doet, dan kan je de pakeergarage niet meer in. tenzij jij weet hij je zo'n ding breekbaar maakt Er bestaat al een slagboom in GTA: San Andreas, die gebruiken we gewoon dus we hoeven helemaal niet te weten hoe we zo'n ding breekbaar maken; Remi moet alleen weten hoe hij bestaande objecten kan plaatsen in het spel en als hij het niet weet staat het altijd nog hier. En zo, krijgt het verhaal van de slagboom toch een mooi en gelukkig einde.
dutchgod Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 waarom? omdat als je een hele doet, dan kan je de pakeergarage niet meer in. tenzij jij weet hij je zo'n ding breekbaar maakt Er bestaat al een slagboom in GTA: San Andreas, die gebruiken we gewoon dus we hoeven helemaal niet te weten hoe we zo'n ding breekbaar maken; Remi moet alleen weten hoe hij bestaande objecten kan plaatsen in het spel en als hij het niet weet staat het altijd nog hier. En zo, krijgt het verhaal van de slagboom toch een mooi en gelukkig einde. ohja je heb helemaal gelijk, ik haal hem weg, en ga alvast nadenken voor een volgend gebouw
Remi-X Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 @ Hackman op een veel erder geposte post: Het is niet erg als ik offline ben en je maakt wel wat. Maar dan moet je alleen niet te veel werk maken, alleen een begin dat je dat later kan uitwerken als ik het er goed vind uitzien. @ alle modellers: Mooie dingen gemaakt zeg, en GTAFreak007: Ik voeg je toe aan de credits en PB je. Sorry dat ik je net niet zag . Allen voor iedreen dus: Kunnen jullie een Burger King, een KFC en een Domino's Pizza winkel maken? @ Timske: Okej, ik zal je PB sturen @ iedereen: BC7 is ook toegevoegd aan de Credits! Hij zal als de mod af is werken aan savehouses, winkels en transporters(om van beneden naar boven te gaan bijvoorbeeld)!
Hackman Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Okee, voordat we verder gaan (ik dus) wil ik eerst wat meer duidelijkheid over de zaak zodat ik iig weet dat ik niet mijn tijd aan het verknoeien ben voor iets wat uiteindelijk nooit zal lukken of een lelijk resultaat zal gaan krijgen.. We maken nu wel mooi dingen waar jij dan de stad mee gaat opvullen, maar als ik dan bijvoorbeeld een huis ga vervangen, wat gebeurd er dan met de missies die zich afspelen op diezelfde plek of huis of een ander object wat wij gaan vervangen? We hebben allemaal een andere stijl, je loopt over een drempel en opeens zit je van mijn gebied opeens in Remi zijn gebied bijvoorbeeld. Alle huizen krijgen opeens een andere stijl en de weg is opeens anders, iedereen zal zich lam schrikken.. Als wij wegen gaan vervangen, hoe zit het dan met bepaalde missies waar iemand anders voor je stuurt? Lijkt me een grote vastloperij als hij door dingen heen gaat rijden.. We zijn nu wel mooi begonnen maar ik heb werkelijk maar één klein vraagje voor ik verder ga, heb je wel goed nagedacht toen je besloot om een mod zoals deze te gaan maken? Misschien heb je er wel goed over nagedacht alleen bij mij waren er behoorlijk wat dingen wat ik niet begreep aan jou aanpak, misschien dat je iig mij wat beter kunt inlichten over waar ik nu precies aan werk..
dutchgod Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Geen slagboom, wel invalide plaatsen XD
Timske Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 @ Dutchgod.. Model je op schaal? Owja ik ben aangenomen voor brakeable objects
Remi-X Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Haha vette invalide plaatsen man, en lol! Maar hier mijn update: Bij het kanaal naast de haven heb ik een jump eroverheen gemaakt omdat ik geen zin had om een brug te maken XD... Hier dus wat het geworden is, al stelt het niet veel voor EDIT: Ik heb het probleem met de tangent/vartex opgelost, ik heb gewoon bij elke endpoint in de vartex een rechte lijn naar die daartegenover gemaakt totdat alles dicht was en dan alle onnodige lijnen gesoften. En nog modellers voor de NFS:U2 tracks of winkels? Bewerkt: 22 oktober 2008 door Remi-X
Jozz Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 oja, zodra je het kan converten naar 3ds max of dat hebt uitgevonden hoe je dat moet doen wil ik je wel een klein handje helpen, maar geen echte mega grote dingen want ik heb ook mijn verplichtingen voor aan grotere mod he
Remi-X Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Okej is goed, ik voeg je toe aan de credits. Eerder vroeg Hackman ook al wat hij zou kunnen doen en wat er gebeurt met de missies: DIT GELD VOOR ALLE MODELLERS: Missies worden weggelaten in de mod, ze komen pas bij updates. En het liefste heb ik geen updates zodat er een FINAL TC mod is. Maar: Gewoon gebouwen blijven ontwerpen, tenzij je toestemming wil om bijvoorbeeld een winkel te maken. Dan moet je natuurlijk wel weten of niemand anders die maakt. Maar verder mag je gewoon huizen blijven maken, totdat je er iets van 10/20 hebt. En hoe meer hoe beter, des te afwisselender het spel is. Jullie weten zelf voor welke stad jullie maken dus dat zit ook wel goed. Screens: Even een lollig tekstje gemaakt omdat ik geen mooie ronding in de brug kon maken omdat hij net na een bocht kwam Nieuwe screen over de map. Het grote gebouw staat erin en je kan nu dus wel zien hoe belachelijk groot hij is! Ik heb een Drag Track gemaakt, opzich heel simpel maar ik ga hem uitwerken tot een echte drag racebaan. Met 2 finishen en dat soort dingen. Verder heb ik nog bedacht: Een nieuw vaag voorwerp, loopin' loop... Dit gebouw zal langwerpig worden, maar niet zo hoog. Je kan een enorme vaart nemen totdat je bij een halve looping komt. Bovenin zal je nooit genoeg vaart hebben om 100 meter nog eens af te racen, dus mijn oplossing is om daartussen ook allemaal loopings te maken Maar er is nog steeds hulp nodig! iemand die nog wilt helpen ? Bewerkt: 23 oktober 2008 door Remi-X
Recommended Posts