Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst:
@ Dutchgod.. Model je op schaal?

Owja ik ben aangenomen voor brakeable objects :Y

Breakable objects? Aan wat voor dingen denk je dan want we kunnen de dingen die al in de game zitten ook gebruiken, hé? Dus als ik jou was zou ik niet mijn tijd verspillen aan iets dat eigenlijks al klaar is. ;)

En hoe bedoel je trouwens: 'Model je op schaal?' Want Remi kan met de scale tool zo het formaat veranderen als het niet goed op elkaar aansluit of bedoelde je wat anders?

Ik heb nog steeds niet het gevoel dat alles op rolletjes gaat lopen.. Naja, ik heb het huis nu helemaal afgemaakt en nu wil ik graag aan jullie vragen of er nog dingen zijn die missen en die er wel bij moeten (let ook vooral op de details want die moeten naar mijn mening ook mooi zijn!).

http://i35.tinypic.com/rumwrb.jpg

Zelf vind ik hem in totaal wel mooi afgewerkt, alleen ik denk niet dat ik snel 10 á 20 van deze dingen klaar zal hebben als je kijkt hoeveel aandacht ik besteed aan de details, die ik zoals ik al heb gezegd er belangrijk vind in een mod..

Ik heb intussen ook nog een stunt gemaakt, ik heb hem al wel getextured; dat waren een paar kleuren die ik er wel mooi bij vond passen alleen echt een grote stunt wordt het echter niet aangezien je er niet een mooi boogje mee maakt; oftewel, weinig hoogte. :sigaar:

http://i34.tinypic.com/14l3801.png

Ik wil nu graag jullie mening hebben want die krijg ik meestal gewoon niet en het gevoel dat ik word genegeerd met de mensen waar ik mee werk doet me niet goed..

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

okej ik gef even een cijfer aan je huis: 9/10. Hij ziet er perfect uit alleen is het misschien een idee om plantenbakken onder de ramen te maken?

je ramp:

6/10, omdat dat toch niet zo erg moeilijk te maken is.

Even voor de duidelijkheid omdat het dus "schijnt" dat er onduidelijkheid is.

Deze mensen heb ik nu al toegevoegd aan de crew, van allemaal heb ik de msn, behalve van BC7, jozz en GTAFreak007.

-Hackman, die zal huizen voor alle steden maken. Jij mag gewoon huizen blijven maken, zolang het maar in de stijl van de stad is.

-dutchgod, die Hackman helpen met huizen in stad 2. Jij mag ook gewoon zoveel huizen maken als je wilt.

-GTAFreak007, die zich nog niet heeft gevalideert. Als hij morgen geen reactie heeft gegeven word hij geschrapt!

-Timske: het modellen van breekbare objecten in GMAX. Hij is nu bezig met breekbare ramen net als in GTA4,topper dus :D

-BC7, hij zal savehouses, winkels en transporters maken. Alleen dan pas later al de mod af is.

-jozz zal een deel vanaf 3DSMAX converteren voor gebruik van san andreas.

GEZOCHT:

Menen die interiors willen maken voor huizen.

Mensen die tracks uit NFS:U2 kunnen maken.

Mensen die goed zijn in winkels modellen.

Mensen die vanaf 3DSMAX kunnen converteren.

PB me of reageer als je met een van deze dingen wilt helpen.

Geplaatst:

Ik kan ook naast het scripten (op t laatst), ook wel wat 3d modellen maken.

Ik heb ook Sketchup (pro) en ik kan er goed mee overweg. Alleen ik heb (nog) geen 3dsmax, dus ik kan ze niet in gta zetten.

BC7

Geplaatst:
okej ik gef even een cijfer aan je huis: 9/10. Hij ziet er perfect uit alleen is het misschien een idee om plantenbakken onder de ramen te maken?

je ramp:

6/10, omdat dat toch niet zo erg moeilijk te maken is...

Bedankt dat je even op mijn huis en stunt reageerde, daar ben ik blij mee! :) Het huis kan inderdaad nog wel zoiets gebruiken en dat zou ook een mooie luxe zijn (die plantenbakken) alleen blijven die plantenbakken niet meer dan een eenvoudige gedachte aangezien ik met Sketch-Up absoluut geen planten kan maken, de bakken daarentegen zijn wel te doen dus ik denk dat ik hem verder niet ga aanpassen en dat het hier bij blijft..

Over die ramp, je vond hem simpel maar hoe wou je hem anders zo maken dat hij niet dat simpele gevoel uitstraalt? Verder kun je met Sketch-Up ook moeilijk zoiets als een ramp/stunt maken aangezien je dan krijgt te maken met van die rare lijnen..

Geplaatst:

O.o ?

Ik heb m'n voorbeeld al gepost hoor !!

Je moet maar eens op Pagina 4 of 5 kijken

Ik heb gepost hoor !

Alleen geen upload op ImageShack maar op het forum

Geplaatst:
O.o ?

Ik heb m'n voorbeeld al gepost hoor !!

Je moet maar eens op Pagina 4 of 5 kijken

Ik heb gepost hoor !

Alleen geen upload op ImageShack maar op het forum

Ik denk dat hij eerder bedoelt dat je nog niet echt precies hebt gezegd waar jij je eventueel mee bezig wilt houden en je hebt nog niks gedaan terwijl de rest sowieso al 2 dingen af hebben.. Aangezien Remi-X nu offline is (dus je bent er net op het verkeerde moment..) kan je beter een 'job' aannemen van mij aangezien je anders later de dag nog moet beginnen en dat schiet natuurlijk niet op!

Ik denk dat jij wel winkels kunt modellen of 'interiors' kan maken, het probleem is alleen dat we niet goed weten wat je allemaal kunt ondanks dat ene plaatje (de kwaliteit was trouwens ook bagger, we hebben geen idee hoe je dat voor elkaar hebt gekregen..). Begin maar alvast met een KFC of een Burger King (dat zijn vreetzaken..) en als Remi online komt laat je maar zien hoe ver je bent en hoe alles eruitziet en dan zien we wel wat we met jou gaan doen.. :engel:

Veel succes met je 'job'! 8)

Geplaatst:

1 ding dat me een beetje niet zo slim lijkt, waarom staat er geen optie bij voor gebouwen te maken ? (natuurlijk krijg ik dan een slap excuus dat 'we' er al genoeg hebben, als je het allemaal vlotter wilt laten lopen dan kan je het beste meer modellers vragen

Geplaatst: (bewerkt)
1 ding dat me een beetje niet zo slim lijkt, waarom staat er geen optie bij voor gebouwen te maken ? (natuurlijk krijg ik dan een slap excuus dat 'we' er al genoeg hebben, als je het allemaal vlotter wilt laten lopen dan kan je het beste meer modellers vragen

Daar heb je een punt, alleen meerdere modellers betekent meerdere stijlen en dat is een ding wat we proberen te voorkomen aangezien je dan opeens andere huizen ziet (die dan dus door iemand anders zijn gemaakt) en dat is natuurlijk niet de bedoeling hoewel je best kunt meehelpen aan de huizen van een andere stadsdeel aangezien elke stad een andere stijl heeft en dus maakt het dan niets uit. ;) San Fierro (waar we nu mee bezig zijn) is naar mijn mening iig geen optie maar daar mag Remi over beslissen; stuur hem anders even een PB!

@Hieronder: Eerst nadenken voor je je ergens voor gaat aanmelden. ;)

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:

Ik heb eens wat nagedacht

En ik ben tot het besluit gekomen dat ik toch maar niet meedoe

Ik heb veel schoolwerk en heb niet echt veel inspiratie om te bouwen

En het lukt ook zo goed niet meer

Dus bij deze wil ik mij uitschrijven

Nog Veel Succes Met Deze Mod!

Gratzz

Geplaatst:

Goed idee eigenlijk, niet eens over nagedacht :puh: Alhoewel ik er zelf wel mee bezig ben kan het geen kwaad om nog iemand te vragen.

Hierbij mijn vraag: Zijn er nog modellers voor grote gebouwen?

Daar heb je een punt, alleen meerdere modellers betekent meerdere stijlen en dat is een ding wat we proberen te voorkomen aangezien je dan opeens andere huizen ziet (die dan dus door iemand anders zijn gemaakt) en dat is natuurlijk niet de bedoeling hoewel je best kunt meehelpen aan de huizen van een andere stadsdeel aangezien elke stad een andere stijl heeft en dus maakt het dan niets uit. ;) San Fierro (waar we nu mee bezig zijn) is naar mijn mening iig geen optie maar daar mag Remi over beslissen; stuur hem anders even een PB!

Ja maar als alles er anders uit ziet ga ik gewoon met mijn afwerkings crew dat nog een beetje gelijk stellen. Maar de verschillen zouden nooit groot kunnen zijn denk ik. Alles word uitgelegd.

Ik heb eens wat nagedacht

En ik ben tot het besluit gekomen dat ik toch maar niet meedoe

Gratzz

Hmm, volgende keer eerst goed nadenken voordat je een beslissing neemt!

Dus de nieuwe crew vragen.

-Alles wat in mijn vorige post is genoemt.

-Modeller voor de grotere gebouwen. Sketchup.

-Afwerkings modeller. Sketchup.

Geplaatst:
...Dus de nieuwe crew vragen.

-Alles wat in mijn vorige post is genoemt.

-Modeller voor de grotere gebouwen. Sketchup.

-Afwerkings modeller. Sketchup...

Ik kan gebouwen maken maar als ik zo'n 'groot gebouw' maak dan wil ik wel eerst de precieze maten weten want dat kan ik namelijk nogal slecht inschatten en dan wordt ons gebouw veel te klein en dat is ook niet de bedoeling lijkt me. Neem anders de maten van een al bestaand 'groot gebouw', dan ben ik er iig zeker van dat hij de goede afmetingen heeft. ;)

Geplaatst:

Echt heel mooi hoor, ff 1 ding, is die kaart op een kleine of grote schaal?

Want het lijkt zo klein, maargoed, ik kan het helemaal niet, dus als hij klaar is, meteen downloaden die handel!! :D

En 1 ding, maak je alles zelf, of download je bij sommige sites ook mappen en verander je ze een beetje?

Misschien een tipje, hierboven...

Nou ja, nog heel veel geluk met het maken van je map!

Geplaatst: (bewerkt)

hey dit heb ik een tijdje geleden gemaakt... :koffie:

sk1io4.png

sk2bd0.png

ja mag het gebruiken als je wilt ;)

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:
Echt heel mooi hoor, ff 1 ding, is die kaart op een kleine of grote schaal?

Die kaart is wel op schaal jah. Tenminste, in Sketchup. De plaatjes zijn natuurlijk niet 6X6 km groot :shater:

hey dit heb ik een tijdje geleden gemaakt... :koffie:

-Plaatjes-

ja mag het gebruiken als je wilt ;)

Eeuhm, 5/10. T gaat ook meestal om de afwerking.

Trouwens, heb je die texture van die mossige moren voor mij? :D

Maar je zou mogen helpen, als je wat afgewerkter kan werken. Laat maar wat horen via PB.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...