Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik ben nu met 5 gebouwen tegelijk bezig XD, hier een domio's pizza, let niet op de vage muur textuur :7

Ziet er goed uit! Die textuur maakt natuurlijk niet zoveel uit, die kan altijd nog gewijzigd worden. Maar het is een leuk restaurant geworden!

BTW1: met welke andere gebouwen ben je dan bezig?

BTW2: kan je wel op die maandag op MSN?

Netjes, en MFCL ook. Die enterable ziet er leuk uit. En trouwens bij een van je screenies van zo'n gang zie je een lampen texture op de grond :7

Welke gang en lamp?

Ow, ik snap m al.. Maar dat maakt toch niet veel uit? het heeft wel wat :puh:

En hoe gaat het tot nu toe met de breekbare ramen? Krijg je ze al doorzichtig (wat niet hoeft want dat is nu ook niet in SA. volgens mij zelfs niet in IV?)?

Bewerkt: door Remi-X
  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik maak geen breekbare ramen. Ik ga lantaarnpalen maken en proberen te verlichten en zorgen dat ze kapot gereden kunnen worden. En ik maak nog wat andere dingetjes. Niet zo super veel maarja..

Geplaatst:
En hoe gaat het tot nu toe met de breekbare ramen? Krijg je ze al doorzichtig (wat niet hoeft want dat is nu ook niet in SA. volgens mij zelfs niet in IV?)?

Met Sketch-Up is dit heel makkelijk te doen; ramen maken die doorzichtig zijn.. GTA: San Andreas heeft dit soort dingen en GTA: IV ook, bij de auto's bijvoorbeeld hoewel deze bij GTA: IV wel veel realistischer kapot gaat en dat soort dingen..

Als je wil weten hoe je die ramen doorzichtbaar maakt dan doe je het volgende (voor als je het nog niet wist)..

1. Pak je emmer ( :7) en neem een texture

2. Druk op 'edit' en dan doe je de opacity wat lager van je texture en je maakt je texture eventueel wat groter (ik doe 50%)

3. En dan moet het lukken! :Y

Als je dit al wist dan moet je je er gewoon niets van aantrekken..

Geplaatst:
Moeten er nog artworks worden gemaakt?

Voor dat Remi ja of nee zal zeggen moet je eerst laten zien wat je kunt.. ;) Mij lijkt het trouwens wel een leuk idee dat je (Remi) die 'artwork' dan bijvoorbeeld in de hoofdpost zet en dat we dan allemaal zo'n signature krijgen (een soort van wat Remi al in zijn handtekening heeft).. Maar dat mag Remi weten; hij is immers degene die alles heeft opgericht. ;)

Ik heb trouwens sinds heel even 3D Studio Max 9.0, ik kan er dus nog niet goed mee over weg maar ik wou dit gewoon even melden..

Geplaatst:
Moeten er nog artworks worden gemaakt?

Voor dat Remi ja of nee zal zeggen moet je eerst laten zien wat je kunt.. ;) Mij lijkt het trouwens wel een leuk idee dat je (Remi) die 'artwork' dan bijvoorbeeld in de hoofdpost zet en dat we dan allemaal zo'n signature krijgen (een soort van wat Remi al in zijn handtekening heeft).. Maar dat mag Remi weten; hij is immers degene die alles heeft opgericht. ;)

Ik heb trouwens sinds heel even 3D Studio Max 9.0, ik kan er dus nog niet goed mee over weg maar ik wou dit gewoon even melden..

Ja hij heeft al wat gemaakt! Het ziet er simpel maar toch leuk uit. Mijn handtekening en dat titeltje in de hoofdpost zijn door hem gemaakt.

Idd nog wel een leuk idee als Unmountable Tijmen een handtekening voor ons allemaal maakt. Maar dan moeten jullie maar laten weten aan hem hoe die eruit moet zien, dat mogen jullie zelf weten.

En over 3DS, Okej. Als je dan kan converteren _O_

BTW:

Over eerder: Die breekbare ramen zitten idd wel in auto's. Maar die auto ramen zijn natuurlijk een beetje gebogen en wet ik niet of het mogelijk is om het als huizen ramen te gebruiken.

En over die lantaarnpalen, die zitten al in het spel. Maar het kan natuurlijk gen kwaad als je er nog meer wilt maken.

Binnenkort nieuwe screens van iemand?

Geplaatst: (bewerkt)
Ja hij heeft al wat gemaakt! Het ziet er simpel maar toch leuk uit. Mijn handtekening en dat titeltje in de hoofdpost zijn door hem gemaakt.

Idd nog wel een leuk idee als Unmountable Tijmen een handtekening voor ons allemaal maakt. Maar dan moeten jullie maar laten weten aan hem hoe die eruit moet zien, dat mogen jullie zelf weten.

En over 3DS, Okej. Als je dan kan converteren _O_

BTW:

Over eerder: Die breekbare ramen zitten idd wel in auto's. Maar die auto ramen zijn natuurlijk een beetje gebogen en wet ik niet of het mogelijk is om het als huizen ramen te gebruiken.

En over die lantaarnpalen, die zitten al in het spel. Maar het kan natuurlijk gen kwaad als je er nog meer wilt maken.

Binnenkort nieuwe screens van iemand?

Als jij me dan even een tutorial link stuurt zal ik mijn uiterste best doen, 3DsMax is namelijk bij lange na niet zo makkelijk te begrijpen als Sketch-Up en de mogelijkheden ervan zijn ook zo goed als oneindig.. Ben wat tutorials aan het doen maar boek nog niet echt vorderingen. :7

Ik zit trouwens ook al de hele dag zonder ideeën voor een nieuw huis en hebt er tot nu toe nog maar 3.. Normaal als ik een af had dan gaven jullie me tips die ik dan in de volgende deed waardoor er meer huizen ontstonden alleen die tips van jullie zijn denk ik op..?

Het lijkt mij trouwens wel leuk om zo'n signature te hebben maar doen we dan allemaal precies dezelfde of hoe zit dat? Ik zou namelijk graag keuze hebben aangezien jou'n signature me niet echt mooi lijkt maar dat is geheel mijn mening!

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:

Zoals ik net ook al zei, je mag je handtekenig volledig zelf kiezen. Hoe hij eruit ziet en dergelijke. PB Unmountalbe Tijmen maar.

PS: heb een nieuw idee maar of t mogelijk is weet ik niet:

Nieuwe Peds, eeuhm pet's! :D

Ik wil wat ''mensen/pedistrians'' toevoegen, maar geen normale. Ik wil dit namelijk dieren laten worden! Arme dieren als ze een AK47 op ze gericht krijgen :puh:. Maar om ze neer te schieten is jouw eigen keuze.[/font]

Het lijkt mij wel een vet idee, en ik denk zelf dat het wel mogelijk is. Maar mensen toevoegen aan het spel kan volgens mij alleen niet, dus moeten er denk ik een paar mensen vervangen worden door een dier :duh:

Geplaatst:

ik heb even een simpel, huisje gemaakt, voor de arme wijken. ook heb ik hierbij nog 2 afwijkende huizen, 1 met een gat in de muur, de ander met soort hoop grond er voor waar je dus overheen kan stunten.

post-69465-1224956779_thumb.jpg

over de peds,, ik heb een vriend die ook een hoop modificatie's maakt, hij heeft in het verleden ook tommy en lance echt heel goed nagemaakt voor in san andreas, mischien kan ik daar wel de Txd en Dff's van regelen.

Ook wou ik even voorstellen om het eiland kleiner te maken, heelle grote total conversations lopen vaak dood. maak deze gewoon de helft kleiner als san andreas, en dan redden we het makkelijk

Geplaatst:

Ziet er leuk uit. Maar dat gat in de muur, waar zijn die stenen daarvan gebleven? Misschien een idee als die ergens op de grond liggen en steken.

Beagle gaat ook helpen met de mod! Hij zal in ieder geval de convertering in 3DSMAX doen. Als ik een bevestigings PB krijg zal hij worden toegevoegd aan de credits.

Geplaatst:
Het lijkt mij wel een vet idee, en ik denk zelf dat het wel mogelijk is. Maar mensen toevoegen aan het spel kan volgens mij alleen niet, dus moeten er denk ik een paar mensen vervangen worden door een dier :duh:

Je kan wel peds toevoegen hoor, zonder andere te vervangen ;) .

Trouwens wel een leuk idee, maar ik denk dat je niet zo snel iemand vind die zo goed kan modellen en het wil maken...

Geplaatst:
dus moeten er denk ik een paar mensen vervangen worden door een dier :duh:

Zie het al voor me: Een hond die opstaat en z'n poten omhoog doet :puh:

Geplaatst:
dus moeten er denk ik een paar mensen vervangen worden door een dier :duh:

Zie het al voor me: Een hond die opstaat en z'n poten omhoog doet :puh:

dan moeten er speciale "animatie's" voor gemaakt worden.

Geplaatst:

Ik denk ook niet dat er een hond IS die zn poten omhoog doet. Waarschijnlijk zal de hond gewoon stug doorlopen als je iets op hem richt, en pas wegrennen bij herrie. Maar over die anims, dat is wel zo. Maar de WIP daarvan zal wel een zwevende zijn :bonk: zonder anim.

Zijn er anders mensen die anims voor dieren kunnen maken?

Geplaatst:
Ik denk ook niet dat er een hond IS die zn poten omhoog doet. Waarschijnlijk zal de hond gewoon stug doorlopen als je iets op hem richt, en pas wegrennen bij herrie. Maar over die anims, dat is wel zo. Maar de WIP daarvan zal wel een zwevende zijn :bonk: zonder anim.

Zijn er anders mensen die anims voor dieren kunnen maken?

Volgens mij gaat er nu even wat mis.. We zijn namelijk nog niet eens klaar met één stad en dan begin je al over nieuwe peds en animaties en dat soort dingen. Zou het niet slimmer zijn dat we met zijn allen even aan één ding gaan werken want dan komt er tenminste nog wat af.. Zou je trouwens niet eens beginnen met het plaatsen van de modellen in San Fierro, dan hebben we tenminste even een overzicht van hoeveel we al van het eiland hebben en hoeveel er nog moet gebeuren..

Ik zit trouwens nog steeds zonder ideeën dus vraag ik jullie voor ideeën.. Ik wijs jullie er even op dat wanneer ik geen ideeën heb dat er ook niks nieuws komt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...