Remi-X Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Eeeuhm, het zijn maar ideeën hoor. En het zal altijd niet onder invloed van het modellen van de wereld zijn. En voor een idee: Maak anders een paar winkels. Een vervanging Burger shot voor Burger King (eigenlijk alleen het logo veranderen zo'n beetje...) Maar jij weet niet hoe een burger shot eruit ziet, dus zoek dat eventueel op Google op.
.Stan Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Even een DOMME vraag, Maar wat is een total conversion mod, is dat zelf een game maken?? of pak je de wapens van SA en maak je zelf de gebouwen of....>>?????<< Srry maar ik snap het niet nog 1 ding: ik kan ook best goed met sketchup overweg
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Dat betekend dat de map weg gaat en je er zelf een hele nieuwe map in zet.
Remi-X Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Een total conversion is een mod die heel de map van san andreas vervangt. Als je nou gewoon op die link klikt word het je zeker duidelijk.
FerryN Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Bedankt, mag ik ook meehelpen? Ik denk dat ze eerst wat werkjes van je willen zien. . Ontopic, is een TC niet te gewaagd? Heel veel maar dan ook heel veel TC's worden gecancelled omdat het gewoon heel moeilijk is omdat het ook daadwerkelijk af te krijgen. Want me ook vet lijkt, is dat er juist een eiland bijkomt ipv. dat alles weggaat, dit is minder moeilijk en je hoeft niet zorgen te maken dat het te klein word, want je hebt de rest van SA nog. Maar, veel suc6 met de mod.
Remi-X Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) @ Stanboy96 Jawel, heb je een screen van je kunsten? @FerryN Jawel, maar een TC blijft vetter. En daar zijn ook altijd nog dingen bij te plaatsen. Idd komen er een hoop TC's niet af, maar ik ben niet van plan dat ook bij deze te laten gebeuren! ik ben vastberaden dat het gaat lukken. Bewerkt: 26 oktober 2008 door Remi-X
dutchgod Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 ik vind het inderdaad ook beter om gewoon een eiland toe te voegen inplaats van hele nieuwe map, ben bang dat deze conversation anders gewoon dood gaat, net zo als vele anderre
Jozz Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Een tc is echt heel moeilijk, een eiland erbij is makkelijker en leuker omdat je toch heel san andreas nog hebt
Jochem285 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Kan je niet doorbouwen op FerryN z'n idee en een tc ergens ver in de zee bouwen, maar het bestaande GTA gewoon laten wat het is?
Crypteq Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 ik ben ook voor een eiland toevoegen, ik denk dat het je niet gaat lukken om een TC te maken die aardig groot is. ook zullen mensen sneller een eiland erbij willen hebben dan een TC, een TC zullen ze minder snel downloaden.
NickyHendriks Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 ik ben ook voor een eiland toevoegen, ik denk dat het je niet gaat lukken om een TC te maken die aardig groot is. ook zullen mensen sneller een eiland erbij willen hebben dan een TC, een TC zullen ze minder snel downloaden. Ik ga ook voor het eiland. Het is veel makkelijker als je kijkt naar de tijd, moeilijkheidsgraad. En het script gedeelte. Want de voertuigen moet allemaal een nieuwe Spawnplek krijgen. En ik denk dat de TC dan zal falen. Want een TC maken duurt jaren (denk ik *kijkend naar MS en GLD*). Want als je nieuwe Spawnplekken maakt moet je de Main.scm vervangen of CLEO. Maar dan is SCM makkelijker. En dan nog de missies. Velen spele graag missies. Dit kan dan niet doorgaan wat ook een heleboel downloads kost. Want wie maakt die missies dan allemaal? BC7 doet al scripten bij een ander project. Ik wil ook wel meewerken maar ik heb momenteel niks om te showen. Ik zoek eens een topic van mij op. Ik werk met Google Sketchup. Als dat niet kan dan doe ik niet mee. En ik ben ook niet echt goed met Sketchup.
.Senne Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) hya iedereen omdat ik me tegenwoordig nogal vaak verveel, dacht ik me hier aan te melden. ik ben (nog) helemaal niet zo goed met sketchup, maar ik zou wel willen helpen met simpele dingen maken, als een garage of ander simpel gebouw. dus als jullie me voor iets zouden willen, laat je het maar zeker weten. hier wat werkjes: m'n eerste huisje ooit gemaakt in sketchup: tweede huisje: en waar ik nu even 6 minuutjes mee bezig ben geweest, een parking lot met zandhoop als stunt: EDIT: detail erbij: ik heb dus sketchup 6 pro, en ook 3dsmax 2008 full, maar daar kan ik niet mee werken als jullie me kunnen gebruiken, laat maar weten Bewerkt: 26 oktober 2008 door senneken
Hackman Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Jawel, maar een TC blijft vetter. En daar zijn ook altijd nog dingen bij te plaatsen.Idd komen er een hoop TC's niet af, maar ik ben niet van plan dat ook bij deze te laten gebeuren! ik ben vastberaden dat het gaat lukken. Ik kies toch liever voor een eiland, aangezien dat gewoon veel minder werk is en dat het dan nooit dood kan gaan (of je hebt een slechte crew.. ). En bedenk dat je met alleen een eiland de missies ook gewoon kunt doen want met die TC modificatie verpest je meteen het hele spel, daar komt bij dat ik een eiland gewoon veel leuker vind. Ik denk dat we hier maandag om 19:00 uur(?) beter over kunnen gaan praten en eventueel tot een besluit kunnen komen aangezien het nog niet te laat is om van ideeën te veranderen.. @Hierboven: Dat laatste plaatje is volgens mij gebasseerd op een stunt uit GTA: VC? Bewerkt: 26 oktober 2008 door Hackman
.Senne Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) euhj, niet voor zover ik weet.. ik heb wel vice city gespeeld, maar kan me niet zo'n stunt herinneren. In san andreas daarentegen weet ik wel dat er zoiets is maar ik vond de parkeerplaats zo wat leeg, en dus heb ik er zoiets bijgeplaatst. edit: voor de presentatie er een bmw'tje bij geplaatst Bewerkt: 26 oktober 2008 door senneken
Recommended Posts