Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst:

een eiland is daarbij ook veel makkelijker downloadbaar..je hoeft dan alleen de dff en txd er in te gooien, en de IPL enzo vervangen. dan kan je ook altijd nog peds vervangen..

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik hoor dus veel over een eiland, maar ik wil toch wel veel dingen hebben, dat dan volgens mij niet op een klein eilandje past. Terwijl ik ook iets hoorde over een grote map naast de San Andreas kaart leggen? Dat je San Andreas hebt+U-SA?

Geplaatst:
Ik hoor dus veel over een eiland, maar ik wil toch wel veel dingen hebben, dat dan volgens mij niet op een klein eilandje past. Terwijl ik ook iets hoorde over een grote map naast de San Andreas kaart leggen? Dat je San Andreas hebt+U-SA?

Hoe bedoel je 'klein' eiland? Je kunt het namelijk zo groot maken als je zelf wilt!

http://i34.tinypic.com/2zfubkk.png

Dit hele stuk kun je gebruiken en dat (is naar mijn mening) allemaal groot genoeg.. Misschien dat je naast de map van San Andreas ook nog een stad kan maken maar zoals je hoort wil iedereen een eiland (iig geen hele TC), jij bent misschien wel heel erg vastberaden dat een TC zal gaan lukken maar denken de mensen die aan de mod werken er ook zo over..?

Ik zit trouwens nog steeds zonder ideeën (en nog steeds helpt niemand me)..

Geplaatst: (bewerkt)

iedereen negeert me, behalve hackman :-(

zijn m'n models dan zo kutslecht dat ik niet mee mag doen? :puh:

EDIT: misschien kan dit jullie wat meer overhalen.. :{

ben ik net een halfuurtje mee bezig geweest, het is een vervallen fabrieksgebouw.

nieuwmd1.png

achterkant:

nieuw2uy7.png

voorkant met details:

nieuw3er4.png

nog lang niet compleet af, moeten nog wat dingen en details bij. :Y

EDIT: heb ook nog snel even een soort van ramp gemaakt in sketchup, geëxporteerd naar 3ds max en daar een render geschoten:

ramppngpz9.png

ik kan dus van google sketchup naar 3dsmax en dan naar gta sa via Kam's script :D

:cya:

Bewerkt: door senneken
iedereen negeert me, behalve hackman :-(

zijn m'n models dan zo kutslecht dat ik niet mee mag doen? :puh:

EDIT: misschien kan dit jullie wat meer overhalen.. :{

ben ik net een halfuurtje mee bezig geweest, het is een vervallen fabrieksgebouw.

-PLAATJES-

EDIT: heb ook nog snel even een soort van ramp gemaakt in sketchup, geëxporteerd naar 3ds max en daar een render geschoten:

-PLAATJE_

ik kan dus van google sketchup naar 3dsmax en dan naar gta sa via Kam's script :D

Ik heb ook vaak als ik hier wat laat zien (of iets vertel) dat ik helemaal geen reacties krijg of ik krijg van die korte reacties waar ik (en ieder ander) helemaal niks aan heb(ben) en die ik dus gewoon spam noem.. Ook als ik dan bijvoorbeeld zeg dat ik zonder ideeën zit en dat ik zonder ideeën niks kan maken; gaat de rest gewoon vrolijk door en het samenwerken vind ik dus daarom (en nog wel meer redenen) ook echt bagger en ik vind het ook niet echt prettig om op deze manier te werken..

Vanavond zal ik proberen om er even over te praten met z'n allen, er is namelijk (voor degenen die het niet weten of zijn vergeten) een soort bespreking om 19:00 vandaag..

Je plaatjes vind ik trouwens mooi gelukt en ik denk (en waarschijnlijk zal de rest het ermee eens zijn..) dat jij de beste bent (met de meeste ervaring) van iedereen die meewerkt aan de modificatie!

@Hieronder: Dan zeg ik toch dat je mee doet?

Bewerkt: door Hackman

bij samenwerking begint inderdaad alles. :Y als dat niet goed verloopt, kan de rest ook niet goed komen.

en als je iets gemaakt hebt en je krijgt geen/weining/korte comments, is inderdaad ook niet erg motiverend en heb je sneller zin om ermee te stoppen..

terwijl wat jij maakt er helemaal niet slecht uitziet! :D

dus: iedereen zou hier beter naar elkaar moeten luisteren, op elkaars models reageren/bekritiseren en goed samenwerken, en dán kan dit project tot een goed einde gebracht worden. :Y

en over dat ervaren: vandaag was misschien de tiende keer in m'n leven dat ik sketchup heb opgestart om een model te maken, dus zoveel ervaring heb ik helemaal niet. :)

plus, ik werk ook nog niet echt mee, aangezien ik hier nog van niemand gehoord heb dat ik mee mag doen :puh:

EDIT: simpel bruggetje:

brugqm8.png

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

@ senneken

Oeps, ben denk idd vergeten een PB te sturen... PB komt eraan! En het ziet er allemaal leuk uit :D

Maar misschien kan dat kleine stukje wel, maar dan wil ik weer iets dat dan weer niet past.

En ik vind het zo zonde als ik een hele hoop water weghaal bij San Andreas.

Ik denk dat ik dan het volgende ga doen, waar andere modellers zich geen zorgen over hoeven te maken.

Ik ga een groot eiland maken onderaan San Andreas. Alles wat nu nog gemaakt word door andere modellers kan nog gebruikt worden. Dan ga ik allerlei leuke dingen plaatsen, zoals dus wat huizen en winkels, en gebouwen. En hier zullen ook mijn idee, dieren rondlopen. En dan kan ik dat eilandje steeds een stukje uitbreiden zonder moeilijkheden. Dat word het nu denk ik. Totdat de TC plaats vind. En lukt de TC niet, dan heb ik sowieso wat en is de kans op slagen nu 100% voor EEN mod. :D

Maar ik wijzig nog even niks aan het topic.

PS:

Er bestaan al vogels in het spel, is het mogelijk om deze uit de lucht te schieten?

PS2: Is het mogelijk om een transport te maken naar een andere wereld in San Andreas? Dat een huisjes is met een gele marker en dan ga je naar U-SA?

PS3, tevens de laatste Sony. Anders moeten jullie even duidelijk beschrijven wat jullie een goed idee vinden voor deze mod.

Geplaatst:

ik heb de pb gekregen, en doe dus mee :D

voor die bijeenkomst vanavond: ik zal er zijn. m'n msn staat in m'n profiel, dus voeg me gerust toe. :Y

en over de plaatsing: onderaan san andreas in een zee lijkt me goed, maar dus niet in de baai van santa maria.

antwoord op ps1: als je op de vogels schiet, verdwijnen ze ineens bij mijn weten. je kan er dus wel op schieten, maar je gaat geen hoop pluimen zien vliegen.

antwoord op ps2: ik weet niet of het mogelijk is om de map van U-SA in een hemel te plaatsen, maar dat kan wel gewoon hoog in de lucht. :Y en als je er dan zo'n enex(gele marker) naartoe plaatst, vanaf de begane grond, moet dat lukken denk ik. :Y dus dan plaats je bijvoorbeeld U-SA heel hoog in de lucht, of gewoon ver in zee.

Dan kun je ergens een gele marker plaatsen, daarin stappen, en dan spawn je op U-SA :D

antwoord op ps3: ik had gedacht het eiland zo een beetje in thema's op te delen ofzo..

bijvoorbeeld deel één een drag racing deel, deel twee een racing deel, deel drie een drift deel, deel vier een monster truck deel, deel 5 een stunt deel, enzovoort.. :)

btw, wanneer krijg ik m'n eerste opdracht voor het modellen binnen? :eten:

Geplaatst:
@ senneken

Oeps, ben denk idd vergeten een PB te sturen... PB komt eraan! En het ziet er allemaal leuk uit :D

Maar misschien kan dat kleine stukje wel, maar dan wil ik weer iets dat dan weer niet past.

En ik vind het zo zonde als ik een hele hoop water weghaal bij San Andreas.

Ik denk dat ik dan het volgende ga doen, waar andere modellers zich geen zorgen over hoeven te maken.

Ik ga een groot eiland maken onderaan San Andreas. Alles wat nu nog gemaakt word door andere modellers kan nog gebruikt worden. Dan ga ik allerlei leuke dingen plaatsen, zoals dus wat huizen en winkels, en gebouwen. En hier zullen ook mijn idee, dieren rondlopen. En dan kan ik dat eilandje steeds een stukje uitbreiden zonder moeilijkheden. Dat word het nu denk ik. Totdat de TC plaats vind. En lukt de TC niet, dan heb ik sowieso wat en is de kans op slagen nu 100% voor EEN mod. :D

Maar ik wijzig nog even niks aan het topic.

PS:

Er bestaan al vogels in het spel, is het mogelijk om deze uit de lucht te schieten?

PS2: Is het mogelijk om een transport te maken naar een andere wereld in San Andreas? Dat een huisjes is met een gele marker en dan ga je naar U-SA?

PS3, tevens de laatste Sony. Anders moeten jullie even duidelijk beschrijven wat jullie een goed idee vinden voor deze mod.

En weer worden onze posts gewoon voor een ontzettend groot deel genegeerd en ik begin hier langzaam ook zat van te worden. Je doet namelijk gewoon alsof wij niet bestaan en dat onze mening niks uitmaakt en als je graag wilt dat we (iig ik) hier blij(f)ven dan wil ik dat je sowieso meer aandacht gaat besteden aan het 'raten' van onze bouwwerken want wat Senneken heeft gemaakt boeit je blijkbaar niks en je reageerd er niet eens op..

Senneken en ik hebben 2 grote posts gemaakt over dat het samenwerken niet goed verloopt, lees deze! Anders mag je naar mijn mening echt alles in je eentje doen..

Geplaatst:

fact. comments op posts hoeven niet lang te duren, maar ze kunnen wel veel betekenen voor de personen aan wie ze gericht zijn. :Y dus niet alles straal negeren, maar erop ingaan _O_ . :D

hopen dat we daar straks tot een goede conclusie bij kunnen komen (op msn dus eh )

Geplaatst:

Ja, maar ik ben niet altijd zo snel. En ik heb nu toch gezegd dat alles wat hier gebeurt er goed uit ziet? En, waar ik niks aan kan doen, is dat er af en toe een fout in het systeem van GTAForum bij me optreed, dan zie ik wel het laatste bericht, maar alles daartussen niet waardoor ik niet altijd zie of ik moet atwoorden. Dit was dus ook aan keer bij senneken het geval.

En idd spreken we elkaar zo meteen op msn. dan word waarschijnlijk alles wel duidelijker.

Ik doe al mijn uiterste best om alles te beantwoorden, maar door die klachten lukt het dus niet altijd. Maar vanaf nu zal ik er wat beter op proberen te letten. Ik snap dat jij, Hackman een beetje ongerust bent, wat ik dus ook niet wil. En niemand reageert op jouw vraag of iemand wat weet, omdat niemand wat weet. Zelfs ik nog niet :bonk:. Ik kijk wel wat ik ga bedenken, al weet ik nog steeds niks.

En nu even: Maken jullie even een rijte wat jullie willen weten, dan beantwoord ik deze na het MSN gesprek. Nu ga ik even aan mijn huiswerk tot 7 uur.

Geplaatst:

Okee, ik zou het fijn vinden dat je de volgende dingen voor me doet of beantwoordt:

- Ik heb geen ideeën en dus maak ik ook niks..

- Wordt het nu een eiland of wat?

- Wie doet nu precies wat want het is nu niet echt overzichtelijk meer ondanks dat het staat vermeld, dit moet dus duidelijker..

Meer vragen heb ik nu nog even niet maar ik denk dat wanneer ik later nog met vragen zit (die ik nu bijvoorbeeld ben vergeten) zeker zal stellen maar dan verwacht ik er wel antwoord op!

Misschien dat we dit ook wel tijdens het Msn gesprek door kunnen nemen..?

Geplaatst:

Nouja, ik heb je al een pb gestuurd, maar in msn hebben we zonet alles besproken... Maar nu hier nog even,

1 ik ook nog niet helaas :S

2 Het word nu een eiland wat we altijd nog tot een TC kunnen maken. Helaas nu nog niet, wat ik ook wel jammer vind. Zelf wil ik er niet van af haken, maar jullie willen dus liever een eiland. Dus komt de TC iets later.

3 Ik weet niet hoe ik het duidelijker kan maken... Ik heb er vermeld wat iemand doet enzo, dus ik weet niet wat je daarbij wilt?

Laten we het er maar op houden dat het nu een eiland word en later een TC. De TC zal komen, anders is het zo jammer als ik mensen wat beloof en er niks van maak :cry:

Geplaatst:

Je moet gewoon niet te groot beginnen, die fout heb ik meerdere malen gemaakt, en er van geleerd, zo is het ook makkelijker met voertuigen dat je zo naar het eiland kan en niet dat je ze zelf moet laten spawnen wat erg moeilijk is lijkt mij

Geplaatst:

remi, krijg ik nu een opdracht voor het bouwen van een gebouw? :eten:

ik zou graag beginnen. :D dus geef me maar een gebouw, of een stijl waarin ik een gebouw moet maken ofzo, en ik doe m'n best ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...