Jump to content

toetsenbord kan niet aangesloten worden


rideje2

Recommended Posts

Hey allemaal,

Mijn vader heeft net een nieuwe computer van zijn werk mee gebracht( Dell gx280. Maar het heeft alleen een usb aansluiting voor het toetsenbord... Dus hebben we een zo'n verloopstukje gekocht voor het toetsenbord( we hebben alleen een ps/2 aansluiting van het toetsenbord) maar wat blijkt nu? Hij vindt de hardware niet. Ik denk dat het met dat verloop stukje te maken heb want min vader had eerst een usb aansluiting van toetsenbord en toen deed ie het wel gewoon.... Dus als ik mijn toetsenbord met verloopstukje nu aansluit krijg ik een melding onderin: het usb apparaat wordt niet erkent.

Wat moet ik nu doen?? HELP!

Link to comment
Delen op andere websites

geen cd... het toetsenbord is van compaq btw, maar ik denk dat t niet uitmaakt want heb t ook met andere toetsenborden geprobeerd,werkt allemaal niet. en bij toetsenborden staat ie er niet bij. andere suggesties?type dit trouwen allemaal met schermtoetsenbord...kapot irritant :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Welk merk? Ik kan me niet voorstellen dat je daarvoor een driver moet installeren. Misschien is hij wel gewoon kapot. Of je USB poort doet het niet goed, heb je die al getest met iets anders?

Scherm-toetsenbord is trouwens wel een prachtige tool. :D

Link to comment
Delen op andere websites

tussenstukje heeft geen merk... ik heb het gewoon in de winkel gekocht (expert dacht ik). En een compaq toetsenbord. Maar mijn vader bracht ook een toetsenbord met usb aansluiting mee( van zichelf van zijn werk, dus die moest weer mee terug) en daar deed hij het wel... De usb poorten zijn dus niet kapot. Hij geeft gewoon de hele tijd een melding dat windows het apparaat niet erkent.. dus...

en schermtoetsenbord is inderdaad wel goed.. alleen duurt het heel lang voordat je een bericht heb getypt...En ik heb ook nog zo'n verrote muis waarmee je bijna niet mee kan werken =]

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je nog kan proberen je gaat naar het configuratiescherm dan naar systeem. En klik je vervolgens op het tabblad hardware. Dan aparaatbeheer ga naar toetsenbord klik er op met rechter muisknop installatie ongedaan maken. Druk je pc hand matig uit die compaq toetsenbord aansluiten start de pc op dan moet hij hem installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...