Jump to content

MSN account verwijderen.


Miek

Recommended Posts

Hallo,

Ik weet niet echt wat ik moet doen: zou ik m'n MSN, die al drie jaar meegaat, verwijderen om spam te voorkomen? Of kan ik al die spam verwijderen en nooit meer ontvangen? En zitten daar virrussen in, in die mails? En als ik m'n account zou verwijderen, en bv . aanmaak maar met hoofdletter dan, kan dat, of zou ik weer spam ontvangen omdat ik geregistreerd sta op die sites? Wat kan ik doen? Dank U.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet echt wat ik moet doen: zou ik m'n MSN, die al drie jaar meegaat, verwijderen om spam te voorkomen? Of kan ik al die spam verwijderen en nooit meer ontvangen? En zitten daar virrussen in, in die mails? En als ik m'n account ... zou verwijderen, en bv ... aanmaak maar met hoofdletter dan, kan dat, of zou ik weer spam ontvangen omdat ik geregistreerd sta op die sites? Wat kan ik doen? Dank U.

Om een lang verhaal kort te houden, een hoofdletter kun je invoeren maar die zal je later alleen maar zien als een kleine letter dus je kan je oude houden..

Correct me if Im wrong..

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Om een lang verhaal kort te houden, een hoofdletter kun je invoeren maar die zal je later alleen maar zien als een kleine letter dus je kan je oude houden..

Correct me if Im wrong..

Is juist Hackman. Het maakt bij mij niet uit of ik m'n email invoer met Mr of mr. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bij elk spambericht dat je krijgt, kun je aangeven dat je de afzender toe wilt voegen aan de lijst met ongewenste mail. Je spamberichten komen dan niet meer terecht in je inbox, maar in je map 'Ongewenste berichten'. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de ongewenste mail niet opent kun je sowieso geen virussen krijgen. Die virussen krijg je doordat je bestanden gaat downloaden die met de mail zijn meegestuurd, of door op links te klikken die in het mailtje staan. Maar als je niks met die mails doet, dan lijkt het me sterk dat je een virus krijgt op je pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dan geen virussen krijgen?

Nope, behalve als je ze openend.

En tot slot: kan je zo ook bannen, zodat je ze niet meer ontvangt?

Check het bericht van Froodooo. Dat is de enige manier om ze niet meer in je Inbox te krijgen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je ook gewone spam mailtjes met reclame erin? Zo had ik vroeger vaak last van die mini game mailtjes waar je prijzen mee kon winnen, of opeens iedere week een mail om zogenaamd goedkoper te kunnen tanken. Dat zijn geen virus mails dus die zou je in principe gewoon kunnen openen. Ik heb daar toen in het klein (vaak onder aan de mail) een link gevonden waarmee je, je van die reclame kan afmelden, staat vaak als ''ik wil mij afmelden van huppelepup''. Dat scheelt toch weer een stuk troep in je inbox. In iedergeval als er een vreemde tekst als mailtje staat of in het Engels, nooit openen.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder weet ik nog wel een andere methode: een tijdelijk e-mailadres aanmaken voor sites waar je even een account voor nodig hebt om bijvoorbeeld wat te kunnen downloaden/gebruiken. Meestal kom je dan toch niet meer op die sites, vergeet je ze.. Je kan zo'n account aanmaken op bijvoorbeeld deze site. Na 10 minuten verloopt dat ding weer, maar (dat heb ik gelezen in een blad) je kunt hem volgens mij wel verlengen.

Zo heb je wel een (tijdelijk) e-mailadres, maar spam heb je niet op je vaste e-mailadres.

@ hieronder: :7 Beetje achterhaald :7

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...