gangstajoe Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb gta san andreas versie 2, maar een vriend zegt dat ik moet downgraden naar versie 1. Voordat ik dat doe wil ik eerst het verschil weten. Kan iemand alle verschillen voor me op een reitje zetten? Dat zou ik echt top vinden Bewerkt: 24 oktober 2008 door gangstajoe Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Eigenlijk is er maar 1 reden. De hot Coffee Mod. in V1 zat eigenlijk de hot coffee mod. Alleen onze eigenl PatrickW heeft die ontdekt. Daarom heeft Rockstar een 2e versie uitgebracht; V2. Links: WikiGTA over de hot coffee mod Hoe je moet downgraden Reageren
gangstajoe Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Eigenlijk is er maar 1 reden. De hot Coffee Mod. in V1 zat eigenlijk de hot coffee mod. Alleen onze eigenl PatrickW heeft die ontdekt. Daarom heeft Rockstar een 2e versie uitgebracht; V2. Links: WikiGTA over de hot coffee mod Hoe je moet downgraden lol droge mod is dat. Maar ik heb er nu mods in staan, maakt het voor hun niet uit welke versie? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Heb je mods in V2? En voor R* maakt dat eigenlijk niet uit (Dit denk ik tenminste) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) In de V2 versie zijn wat Bugs verwijderd die in de V1 versie zaten. Bewerkt: 24 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Nog wat verschillen, waaronder dus de HCM, V1 - V2 ---------------------------------------- Kan je modden - Kan je niet modden NoCD versie - CD versie. Minder stabiel - Redelijk stabiel ----------------------------------------- Ik WIST er nog meer maar die ben ik NU dus even vergeten :S Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Met V2 kan je niet modden; als je al modificaties hebt, zouden deze ook niet moeten werken (dit is beveiligd in V2, door de Hot Coffee Mod). Als die modificaties wel werken, heb je óf V1, óf V2 al gepatcht. Verschillen tussen V1 en V2 zijn de blokkade wat betreft het modden en een aantal bugs die gefixt zijn. Om het nog leuker te maken, er zijn wel dríe versies. V1.01 bestaat ook nog. V1.01 is de versie die je krijgt als je de patch van NoMoreHotCoffee.com download. Die patch blokkeert het modden van V1 (hij is ook alleen op V1 te gebruiken) en fixt de bugs die in V2 ook gefixt zijn. Het complete verhaal kan je in deze post nog eens doorlezen. Edit: Stabieler kan inderdaad, er zijn bugs gefixt. Dat over NoCD begrijp ik niet, bedoel je dat V1 geen CD gebruikt of..? Edit2: Er zijn er wat voor geweest.. Bewerkt: 24 oktober 2008 door VWO-er Reageren
gangstajoe Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Heb je mods in V2? En voor R* maakt dat eigenlijk niet uit (Dit denk ik tenminste) Ik heb er ongeveer 20 mods in Dus Ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.