Wienish Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Hallo hallo. Ik heette een tijdje (paar maanden) terug op msn: : Alex Traieste Fiecare Clipa Alex liep dan van donkerblauw over naar lichtblauw, en Traieste Fiecare Clipa (Roemeens voor 'Beleef iedere dag!') van rood naar donkerrood. Inmiddels is mijn naam op msn: (F) Alex Listen To Your Heart Alex van rood naar donkerrood en Listen To Your Heart van donkerblauw naar lichtblauw. helaas is mijn naam toen ik vandaag op msn kwam (nadat ik thuiskwam, rond een uur of 6) weer Traieste Fiecare Clipa in berichten, en in het msn-overzichtscherm wél goed. Ik heb hier niks aan veranderd ofzo. Verder merk ik dat er bij enkele vrienden vertragingen ontstaan bij het verzenden van berichten (opeens), varierend van 20 seconden tot 8 minuten. Ik heb al een systeemherstel uitgevoerd, helaas zonder succes. Ik zou het op prijs stellen als iemand mij kan helpen, liefst zonder idiote afkortingen Mvg, Wienish Reageren
oostzaan Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Opnieuw Msn installeren ofzo.. Raar is het wel Reageren
Wienish Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik heb zojuist mijn MSN 8.5 Plus Live (OPNIEUW!) geïnstalleert. Helaas blijf ik 't probleem met de naam houden, de vertraging is afwachten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Misschien een reden om te overwegen naar een andere MSN Versie over te stappen? Reageren
Wienish Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Misschien een reden om te overwegen naar een andere MSN Versie over te stappen? Zojuist 9.0 geïnstalleert. Zonder succes helaas. Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Het heeft niks met je MSN-versie te maken, eerder met de connectie naar de server. Is de rest van je internet wel gewoon snel? Kijk morgen even of het dan beter gaat, misschien is er gewoon een klein verbindsprobleem wat morgen weer over is. Reageren
Wienish Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Op internet ging alles wel op gewone snelheid enzo. Nu net weer online gekomen, nog steeds 't naamprobleem. Reageren
Sublime Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 misschien ff hele naam schrappen en daarna afmelden, opnieuw aanmelden (dan moet er je email in je naam staan) en dan weer plakken.. Reageren
NTAuthority Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Microsoft heeft twee verschillende locaties waar de namen gesynchroniseerd worden: een voor MSNP14-achtige clients (WLM 8.0 en hoger), en een voor oudere (<= MSNP13) clients, zoals MSN Messenger 7.5, en veel third-party software. Soms raken deze aan de kant van Microsoft een beetje out-of-sync, meestal moet de naam wijzigen in een van de type clients hem daarvoor weer updaten - maar soms werkt dat niet. Reageren
Wienish Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Microsoft heeft twee verschillende locaties waar de namen gesynchroniseerd worden: een voor MSNP14-achtige clients (WLM 8.0 en hoger), en een voor oudere (<= MSNP13) clients, zoals MSN Messenger 7.5, en veel third-party software. Soms raken deze aan de kant van Microsoft een beetje out-of-sync, meestal moet de naam wijzigen in een van de type clients hem daarvoor weer updaten - maar soms werkt dat niet. en nu in duidelijke taal? (A) Reageren
JayKay Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Microsoft heeft twee verschillende locaties waar de namen gesynchroniseerd worden: een voor MSNP14-achtige clients (WLM 8.0 en hoger), en een voor oudere (<= MSNP13) clients, zoals MSN Messenger 7.5, en veel third-party software. Soms raken deze aan de kant van Microsoft een beetje out-of-sync, meestal moet de naam wijzigen in een van de type clients hem daarvoor weer updaten - maar soms werkt dat niet. en nu in duidelijke taal? (A) Hij bedoelt dat ze 2 verschillende servers hebben voor MSN-namen: - 1 voor de versies Windows Live Messenger 8.0 en hoger; - 1 voor de oudere versies van MSN. Soms raken ze in de war en kiezen ze eerder gebruikte namen. Denk dat dat ongeveer de juiste vertaling is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.