Jump to content

Probleempje MSN


Wienish

Recommended Posts

Hallo hallo.

Ik heette een tijdje (paar maanden) terug op msn:

   :      Alex              Traieste Fiecare Clipa          

Alex liep dan van donkerblauw over naar lichtblauw, en Traieste Fiecare Clipa (Roemeens voor 'Beleef iedere dag!') van rood naar donkerrood.

Inmiddels is mijn naam op msn:

(F) Alex Listen To Your Heart

Alex van rood naar donkerrood en Listen To Your Heart van donkerblauw naar lichtblauw.

helaas is mijn naam toen ik vandaag op msn kwam (nadat ik thuiskwam, rond een uur of 6) weer Traieste Fiecare Clipa in berichten, en in het msn-overzichtscherm wél goed. Ik heb hier niks aan veranderd ofzo. Verder merk ik dat er bij enkele vrienden vertragingen ontstaan bij het verzenden van berichten (opeens), varierend van 20 seconden tot 8 minuten.

Ik heb al een systeemherstel uitgevoerd, helaas zonder succes.

Ik zou het op prijs stellen als iemand mij kan helpen, liefst zonder idiote afkortingen :puh:

Mvg,

Wienish

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft niks met je MSN-versie te maken, eerder met de connectie naar de server. Is de rest van je internet wel gewoon snel? Kijk morgen even of het dan beter gaat, misschien is er gewoon een klein verbindsprobleem wat morgen weer over is.

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft twee verschillende locaties waar de namen gesynchroniseerd worden: een voor MSNP14-achtige clients (WLM 8.0 en hoger), en een voor oudere (<= MSNP13) clients, zoals MSN Messenger 7.5, en veel third-party software. Soms raken deze aan de kant van Microsoft een beetje out-of-sync, meestal moet de naam wijzigen in een van de type clients hem daarvoor weer updaten - maar soms werkt dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Microsoft heeft twee verschillende locaties waar de namen gesynchroniseerd worden: een voor MSNP14-achtige clients (WLM 8.0 en hoger), en een voor oudere (<= MSNP13) clients, zoals MSN Messenger 7.5, en veel third-party software. Soms raken deze aan de kant van Microsoft een beetje out-of-sync, meestal moet de naam wijzigen in een van de type clients hem daarvoor weer updaten - maar soms werkt dat niet.

en nu in duidelijke taal? (A)

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft twee verschillende locaties waar de namen gesynchroniseerd worden: een voor MSNP14-achtige clients (WLM 8.0 en hoger), en een voor oudere (<= MSNP13) clients, zoals MSN Messenger 7.5, en veel third-party software. Soms raken deze aan de kant van Microsoft een beetje out-of-sync, meestal moet de naam wijzigen in een van de type clients hem daarvoor weer updaten - maar soms werkt dat niet.

en nu in duidelijke taal? (A)

Hij bedoelt dat ze 2 verschillende servers hebben voor MSN-namen:

- 1 voor de versies Windows Live Messenger 8.0 en hoger;

- 1 voor de oudere versies van MSN.

Soms raken ze in de war en kiezen ze eerder gebruikte namen. Denk dat dat ongeveer de juiste vertaling is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...