Ferre Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Adobe Creative Suite 4 Design Premium - Web Premium - Production Premium - Master Collection Officiële website: http://www.adobe.com/nl/ Creative Suite 4: http://www.adobe.com/nl/products/creativesuite/ Vergelijking CS4 paketten: http://www.adobe.com/nl/products/creativesuite/compare/ Volgens mij is hij al uit, maar de website doet er erg vaag over. Wat vinden jullie van CS4? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Hij is inderdaad uit, al krijg ik altijd foutmeldingen als ik Dreamweaver wil opstarten. Verder vind ik het zonde dat er alweer een nieuwe CS uit is, want dit is gewoon uitmelkerij, vind ik. Ze kunnen beter nog enkele jaartjes wachten. Dit is natuurlijk mijn mening, maar ik vind toch dat er niets mis is met CS2/CS3. Reageren
Zaahed Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik heb op de site gezien. Maar ik heb het niet uitgeprobeert. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Hij is inderdaad uit, al krijg ik altijd foutmeldingen als ik Dreamweaver wil opstarten. Verder vind ik het zonde dat er alweer een nieuwe CS uit is, want dit is gewoon uitmelkerij, vind ik. Ze kunnen beter nog enkele jaartjes wachten. Dit is natuurlijk mijn mening, maar ik vind toch dat er niets mis is met CS2/CS3. Ik vind PS CS2 idd heel erg fijn. Er mankeert voor mij niets aan Reageren
Kraay Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Hij is inderdaad uit, al krijg ik altijd foutmeldingen als ik Dreamweaver wil opstarten. Verder vind ik het zonde dat er alweer een nieuwe CS uit is, want dit is gewoon uitmelkerij, vind ik. Ze kunnen beter nog enkele jaartjes wachten. Dit is natuurlijk mijn mening, maar ik vind toch dat er niets mis is met CS2/CS3. Misschien moet je hem is kopen? of de .NFO is goed doorlezen! Reageren
ikt Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Hij is inderdaad uit, al krijg ik altijd foutmeldingen als ik Dreamweaver wil opstarten. Verder vind ik het zonde dat er alweer een nieuwe CS uit is, want dit is gewoon uitmelkerij, vind ik. Ze kunnen beter nog enkele jaartjes wachten. Dit is natuurlijk mijn mening, maar ik vind toch dat er niets mis is met CS2/CS3. Misschien moet je hem is kopen? of de .NFO is goed doorlezen! +1Trouwens, ik moet hem ook nog '[/\kopen\/]'. Coole features. En imo was CS3 niet zo speciaal vergeleken met CS2 Bewerkt: 30 oktober 2008 door ikt Reageren
Ferre Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Trouwens, ik moet hem ook nog '[/\kopen\/]'. Dat doet iedereen. Alleen RonaldVC heeft een licentie van een Creative Suite Photoshop. Ik heb er wel een van Ps Elements... Reageren
Ewoud Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) Trouwens, ik moet hem ook nog '[/\kopen\/]'. Dat doet iedereen. Alleen RonaldVC heeft een licentie van een Creative Suite Photoshop. Ik heb er wel een van Ps Elements... Dure pakketjes hoor. Op mijn werk hebben we de programma's ook voor de afd. communicatie. Binnekort zal er wel een verzoek komen of we CS3 naar CS4 kunnen komen upgraden. Die extra contents die erbij zitten zijn ook altijd meegenomen. Bewerkt: 1 november 2008 door Ewoud Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) Beter! Ik dacht dat hij pas ergens eind november uitkwam. Alleen ik vond de pictogrammen van CS3 mooier met de witte letters. Bewerkt: 1 november 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ik heb nu Cs2. Cs3 en Cs4 duren veel te lang. Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Ik heb CS2, CS3 en CS4. Maar ik gebruik CS3 omdat ik die het eerste had. Die andere heb ik wel maar nog niet geinstalleerd. Veel te lui... en CS3 werkt ook gewoon. Allemaal Extended versies. Bewerkt: 29 november 2008 door lexus123 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Ik heb alles van CS4 wat ik gebruik al geïnstalleerd (PS - DW - AI - ID - FL). Mijn signature heb ik ook eventjes in CS4 stijl gemaakt (alsnog wel met Powerpoint ). Mvg, Flitskikker Bewerkt: 29 november 2008 door Flitskikker Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb mooi m'n CS3 pack draaien, want heb geen behoefte aan een nieuw pack. Reageren
David22 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Voor degene die het wel wil weten, zo ziet Adobe Photoshop CS4 eruit: Hij is trouwens wel vele malen trager als CS3... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) @ hierboven: Zie wel nu al dat er meer orde in sommige dingen zitten (zie midden-kolom rechts). Alleen ik vindt de hele grijze massa niet mooi. Wat wel handig is zo te zien is dat ze tabbladen hebben ingevoegd Ik wacht wel af hoe de mac-versie eruit ziet. Die zijn gelukkig namelijk altijd iets anders dan de PC qua vormgeving... EDIT: Heb al screen gevonden, wijkt deze keer niet echt veel af Bewerkt: 5 december 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.