Jump to content

Adobe CS4 Family


Ferre

Recommended Posts

wat doet dat flash precies

is dat voor flashfilmpjes

_koezimoe (ik let op)

Flash gebruiken ze voor websites, flash games en banners en nog wat andere dingen zoals de Player van YouTube.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de master collectie geprobeerd en het is een zeer mooi programma. Weer een verbeterde versie van de CS3 serie. Met name dreamweaver vind ik een top vooruitgang. Je kan de site namelijk live bekijken terwijl je aan het coderen bent. Verder is het allemaal wat opgeleukt en werkt het allemaal net iets beter. Echt een topper.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er niet zoveel aan...

Ik werk nu met CS3 en dat doen we op school ook.

En als ik iets thuis wil maken met CS4 kan dat niet geopend worden in CS3...

Dus ik blijf lekker bij CS3.

Ik stap natuurlijk wel over als ik eenmaal van school af ben op misschien wel CS5 ofzo als ie er dan is, want dan werkt de reclamebranche er ook mee...

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er eigenlijk niet eens zoveel is verandert als ik kijk naar Photoshop. Ik heb eens goed rondgekeken en heb maar een paar dingen gevonden waarvan ik dacht dat ze nieuw waren en voor de rest is het gewoon die oude rommel. Overstappen is verder geen probleem, er zijn meer functies en het lijkt toch ook weer op de vorige dus je kunt er bij het begin al redelijk mee overweg maar om daar dan zoveel geld voor neer te leggen, maar dat hangt natuurlijk ook af van de manier hoe je hem verkrijgt.

Dreamweaver ook geprobeerd en het ziet er naar mijn mening best goed uit. Probleem is dat ik de vorige delen niet ken en ik heb er verder ook nooit een screenshot van gezien dus ik kan moeilijk oordelen of er veel of weinig is veranderd en of het het overstappen waard is maar tot nu toe vind ik het helemaal top. Het mooiste ervan vind ik de split screen waarmee je kunt zien wat je maakt maar ook tegelijk kunt kijken naar de HTML code en die dus ook handmatig kunt aanpassen wat in sommige gevallen ook erg handig is.

@Hierboven: Ik dacht dat die bewerk-bestanden bij alle versies van Photoshop hetzelfde waren..

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb Photoshop CS4 geprobeerd maar het beviel me niet.

Hoe goed de nieuwe functies ook mogen zijn, ik heb de preciese verschillen niet eens meer bestudeerd.

CS4 is vreselijk langzaam bij mij.

Als ik in wil zoomen bijvoorbeeld: Ik klik met de rechter muisknop op de afbeelding om daarna op die knop te klikken om 1 keer in te zoomen. Voordat het lijstje opkomt met die knop moet ik wel 1.5 tot 2 seconden wachten!

Er zijn meer functies die niet snel reageren.

Dit werk absoluut niet fijn.

@Lexus123

Verschillende versies van Photoshop lijken wat betreft de al bestaande functies op elkaar.

Er komen steeds functies bij, maar als je met een oudere versie kunt werken kan je dat ook met een nieuwere versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...