Sasuke Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Zijn wat screenshots van de game te bekijken : Click Explosion Germans Tank Jeep + mannen Meer op Callofduty.co.uk Als je 't mij vraagt zijn ze weer op naar een nieuwe topper ! B) Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ik hoop dat het meer gaat verkopen dan medal of honor <_< Reageren
zupadomien Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 ik zag de afbeeldingen al in een magazine de tanks zijn veel gedetaileerder en in de huizen is er lichtinval dus het lijkt veel echter Reageren
Yohan Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ik vind de screens er nogal lelijk uitzien... :blink: Maare gelukkig weet ik beter aangezien ik COD de beste WWII shooter vind van dit moment ook de uitbreiding was een geheel nieuwe game voor mijn gevoel, als er bij MOH een uitbreiding verschijnt krijg je een paar nieuwe missie (joepie.. <_< ) maare bij COD hadden ze zelfs de uitbreiding tot een geweldig spel gemaakt en duz zal COD2 nog wel beter zijn.. B) Reageren
Sasuke Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ik vind de screens er nogal lelijk uitzien... :blink: Maare gelukkig weet ik beter aangezien ik COD de beste WWII shooter vind van dit moment ook de uitbreiding was een geheel nieuwe game voor mijn gevoel, als er bij MOH een uitbreiding verschijnt krijg je een paar nieuwe missie (joepie.. <_< ) maare bij COD hadden ze zelfs de uitbreiding tot een geweldig spel gemaakt en duz zal COD2 nog wel beter zijn.. B) Komt vast door de engine en realisme. Heb ook bijde Games ( COD en United Offensive ), prachtig... Maar waar is de realisme in CoD tot nu toe ? Een beetje rushen is het doel van CallofDuty, waar zijn de tactics ( hoe je dat ook zegt ) !? Waar is het gevoel dat je echt in WWII zit. In CoD kreeg ik dat gevoel alleen maar in Stalingrad ( eerste missie ) en Red Square aangezien dat missies zijn met een verhaal, verleden. Maar CoD2 word gegarandeerd een top-game. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 ja had ze al gezien maar dit gaat hetzelfde ownen als de eerste en add-on zo gaaf en spectaculair geen een oorlogsspel kan hier aan tippen Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 OMG! IS DIT EEN SPEL!!?!?!?!?!?!?!??! (lijkt net echt) Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 OMG! IS DIT EEN SPEL!!?!?!?!?!?!?!??!(lijkt net echt) Nu moet je ook niet overdrijven <_< Medal of Honor is veel beter lekker alleen op je eentje Reageren
Yohan Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 MoH is oud man.. COD is veel beter en ik word toch zo'n beetje schijtziek dat EA alles heeft.. Laat EA nu maar een keer de mindere zijn.. Moh is EA toch..? Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Medal of Honor is alleen maar slecht als je 't mij vraagt. Wie o wie kwam er ook alweer naar Iwnation om daar CoD te maken ? Yup, de crew achter Medal of Honor. Reageren
Yohan Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Dat wist nog niet eens... Dus Moh probeert er op dat vlak dus ook weer een slaatje uit te slaan wat mij betreft.. <_< Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Allied Assault was wel een succes, maar daarna ging een deel van de crew aan CallofDuty werken. Dus als je 't mij vraagt, kon MoH nu goed worden/zijn. Reageren
Yohan Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Het is ook helemaal niet slecht alleen ik vind het ''war'' gevoel veel beter bij COD.. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik vind CAll of Duty zeker een top game. Ik heb COD Finest hour op de Xbox en het is een prachtig spel. Want in WO II ging je ook niet in je eentje de nazie's verslaan. En de special effects waneer er vlak bij je een bom ontploft is ook zeer realistisch gemaakt. Als je het mij vraagt is het best een goed game. Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Call of Duty vind ik wel leuk Maar Medal Of Honor Was eerder <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.