Jump to content

CallofDuty2 Screenshots


Sasuke

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    10

  • BeatboxGamer

    6

  • Yohan

    5

  • -Niels-

    5

Ik heb hem ook gespeeld. En hij is echt zo goed. Speelt lekker weg alleen jammer dat wel een goede computer moet hebben om echt goed te laten spelen.

Maar ja dat hoort bij de tijd denk ik.

Ja..klopt!

Ik wou dat ze de Pointe Du Hoc level hadden gedaan. (Omaha Beach)

Die is zo mooi!

Link to comment
Delen op andere websites

Yup, er worden voor spellen steeds hogere eisen gesteld, maar daar komt wel bij dat het ongelooflijk realistisch en mooi is. Ik heb de demo ook gespeeld, maar ik stond met volle mond open. Wat een vet spel. Kun je nagaan dat je als je het hele spel koopt, er vast ongelooflijk veel plezier mee zal hebben daarbij zal er vast weer zo'n enorme leuke multiplayer optie bij zitten, net zoals COD (UO prachtig!!, daarnaast speert deze game inderdaad Medal of Honor met gemak voorbij, eigenlijk zonder enige moeite. Er is dus binnenkort weer iets heel moois op de markt, dus dat word voor dat de winkel open gaat bij de deur opening staan!! :D

TOP GAME!!

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

doe ven rustig man, jij gaat allemaal dingen over die site posten en dan vraag ik gewoon dat jij ook op die site zit, wat jij doet kan je ook gespawn noemen als mensen naar die site gaan kunnen ze al die dingen ook gaan opzoeken,

Link to comment
Delen op andere websites

doe ven rustig man, jij gaat allemaal dingen over die site posten en dan vraag ik gewoon dat jij ook op die site zit, wat jij doet kan je ook gespawn noemen als mensen naar die site gaan kunnen ze al die dingen ook gaan opzoeken,

ik handel dit liever ff af via een PM!

Link to comment
Delen op andere websites

Jah das vet beter ik hoop dat ik het echt spel kan spelen in denk het wel, anders moet ik maar nieuwe videokaart aanschafen maar is wel een duur grapje,

wesley_gta ik heb je een PB gestuurd reageer daar maar op en dan houden we erover op

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik weet dat dit al een oude topic is maar ik heb Cod2 gekocht maar ik kan niet online spelen wan als ik dan druk join game dan komt er te staan:Key code in use.Please try reconnecting later. maar ik had dit gisteren ook al

Je CD key is al in gebruik. Dus dat betekent een ding. Dat je terug nar de winkel moet om een nieuwe te halen. Dus verder succes ;).

Ow wat ook kan is een mailtje sturen naar Activision. Dan sturen ze jou een nieuwe.

Suces!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...