Jump to content

CallofDuty2 Screenshots

Recommended Posts

Geplaatst:

Het gaat er toch nie om wie er eerder was..?! :blink: Anders was de naam van het topic wel geweest ''Moh was eerder dan COD''

Ik vind COD veel realistischer op meerdere fronten en zoals je al zei Moh lekker in je eentje je denkt toch nie dat het WWII ieder voor zich was he.. ;) :lol:

• Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

10

• BeatboxGamer

6

• Yohan

5

• -Niels-

5

Geplaatst:

ik las dit net op gamer.nl

heel goed nieuws althans voor mij en voor andere onder ons

Call of Duty 2 is officieel aangekondigd door Activision. In het nieuwste deel staan vier soldaten centraal in de singleplayer. Deze vier soldaten beleven allemaal andere dingen en de speler heeft de vrijheid om tussen deze verhalen te kiezen. Voor wat snelle actie kunnen spelers ook de historische evenementen op chronologische volgorde spelen.

Op het slagveld worden ook flink wat aanpassingen gemaakt. Er wordt gebruik gemaakt van een nieuwe engine. Daarnaast wordt de kunstmatige intelligentie ook verbeterd. Zo schreeuwen de andere soldaten teksten die bij hun huidige situatie passen. Ook blijven de soldaten in hun bunkers als er bijvoorbeeld een hevige zandstorm is in een woestijn.

Call of Duty 2 verschijnt in het najaar van 2005. Op de E3 2005 zullen we ongetwijfeld meer informatie krijgen van Call of Duty

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hier een trailer van IGN over Call Of Duty.

Trailer

Ik heb gekeken en ik zat met me mond open. Geweldig dit belooft een topper te worden! Net zoals deel 1.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

meschien was MOH wel eerder maar COD is veel beter en ik denk dat cod 2 een echte topper word zoals de eerste en de uitbreidning (united offensive) ook was

Geplaatst:

Een leuke vernedering voor Brothers in Arms,

Die moeten nou wel met iets heel goeds komen om Call Of Duty te verslaan.

Ook blijven de soldaten in hun bunkers als er bijvoorbeeld een hevige zandstorm is in een woestijn.

Dit is gewoon een voorbeeld hoe een top spel het wordt ! ^_^

Geplaatst:

wow.... :blink:

Die zien er super echt uit.

Dit word echt een topgame, hoop dat me computer hem aan kan. :lol:

Geplaatst:

komt tie ook op de ps2 egt mooi man hier krijg je zeker wel het oorlogs gevoel bij want ik ben een oorlogsfreak en ik had dat ook bij deel1 en united offensive

Geplaatst:

WOW! :blink: :ooolala: :kickass:

Deze game moet ik gewoon aan mijn collectie toevoegen, ik heb CoD al en CoD:UO en nu deze nog B)

Geplaatst:

Dit ziet er echt goed uit :o

Die screens zijn echt te vet. Deze game wordt zeker aan mijn collectie toegevoegd. Ben al een groot fan van COD. Ik vindt die spellen zoiezo al vetter als MOH maar nu wordt het onmogelijk om COD nog te verslaan als je het mij vraagt :DGE-WEL-DIG :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...