Warrior Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 ik weet dat dit al een oude topic is maar ik heb Cod2 gekocht maar ik kan niet online spelen wan als ik dan druk join game dan komt er te staan:Key code in use.Please try reconnecting later. maar ik had dit gisteren ook al Je CD key is al in gebruik. Dus dat betekent een ding. Dat je terug nar de winkel moet om een nieuwe te halen. Dus verder succes . Ow wat ook kan is een mailtje sturen naar Activision. Dan sturen ze jou een nieuwe. Suces! wat is de email adres van activision en moet ik dan in het engels typen Reageren
henk_jan Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 activision zal nooit een nieuwe sturen...je kunt alleen trug naar de winkel gaan om een nieuwe te vragen. Reageren
The Italian Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 ik heb hem gespeeld op de xbox 360 bij de mediamarkt en ben zeer te spreken over deze spel Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Gespeeld 8.9/10 Goeie Multiplay Goeie Singleplay Maar niet zo veel maps Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ook gespeeld bij de MediaMarkt en een 9.7/10. Groeten Gtaboy107. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Erg mooie game. Alleen jammer dat het een war game is want daar heb ik het niet zo meer op. GizmO Reageren
P-Jamma Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Ik heb net ook nog een Link gevonden met hele mooie COD2 Panorama Screenshots, toen ik op een andere site aan het kijken was... Hier is de link, zeker de moeite waard om te bekijken! LINK Bewerkt: 2 december 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.