Jump to content

Zwemmen


paul007

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje. Als ik in GTA SA zwem, zwem ik echt langzaam. Of ik nou een sprintje in het water trek of niet, het maakt totaal niet uit volgens mij. Als ik bijvoorbeeld in MTA DM speel en dan ga zwemmen, zwem ik wel een stuk sneller. Maar als ik het nou doe bijvoorbeeld in Single Player gaat het echt sloom. Als jullie willen kan ik een filmpje maken waarbij ik zwem in GTA SA en in MTA zodat jullie het verschil misschien nog beter kunnen opmerken. Verder heb ik wel 100% Stamina, 50% muscle, en 20% vet. Misschien heeft het hier iets mee te maken of heeft het iets te maken met Lung Capicity? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien idd een filmpje kunnen maken?? En wat is MTA DM?? en het is idd raar want normaal als je zwemt en je drukt op de "sprint" knop ga je boscrowlelen dus dan ga je normaal sneller

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft niets met je vet te maken, je hebt niet (te)veel vet. Met je Stamina heeft het ook niets te maken, en met je Lung Capacity al helemaal niet. Zwemmen is niet hetzelfde als duiken. ;)

Hoe lang is dat al dat je traag zwemt? Heb je Mods geïnstalleerd? Een kort filmpje mag. :)

Edit: @ hieronder: Het is algemeen bekend dat Vista niet een besturingsprogramma is om te gamen, maar dat het daar aan ligt, dat betwijfel ik. Aan Mods kan het ook niet liggen. Edit je bericht als je filmpje er is. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft niets met je vet te maken, je hebt niet (te)veel vet. Met je Stamina heeft het ook niets te maken, en met je Lung Capacity al helemaal niet. Zwemmen is niet hetzelfde als duiken. ;)

Hoe lang is dat al dat je traag zwemt? Heb je Mods geïnstalleerd? Een kort filmpje mag. :)

Sinds ik GTA SA geïnstalleerd heb op mijn nieuwe computer met Windows Vista als OS heb ik dit probleem. Ik heb geen mods geïnstalleeerd alleen ik heb iets veranderd in het weapon.dat bestand zodat ik op Hitman Level niet met twee Uzi's etc. rondloopt. Maar ik weet niet of dit behoort tot mods installeren, ik zal zo snel mogelijk een filmpje maken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien idd een filmpje kunnen maken?? En wat is MTA DM?? en het is idd raar want normaal als je zwemt en je drukt op de "sprint" knop ga je boscrowlelen dus dan ga je normaal sneller
Multi Theft Auto: Deathmatch (vaak afgekort tot MTA: DM) is een multiplayer modificatie waarin je het online opneemt tegen andere mensen die ook GTA San Andreas bezitten. Vereiste is dat je het op de PC hebt en over internet beschikt.

Vergeet niet dat je na hard zwemmen een tijdje moe wordt. Als je iedere keer op de W-toets (om te zwemmen) drukt (ook wel 'tappen' genoemd), zal je na een tijdje weer normaal gaan zwemmen. Vaak moet je even stil liggen in het water of rustig zwemmen. Dan rust CJ uit en zul je wel weer kunnen 'sprinten'. Vet beïnvloedt trouwens de tijd dat je kan sprinten, dus een laag vetpercentage is toch handig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou net een filmpje ervan maken. Waarbij ik ging zwemmen rondom dat pretpark bij het strand van Los Santos. En nu doet die het wel gewoon goed :S Zou het misschien komen door bepaalde golven? Want ik ging ook is zwemmen dichtbij de Sherman Dam en toen leek het wel uren voordat ik de overkant haalden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou net een filmpje ervan maken. Waarbij ik ging zwemmen rondom dat pretpark bij het strand van Los Santos. En nu doet die het wel gewoon goed :S Zou het misschien komen door bepaalde golven? Want ik ging ook is zwemmen dichtbij de Sherman Dam en toen leek het wel uren voordat ik de overkant haalden.

Dat is wel heel raar :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...