nicolaos1992 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 kan ik een politie uniform hebben in gta iv?? hoop van wel.. grtzz Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Helaas niet, ook niet in MultiPlayer. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Nee helaas niet. @Hierboven Je kan wel degelijk een uniform in MP krijgen, maar alleen tijdens cops 'n crooks. En er zijn al meerdere vragen hiervan op het forum, volgende keer raad ik je aan de zoekfunctie te gebruiken. EDIT: Trouwens, welkom op het forum. Bewerkt: 30 oktober 2008 door Uitroepteken Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Helaas niet, ook niet in MultiPlayer. In multiplayer kan je wel een SWAT helm dragen. Maar das ook het enigste. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Beetje jammer.. hopelijk doen ze daar voor de pc versie iets aan Reageren
Poesmazda Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Beetje jammer.. hopelijk doen ze daar voor de pc versie iets aan Jah hopelijk wel !! Reageren
Dvt Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Je kunt wel een dokters uniform dragen. Bij de missie waarbij je de bodyguard van Pegorino moet killen in het ziekenhuis, kun je een dokterspak aantrekken om niet op te vallen (omdat hij bewaakt wordt). Bewerkt: 2 november 2008 door Dvt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Je kunt wel een dokters uniform dragen. Bij de missie waarbij je de bodyguard van Pegorino moet killen in het ziekenhuis, kun je een dokterspak aantrekken om niet op te vallen (omdat hij bewaakt wordt). Spijtig dat je daar niks speciaal mee kan. Reageren
I MICK I Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ik vindt het ook jammer, wat wel in de storyline is, is een vuilnis uniform. die lijkt er wel op, myn mening. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.