Jump to content

Welke videokaart?


Homer.S

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil graag GTA iv op mijn computer gaan draaien alleen mijn videokaart is er niet goed genoeg voor. Ik ben op zoek naar een videokaart en hij moet minimaal een 256MB NVIDIA 7900 zijn. Zou ik er zo een op mijn computer kunnen laten draaien? En welke raden jullie me aan?

Ik heb nu:

-Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz

-NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS 128 mb

Link to comment
Delen op andere websites

dan koop je een pci-e kaart en die kun je er dan zo insteken. 512MB is genoeg, ik zou goed naar de snelheden van het geheugen kijken enzo, dat maakt de videokaart beter. Geen enkel spel maakt nog van die 1024 mb of 2048 mb gebruik, dus waarom in zoveel geheugen investeren?

Link to comment
Delen op andere websites

dan koop je een pci-e kaart en die kun je er dan zo insteken. 512MB is genoeg, ik zou goed naar de snelheden van het geheugen kijken enzo, dat maakt de videokaart beter. Geen enkel spel maakt nog van die 1024 mb of 2048 mb gebruik, dus waarom in zoveel geheugen investeren?

Naar welke snelheden van geheugen moet ik dan kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom naar snelheden kijken? Het is toch veel handiger om gewoon wat fijne kaarten aan te raden...? :?

Je hebt geen snelle CPU, ik betwijfel of je daar GTA IV mee zou kunnen draaien. Bovendien beperkt dat ook de keuze voor videokaarten, aangezien je bij een snelle kaart en langzame processor een zogenaamde botteleneck krijgt, en de videokaart niet optimaal kan presteren vanwege de langzame processor. Ik zou gewoon voor een 8600 GT of iets in die richting gaan, niet te duur en niet te snel voor jou processor.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom naar snelheden kijken? Het is toch veel handiger om gewoon wat fijne kaarten aan te raden...? :?

Je hebt geen snelle CPU, ik betwijfel of je daar GTA IV mee zou kunnen draaien. Bovendien beperkt dat ook de keuze voor videokaarten, aangezien je bij een snelle kaart en langzame processor een zogenaamde botteleneck krijgt, en de videokaart niet optimaal kan presteren vanwege de langzame processor. Ik zou gewoon voor een 8600 GT of iets in die richting gaan, niet te duur en niet te snel voor jou processor.

Oke, alletwee heel erg bedankt voor de informatie. Ik zal binnenkort eens gaan zoeken in winkels. Weten jullie toevallig een paar goedkopen en betrouwebare sties?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Werkt deze videokaart ASUS EN8600GT SILENT/HTDP - Grafische adapter - GF 8600 GT - PCI Express x16 - 512 MB GDDR3 - Digitale goed op mijn computer?

Ik heb nu een PCIe videokaart 2rx8. En een intel pentium dual core 2.8 GHz processor. Kan ik deze dan zo in mijn pc stoppen?

Link to comment
Delen op andere websites

Die gaat wel werken maar je zult wel gta4 op low moeten spelen of medium

Kan ik die nieuwe videokaart zo in m'n computerkast steken of moet die echt helemaal worden aangesloten?

Je moet eerste je drivers van je huidige kaart verwijderen. Je computer uit zetten. Dan haal je de oude kaart eruit, en doe je de nieuwe kaart erin. Mogelijk moet je ook nog de 6 PIN PCI-e stekker in je grafische kaart stoppen, maar een 8600GT heeft die volgens mij niet nodig. Dat zet je de PC weer aan en installeer je de drivers. Dan kun je lekker gaan gamen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Die gaat wel werken maar je zult wel gta4 op low moeten spelen of medium

Kan ik die nieuwe videokaart zo in m'n computerkast steken of moet die echt helemaal worden aangesloten?

Je moet eerste je drivers van je huidige kaart verwijderen. Je computer uit zetten. Dan haal je de oude kaart eruit, en doe je de nieuwe kaart erin. Mogelijk moet je ook nog de 6 PIN PCI-e stekker in je grafische kaart stoppen, maar een 8600GT heeft die volgens mij niet nodig. Dat zet je de PC weer aan en installeer je de drivers. Dan kun je lekker gaan gamen. :Y

Oke bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...