bus Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) Hai , Ik heb net me taxi driver af ( BICKLE 76!!!!!) :D Maarja ik kom net zoon electrishe poort tegen die je ook bij de cartel manshion hebt en bij het staunton politiebureau, Wat is hier achter en hoe kom ik er in? Groeten jesse Bewerkt: 31 oktober 2008 door bus Reageren
gta master 1 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 dat is puur voor een missie...niet z veel bijzonders hoor Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 In de missie Shogun Showdown verneem je van Salvatore dat de Yakuza's een plan hebben om zich in de strijd om Liberty City te werpen. Salvatore stuurt Toni erheen om een kijkje te gaan nemen, en eventueel hun plannen te dwarsbomen. De Yakuza's hebben hier hun nieuwe wapen ondergebracht. Wanneer Toni het terrein betreed zal hij toch even een vloek staan, want de Yakuza's hebben het groots aangepakt: er staat namelijk een Rhino klaar voor gebruik. Het terrein is in de missie alleen te betreden door middel van een Yakuza Stinger, aangezien hiervoor alleen de poort opengaat. Of natuurlijk met bruut geweld de andere Yakuza's naar buiten lokken. Op het terrein is verder niet veel te doen, en wordt eigenlijk alleen voor de missie Shogun Showdown gebruikt. Zoals gta master 1 al opmerkte. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 daar is m.a.w. niets te zien >>> Door ASPHALT: Ja, maar dat zeiden GTA Master 1 en ik ookal..? <<< Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 In multiplayer is die hek weg en kan je er makkelijk een remote grenade gooien en om de hoek of ergens tegenover dat hek makkelijk wachten totdat je tegenstander naast de grenade staat. Dit is in LC een van de vele multiplayer plakken waar je een Ambush kan plaatsen dus niet totaal nutteloos. in multiplayer is er toch nog iets mee te doen. buiten multiplayer is hij zoals al is gezegt niks te doen. behalve als je snel genoeg bent verstoppen voor de politie. Rinaldootje Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Er is een G Een watte? Reageren
LukRacer Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Er is een G Een watte? Een Letter G Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.