Jump to content

Wat is hier?


bus

Recommended Posts

Hai ,

Ik heb net me taxi driver af ( BICKLE 76!!!!!):D :D

Maarja ik kom net zoon electrishe poort tegen die je ook bij de cartel manshion hebt en bij het staunton politiebureau,

Wat is hier achter en hoe kom ik er in?

Groeten jesse

nd.jpg

Bewerkt: door bus
Link to comment
Delen op andere websites

In de missie Shogun Showdown verneem je van Salvatore dat de Yakuza's een plan hebben om zich in de strijd om Liberty City te werpen. Salvatore stuurt Toni erheen om een kijkje te gaan nemen, en eventueel hun plannen te dwarsbomen. De Yakuza's hebben hier hun nieuwe wapen ondergebracht. Wanneer Toni het terrein betreed zal hij toch even een vloek staan, want de Yakuza's hebben het groots aangepakt: er staat namelijk een Rhino klaar voor gebruik.

Het terrein is in de missie alleen te betreden door middel van een Yakuza Stinger, aangezien hiervoor alleen de poort opengaat. Of natuurlijk met bruut geweld de andere Yakuza's naar buiten lokken. Op het terrein is verder niet veel te doen, en wordt eigenlijk alleen voor de missie Shogun Showdown gebruikt. Zoals gta master 1 al opmerkte.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In multiplayer is die hek weg en kan je er makkelijk een remote grenade gooien en om de hoek of ergens tegenover dat hek makkelijk wachten totdat je tegenstander naast de grenade staat.

Dit is in LC een van de vele multiplayer plakken waar je een Ambush kan plaatsen dus niet totaal nutteloos. in multiplayer is er toch nog iets mee te doen. buiten multiplayer is hij zoals al is gezegt niks te doen. behalve als je snel genoeg bent verstoppen voor de politie.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...