Jump to content

[SA] San Andreas Photographer - Stemtopic


Hanneswasco

Recommended Posts



sanandreasphotographeroa8.png

Dit is het stemtopic van San Andreas Photographer.

Hierin kunnen alle leden dus stemmen voor hun favoriete foto's. Die kunnen dan onderstaand lijstje in hun post zetten:

1.
2.
3.



Hiermee maak je dus je top 3. De foto's kan je hier vinden. Stemmen kan tot zaterdag 8 november, 19u00!

Hieronder geef ik nog eens de regels voor het stemmen:

  • Je mag niet op jezelf stemmen
  • Een lid dat stemt moet over het algemeen actief zijn, en moet minstens 10 posts hebben
  • Een lid dat stemt en achteraf een kloon of dubbelaccount zou zijn, zal niet worden meegerekend. Een lid dat achteraf gebanned wordt (niet vanwege kloon/dubbelaccount), zal wel worden meegerekend
  • Je moet een top 3 samenstellen, op 1 of 2 leden stemmen mag niet. Je mag natuurlijk een top 5 of dergelijke maken, maar de top 3 moet duidelijk zijn.



Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    9

  • _KoE_Mzungu

    5

  • Visser23

    4

  • MegaPilot

    4

1. Svenie: Je foto is echt mooi, die mooie wegen, en die regenboog maakt het perfect. :)

2. Ikkes: Je weerseffecten maken het plaatje perfect! :)

3. Dark_Zemy: Jouw foto is ook niet slecht, de regen, de gebouwen, ze maken het tot een mooi plaatje! :)

Ik vond het zeer moeilijk om m'n favorieten te kiezen, de plaatjes zijn allemaal mooi. :)

Maar toch sprongen er voor mij een paar uit. :)

@ Hannewasco: Ik heb geëdit, Dark_Zemy verdient een plekje in m'n Top 3. :)

De screen van Lance is er, maar m'n lijstje blijft zo. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

1. Ikkes

2. MartyCeha

3. Svenie

Edit:

Er is een foutje gebeurt in het toevoegen van de foto's. Ik was Dark_Zemy's foto vergeten. Ik verzoek iedereen opnieuw te stemmen (je post editten is goed) zodat Dark_Zemy er geen last van heeft. De foto's staan nog altijd hier.

Mijn lijstje blijft zo ;)

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Er is een foutje gebeurt in het toevoegen van de foto's. Ik was Dark_Zemy's foto vergeten. Ik verzoek iedereen opnieuw te stemmen (je post editten is goed) zodat Dark_Zemy er geen last van heeft. De foto's staan nog altijd hier.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dark_Fle.. Uhh Zemy, de regen, de omgeving, het past allemaal gewoon goed bij mekaar. :Y

2. Svenie, leuke regenboog, het past allemaal goed bijmekaar. Misschien volgende keer een andere stad uitzoeken? Want LV lijkt me niet iets voor regen. ;)

3. Thundercover, de sfeer doet me gewoon denken aan mijn vakanties in Spanje, ook je bijschrift heeft zo zijn komische kanten. _O_

@Hieronder: Wil je dan nu even je Inbox goed uitpluizen voordat we nog meer van deze foutjes tegen komen? :schater: Maar er veranderd toch niks in mijn lijstje. :)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Nu we toch bezig zijn, kun je mijn foto er ook nog bijzetten? Voor de sier, gewoon. Dan worden die andere ook extra mooier.

Oh nee, die ben ik nu ook vergeten ...

De reden waardoor dit komt is omdat verschillende inzendingen bij mij terecht kwamen met een titel die niet San Andreas Photographer – Round 1 is. Ik krijg dagelijks verschillende PB's waardoor ik niet veel overzicht heb over m'n PB box en als er dan onderwerptitels zijn die helemaal iets anders zijn als wat ik eigenlijk vroeg aan jullie dan kijk ik er over. Ik zal de foto toevoegen en ik vraag iedereen om nogmaals te kijken naar de foto's en eventueel hun lijstje aan te passen. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...