Jump to content

[SA] San Andreas Photographer - Stemtopic


Hanneswasco

Recommended Posts

1. Ymosky

2. Ghost_Rider

3. Mister1992

Svenie heeft wederom een mooie foto afgeleverd, maar met een thema als Las Venturas verwacht ik zelf dat de essentie van Vegas op beeld wordt vastgelegd en naar mijn mening ligt die niet in de woestijn. Daarom ontbreekt Svenie dus in mijn top 3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    9

  • _KoE_Mzungu

    5

  • Visser23

    4

  • MegaPilot

    4

1. MartyCeha. Prachtige foto. Je neemt de foto vanuit een perfecte positie, en die zonsopgang maakt het nog mooier. :)

2. Mister1992. Mooie foto, je neemt de foto vanuit een mooie positie + je neemt de foto 's nachts, en het is welbekend dat Las Venturas meestal het mooist is 's nachts. :)

3. Ymosky. Ja, die lampjes in het donker zijn zeker mooi. ^_^ Het gebouw staat er perfect op. Je hebt ook gebruik gemaakt van de schoonheid van Las Venturas bij nacht. :)

Wederom was het moeilijk kiezen van mijn top Drie. Maar deze sprongen er toch voor mij uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites



sapround3dw3.png

Alle nieuwe foto's staan op een rijtje in het hoofdtopic, dus tijd voor het stemmen! Nu moeten jullie stemmen voor jullie favoriete foto's met onderstaand lijstje:

1.
2.
3.



Hiermee maak je dus je top 3. De foto's kan je hier vinden. Stemmen kan tot zaterdag 29 november, 23u59!

Hieronder geef ik nog eens de regels voor het stemmen:

  • Je mag niet op jezelf stemmen
  • Een lid dat stemt moet over het algemeen actief zijn, en moet minstens 10 posts hebben
  • Een lid dat stemt en achteraf een kloon of dubbelaccount zou zijn, zal niet worden meegerekend. Een lid dat achteraf gebanned wordt (niet vanwege kloon/dubbelaccount), zal wel worden meegerekend
  • Je moet een top 3 samenstellen, op 1 of 2 leden stemmen mag niet. Je mag natuurlijk een top 5 of dergelijke maken, maar de top 3 moet duidelijk zijn.



Link to comment
Delen op andere websites

1. Svenie. Prachtig genomen! :)

2. Thundercover. De screen is op 't juiste moment genomen. :)

3. Ikkes. Mooi genomen. :)

Weeral waren er prachtige screens genomen. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

1. Dark_Zemy

2. Thundercover

3. Svenie

Note: Svenie z'n foto is mooi genoeg voor een eerste plaats, maar ik vind de nadruk van de foto meer op de achtergrond liggen dan op het voertuig zelf. Vandaar de derde plaats, omdat het verder wel een mooie foto blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...