zezima0014 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Maar Svenie, klopt het dat jou screen (qua wat erop te zien, en qua naam) heel erg lijkt op deze van WikiGTA? (Hij is te vinden op deze pagina) Svenie is WikiGTA medewerker en heeft deze screen daar (en in de galerij) zelf geüpload. Oh, sorry dan voor mijn pb! En ook sorry voor Svennie, maar ik wou eerlijk zijn :$
Jesperkaj Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 1. Svenie 2. Ghost_Rider 3. Ikkes
.Corneria. Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) 1. Svenie (mooi meertje) 2. Ghost_rider (paars is niet slecht ) 3. Thundercover (haha leuk genomen) Bewerkt: 9 december 2008 door corneria
vice Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 1. Die foto van Svenie vind ik echt héél mooi. 2. De foto van MartyCeha is ook wel mooi 3. En als laatste de foto van Ghost_Rider, niet zo origineel vind ik maar wel duidelijk en het geeft een mooi effect.
Hanneswasco Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Zo de stemronde zit erop. Dit topic gaat dicht en één van de volgende dagen kan je de uitslag verwachten.
Recommended Posts