guib Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 eey iedereen in de walkthrough van het forum staat dit: Terwijl ze in de eindscène samen over de Cochrane Dam lopen doet Maria niets anders dan hysterisch praten over Claude en zeuren over haar geruïneerde haar. Wanneer het beeld zwart wordt en de credits in beeld komen, legt een pistoolschot haar het zwijgen op. Of Claude Maria werkelijk vermoordt is niet duidelijk, maar deze suggestie wordt wel gewekt. zou ze egt vermoord zijn??? er staat ook nog meschien dat claude homo is (niet spottend bedoeld) zou dat ook waar zijn? wat denk jij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Maria komt nog terug in LCS (Liberty City Stories). Dus waarschijnlijk is ze niet vermoord door Claude. Bewerkt: 2 november 2008 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Maria komt nog terug in LCS (Liberty City Stories). Dus waarschijnlijk is ze niet vermoord door Claude. Gta: Liberty City Stories speelt zich vóór Gta: III af, dus dat is geen argument. Ik denk dat ze niet door Claude is vermoord, zeg nu zelf, je leven riskeren voor iemand om diegene dan koelbloedig af te maken, dat is toch te gek. Maar we kunnen enkel speculeren, om zekerheid te hebben moet je maar een mailtje naar Rockstar sturen. @ hieronder: Haasje, San Andreas speelt zich ook af vóór Gta: III. 1961 - GTA London 1961 1969 - GTA London 1969 1984 - GTA Vice City Stories 1986 - GTA Vice City 1992 - GTA San Andreas 1997 - Grand Theft Auto 1998 - GTA Liberty City Stories 2000 - GTA Advance 2001 - GTA III 2007 - GTA IV 2013 - GTA2 @ ChristiaanGTA: Mja, dat kan je hebben. Rockstar heeft niet de tijd om fanmailtjes te beantwoorden. Bewerkt: 3 november 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Maria komt nog terug in LCS (Liberty City Stories). Dus waarschijnlijk is ze niet vermoord door Claude. Gta: Liberty City Stories speelt zich vóór Gta: III af, dus dat is geen argument. Ik denk dat ze niet door Claude is vermoord, zeg nu zelf, je leven riskeren voor iemand om diegene dan koelbloedig af te maken, dat is toch te gek. Maar we kunnen enkel speculeren, om zekerheid te hebben moet je maar een mailtje naar Rockstar sturen. Maar ze komt ook terug in GTA: San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Maria komt nog terug in LCS (Liberty City Stories). Dus waarschijnlijk is ze niet vermoord door Claude. Gta: Liberty City Stories speelt zich vóór Gta: III af, dus dat is geen argument. Ik denk dat ze niet door Claude is vermoord, zeg nu zelf, je leven riskeren voor iemand om diegene dan koelbloedig af te maken, dat is toch te gek. Maar we kunnen enkel speculeren, om zekerheid te hebben moet je maar een mailtje naar Rockstar sturen. Maar ze komt ook terug in GTA: San Andreas. nou dat was ook voor gta 3 maarja ik denk ook dat ze niet is vermoord en dat de makers dit gewoon voor de leukigheid deden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Maria komt nog terug in LCS (Liberty City Stories). Dus waarschijnlijk is ze niet vermoord door Claude. Gta: Liberty City Stories speelt zich vóór Gta: III af, dus dat is geen argument. Ik denk dat ze niet door Claude is vermoord, zeg nu zelf, je leven riskeren voor iemand om diegene dan koelbloedig af te maken, dat is toch te gek. Maar we kunnen enkel speculeren, om zekerheid te hebben moet je maar een mailtje naar Rockstar sturen. Maar ze komt ook terug in GTA: San Andreas. nou dat was ook voor gta 3 maarja ik denk ook dat ze niet is vermoord en dat de makers dit gewoon voor de leukigheid deden Nu begin ik te denken dat ze wel vermoord is.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 Nu begin ik te denken dat ze wel vermoord is.... het zou best kunnen want ze is nog niet in andere delen van gta gekomen maarja ik denk nu nog van niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 Maria is hoogstwaarschijnlijk vermoord door Claude. Er was niemand anders bij, wat heeft hij dan geschoten, zichzelf? Lijkt me niet, en omdat het schot haar te zwijgen legt, betekent dat dat ze of iets vreselijks zag, of ze werd vermoord. Waarschijnlijk het 2e, maar zoals MegaPilot zegt, je kan altijd een mailtje sturen naar Rockstar om te vragen hoe het zit, het lijkt me lochisch als ze er niets over willen zeggen. Maar je weet nooit Pemp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 Rockstar reageert helemaal niet op mail. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 maarja het is wel dom eerst iemand redden en dan weer vermoorden?? of meschien wou claude maria gewoon zelf vermoorden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 Je zet wel mooi een spoiler in de topictitel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 Bijna iedereen heeft dat spel al uitgespeeld. Geen wonder dat er NERGENS spoilers staan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 Bijna iedereen heeft dat spel al uitgespeeld. Geen wonder dat er NERGENS spoilers staan... Bijna iedereen, ja. Maar toch, om nou meteen "Maria vermoord door claude?" te zien staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Bijna iedereen heeft dat spel al uitgespeeld. Geen wonder dat er NERGENS spoilers staan... ik heb het niet uitgespeeld ik kom niet voorbij een missie zit nog 2e eiland :+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Of Claude geeft een schot om Maria bang te maken zodat ze niet doorpraat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.