~Lance Vance Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Nee, dat is ook Catalina En Maria is niet de dochter van Salvatore, ze was de vriendin van Salvatore Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stano666 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ok, Dus Maria, de Dochter van Salvatore is ook de vrouw van de overval in het 1e filmpje? Neen, dat is Cathalina!!! Verder is in een interview met Houser (maker van gta) ooit gevraagd of er nog "bekenden" tureugkomen uit gta3, in het Liberty city van 4, waarop werd geantwoord : "nee want de meesten zijn dood" dat sugereerd wel heel duidelijk dat ze dood is. Kan helaas niet linken maar er is op dit forum vast wel een limk, anders via wiki wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 ik denk het niet eerst iemand redden en daarna hem vermoorden ik denk zoals hier staat dat hij haar gewoon wou laten zwijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Dus een schot in de lucht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik denk ook dat Claude haar heeft vermoord. Waar was dat schot anders voor? En ik heb Maria nou nooit echt een relaxte en rustige vrouw gevonden dus het verbaast me niks dat Claude gek van haar werd. Hij is natuurlijk ook emotieloos dus schiet die haar ook eerder dood. En hij kwam in de laatste missie volgens mij niet echt voor Maria maar om Catalina te vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 ik denk het niet eerst iemand redden en daarna hem vermoorden ik denk zoals hier staat dat hij haar gewoon wou laten zwijgen. Ik denk dat die om Maria te laten zwijgen niet gelijk ze wapen trekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Bijna iedereen heeft dat spel al uitgespeeld. Geen wonder dat er NERGENS spoilers staan... ik heb het niet uitgespeeld ik kom niet voorbij een missie zit nog 2e eiland :+ welke opdracht bedoel je? gr kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Ik heb eigenlijk geen idee wat het zou zijn... Misschien dat dat opgehelders wordt in een nieuwe GTA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb eigenlijk geen idee wat het zou zijn... Misschien dat dat opgehelders wordt in een nieuwe GTA? dat zal wel niet gebeuren, aangezien er geen bekende (van een oude gta) personages, en al zal dat gebeuen wil ik het wel weten want dan weet je meer over Claude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Dus een schot in de lucht? Gta 3 was spannend en spectaculair, maar het verhaal was ZEKER niet het belangrijkste deel van het spel. In Gta 3 was de naam "claude" niet eens bekent. De Main character was "jij" gewoon, en je doet gewoon wat je opgevraagt wordt nadat je bent veraden door je exvriending Catalina. Gta 3 had ook humor natuurlijk, en ik persoonlijk denk niet dat het nou de bedoeling was dat je je zo moet verdiepen op de vraag of Maria nou wel of niet dood is. Dit was gewoon het einde van Gta 3, en of Maria nou wel of niet dood is dat is helemaal aan jou. Jullie nemen dat schot veel te serieus Bewerkt: 23 maart 2009 door frankyyguy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Gta 3 was spannend en spectaculair, maar het verhaal was ZEKER niet het belangrijkste deel van het spel. In Gta 3 was de naam "claude" niet eens bekent. De Main character was "jij" gewoon, en je doet gewoon wat je opgevraagt wordt nadat je bent veraden door je exvriending Catalina.Gta 3 had ook humor natuurlijk, en ik persoonlijk denk niet dat het nou de bedoeling was dat je je zo moet verdiepen op de vraag of Maria nou wel of niet dood is. Dit was gewoon het einde van Gta 3, en of Maria nou wel of niet dood is dat is helemaal aan jou. Jullie nemen dat schot veel te serieus Yep, helemaal mee eens. Het is toch geen film of wat dan ook En er is ook geen 'misschien zou ze vermoord zijn' of wat dan ook, simpelweg omdat het spel niet op realiteit gebaseerd is (waargebeurd verhaal of wat dan ook) Dit is gewoon het einde zoals de makers het bedoeld hebben. Ga jezelf niet een beetje gek lopen maken door allemaal dingen bij te verzinnen die toch niet in het spel aanwezig zijn. Apple-Mac Bewerkt: 23 maart 2009 door Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 nee maar het is leuk om er over te discussieren infenusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 nee maar het is leuk om er over te discussieren infenusX Dan is het ook 'leuk' om te discuseren over monsters in je klerenkast. Ze zijn er niet, maar het is 'leuk' om te discuseren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Ja maar monsters in je kast zitten niet in gta3 XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Ja maar monsters in je kast zitten niet in gta3 XD Was dat maar zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.