Bradley H. Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Ik wil jullie er nog even op wijzen dat SKETCHUP vol bugs, alle sketchupwerkers, blijf niet te lang met een sketchup bestand zitten masar test hem meteen..., het zou lullig zijn als je er ineens achterkomt dat je model het niet doet. ik werk ondertussen alweer met 3DS max die heeft vrijwel geen bugs. bij deze sluit ik dit topic..., vragen over sketvhup, zie het modding help forum -slotje- Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Bradley ik vind dat je dit topic onnodig hebt gesloten <_< . Er werd niet gespamt. Je sluit het alleen maar omdat jij nu stopt met sketchup en zelf met 3dsmax verder gaat. Je moet niet alleen aan jezelf denken! Ik verplaats het topic dan wel even naar het modding help forum. -moved- Reageren
GangBMMIQ Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik wou deze laten zien http://shootnshop.nl/pictures/foto2177.jpg is mijn eerste werkje wat vinden jullie ervan Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik vind hem wel mooi........(je weet wel dat dat water in vc niet werkt :unsure: ) Reageren
GangBMMIQ Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) nu wel maar ik ben gestopt met gti dit is alleen een chekie jullie mogen wel wat dingen aanvragen editt// heb net een gebouw gemaakt je kan het een bedrijf noemen trouwens als je een van mijn gebouwen wil voeg me dan toe op msn http://img2.echo.cx/img2/3014/bedrijf9zh.jpg Bewerkt: 4 mei 2005 door GangBMMIQ Reageren
gangster Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 hoe maak je eigenlijk echte ramen dus niet aleen in sketchup maar ook in vice city Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Daar kan je het beste een los object voor maken in VC. Hier een kleine tutorial: Als voorbeeld neem ik de ruiten van sunshine auto's Dit is de txd van het glas (die textuur kan je dus ook gebruiken voor jouw ruiten): Om een object doorzichtig te maken (dus dat je er een beetje doorheen kan kijken) moet je de alpha grijs maken. (Als je niet weet hoe je moet alphas moet werken moet je maar even op mijn site kijken. Daar staat een tutorial.) Verder moet je hem ook nog deze flags geven: En zoals je ziet hoef je niets met de .col te doen. Je kan hem gewoon normaal laten: Veel succes! Reageren
GangBMMIQ Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ik heb weer een gebouw gemaakt http://img2.echo.cx/img2/8233/bedrijf25id.jpg Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Die gebouwen van jouw zien er goed uit. Ga zo door Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Ja, het zijn mooie gebouwen. Ik heb inmiddels een oplossing gevonden op de donkere textures bij sketchup. Je hoeft alleen maar dit aan te passen: Je ziet op het eerste plaatje een zwart vierkantje staan. Klik hierop en neem de kleur wit. Dan is je object weer zichtbaar. Druk op ASSIGN TO SELECTION en dan op OK. Reageren
superman Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) ik heb ook wat gemaakt met sketchup wat vinden jullie ervan foto 1 foto 2 foto 3 foto 4 EDIT hier nog één, weer een stuk veder foto 5 Bewerkt: 6 mei 2005 door superman Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) heey jongens..... zeer mooie dingen. *************** Edit by Eclipse: Van sketchup is alleen maar een gratis TRAIL te downloaden om 8 uur te proberen. Daarna moet je hem kopen. En e-mail adressen via een PB a.u.b. Bewerkt: 6 mei 2005 door Eclipse Reageren
Tim Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) is het mogelijk dat wanneer je objecten met sketchup dat je dan later in vc de textures niet kan zien wat je ook doet, dan weet ik dat di tmijn grote probleem is probleem al opgelost! Bewerkt: 7 mei 2005 door Tim Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 yo mensen ik heb ook iets gemaakt maareh ik ben nog lang niet klaar:( het is pas het eerste wat ik heb gebouwd met skethup:D klik voor screen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.