superman Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 yo mensen ik heb ook iets gemaakt maareh ik ben nog lang niet klaar:(het is pas het eerste wat ik heb gebouwd met skethup:D klik voor screen je link doet het niet Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 heey mensen ik was bezig met een auto te maken in skethup ik vind dat het aardig is gelukt:D KLIK VOOR SCREEN Reageren
superman Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 heey mensen ik was bezig met een auto te maken in skethup ik vind dat het aardig is gelukt:DKLIK VOOR SCREEN he die ziet er leuk uit ik heb ook nog iets gemaakt brug foto 1 brug foto 2 en wat vinden jullie ervan Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 ziet er best leuk uit... alleen denk ik dat je die kabels niet siet in vc Kan het ook mis hebben Reageren
Wauzie Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ik vind hem eerlijk gezegt best lelijk, ik zou met huisjes beginnen. Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Als ik het niet mis heb dan die kabels gewoon lijntjes...die zie je niet in VC, want je kan ze niet texturen. Maar zulke dingen kan je beter in 3dsmax maken. Je ziet dan wauzie ook zo'n brug heeft gemaakt en hij ziet er veel beter uit. Reageren
Timotees Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 jah, maar 3ds max is heel ingewikkeld, ik snap het nog steeds niet goed Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Gewoon veel proberen en wat tutorial volgen...en natuurlijk je verstand gebruiken Reageren
Timotees Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 tutorials volgen gaat wel, het zijn er alleen zoveel, en de meeste gaan nou niet echt over moddelen, maar me verstand gebruiken, dat word een probleem Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) wie kan mij helpen met je eigen objecten in vice city te zetten graag hulp:D ik heb 5 keer de tuts vandaag gevolgd en steeds weer de foutmelding bij het laden plz wie kan mij helpen via msn? Bewerkt: 9 mei 2005 door justinvcmodder Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 hoi, ik sla hem in sketchup als .3ds file en dan ga ik naar zmodeler want ik wil hem daar openen en dan vraagt ie om en z3d file maar hoe kom ik daaraan want ik hem mijn gebouw gemaakt in sketchup Reageren
Timotees Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 exporten...( met de zoekfunctie lukt het ook) Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 heey, keb ff een gebouw gemaakt alleen nog ff in vc zetten Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) oehh!!! very nice heel mooi :rolleyes: wou dat ik dat ook zo mooi kon maarjah ik ben ook nog ff bezig ga zo door EDIT: kan jij mij mischien helpen met objecten in vc te setten via msn stuur me pb voor me email adress Bewerkt: 10 mei 2005 door justinvcmodder Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Als ik het model in zmodeller wil opslaan in .x staat er weer zo'n error Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.