the_dan Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 oh jammer stond niet in het forum Reageren
Roman-Bellic Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 ziet er goed uit Reageren
the_dan Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) er is een plaatje uit van handen... en dat het hoofdpersonage met een vliegtuig in libertyity komt (lijkt op vliegtuig uit gta sa zon sjamal (ding)) bron zonder foto's Ngamer (het blad) zo gaat het er op je ds uitzien:) Bewerkt: 19 november 2008 door the_dan Reageren
Zeaas Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ik vind dat GTA CTW niet hoef te komen, Rockstar kan zich beter concentreren op de volgende GTA op de next-gen. Dit ziet er toch niet uit. Rockstar weet toch vast wel dat kleuters van drie alleen een DS hebben. Dan nog 'n 18+ geven? Dit gaat toch nergens over. Reageren
the_dan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ik vind dat GTA CTW niet hoef te komen, Rockstar kan zich beter concentreren op de volgende GTA op de next-gen. Dit ziet er toch niet uit. Rockstar weet toch vast wel dat kleuters van drie alleen een DS hebben. Dan nog 'n 18+ geven? Dit gaat toch nergens over. ik ben 16 en ik heb een ds mijn moeder is 39 en heeft een ds (die van mij) mijn halve middelbare schoolheeft een ds dus waag t niet te zeggen dat alleen kaar kleuters een ds hebben vervelende pspfanboy Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 er is een plaatje uit van handen...en dat het hoofdpersonage met een vliegtuig in libertyity komt (lijkt op vliegtuig uit gta sa zon sjamal (ding)) bron zonder foto's Ngamer (het blad) Screen Screen zo gaat het er op je ds uitzien:) ik heb da blad ook Reageren
the_dan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) ik heb da blad ook wat staat er allemaal in upload de foto van het vliegtuig uit hongkong op de site ik had het gelezen in een boekwinkel dus kon er geen fotos van nemen en alles overtypen:+ Bewerkt: 20 november 2008 door the_dan Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Omdat ik het zonde vind om hierover een nieuw topic te openen, hier een screenshot van het spel dat zich in de avond/nacht afspeeld. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Zien er mooi uit mischien word ie toch wel mooi. Reageren
the_dan Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 jasperkaj dat is al en oud screenshot:)\ maar t ziet er idd mooi uit Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) jasperkaj dat is al en oud screenshot:)\maar t ziet er idd mooi uit Raar, want ik ben hem hier op het forum nog niet tegengekomen. Echter is er ook niks gezet in het gepinde topic. @The Dan: Dan heb ik die vast niet gezien. Mijn excuses... Bewerkt: 22 november 2008 door Jesperkaj Reageren
the_dan Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 staat in infotopick van vforv en svenie in post nr 4 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) ziet er nice uit voor de DS tenminste Bewerkt: 23 november 2008 door Mister1992 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 *Plaatje* Dat is Gta: 2. Zelf ben ik heel tevreden over Chinatown Wars bij nacht. Rockstar heeft voor mij al bewezen dat het geen zooitje gaat worden. Reageren
-Omar- Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Dit zijn hopelijk slechte kwaliteit screenshots. Ik vind het er opzich wel goed uitzien . Natuurlijk zijn al deze screenshots een soort van gescand waardoor ze er denk ik minder mooi uitzien. In iedergeval ik wacht op de volgende screenshots! Omar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.