.Senne Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 ik vind persoonlijk de screens er slechter uitzien dan wanneer ik bijvoorbeeld driver L.A. Undercover op m'n nieuwe mobiel speel. :$ aniewee, ik ga er niet speciaal een DS voor kopen Reageren
thePretender Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik vind het wel geinig hoe ze cartoonagit uit zien, goede manier om van de graphics problemen af te komen, had veel slegter verw8. Dus heb ik besloten: KAUFE Reageren
mircer Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 fijn dat het niet 'top down view' wordt . ik had 3d gehoopt maar dat kan niet (dat had ik wel verwacht ) en aan de screens te zien is het 'isometrisch standpunt' denk dat ik hem wel ga kopen heb al een ds Reageren
GangstaSkander Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 wat is dat fake man te onrealistisch als je bekendt bent met oudere versies zoals gta3 of vc dan speel je dit egt niet Reageren
vice infernusX Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ik vind dat de meeste wel gelijk hebbe dat het goed graphics zijn voor de DS tenminste. zelf heb ik wel een DS. van chinatown wars zien de beelden zien er wel mooi uit maar ik wacht eerst op de eerste trailer voordat ik weet of ik hem ga kopen see you later viceX Reageren
T@rget Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 wat is dat fake man te onrealistisch als je bekendt bent met oudere versies zoals gta3 of vc dan speel je dit egt niet Wat verwacht je dan? GTA IV graphics op de DS? Reageren
DutchStyle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Lijkt me vet spel voor DS Doet me weer denken aan GTA1 en 2 Reageren
Staak-Wedstrijd Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Wat ik wel grappig vind, dat alle 3D spellen op de ds die een verhaal lijn hebben, erg op elkaar lijken qua gebouwen. Want bijv als je naar pokemon diamond kijkt en dan bijvoorbeeld de pokemon center, en dan vergelijkt met gebouwen met GTA china towers. zit er toch echt wel een overeenkomst Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ik begrijp ni wa ge daarmee bedoeld Reageren
ceejay Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 aah ziet er mooi uit voor de ds en het lijkt me ook leuk ik zal hem zeker kopen Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Bij het zesde plaatje lijkt het wel alsof ze een laserkanon hebben. Reageren
Reaper. Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Bedankt en graag gedaan ^^ Heeft er iemand trouwens een link voor een site waar je alle (tot nu toe bekende) screens kunt bekijken? de fotogallery op 1up doet t niet meer... >>> Door Svenie: Verplaatst naar Screenshots Chinatown Wars <<< Reageren
the_dan Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 ik kan hier wel een fotolijstje maken en m uptodate houden zal ik het doen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Bedankt en graag gedaan ^^Heeft er iemand trouwens een link voor een site waar je alle (tot nu toe bekende) screens kunt bekijken? de fotogallery op 1up doet t niet meer... Op deze site staan erg veel screens Reageren
Reaper. Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 ik kan hier wel een fotolijstje maken en m uptodate houden zal ik het doen? Dat zou wel handig zijn ja Bedankt en graag gedaan ^^Heeft er iemand trouwens een link voor een site waar je alle (tot nu toe bekende) screens kunt bekijken? de fotogallery op 1up doet t niet meer... Op deze site staan erg veel screens Dat zijn ze bij lange na niet allemaal, maar toch erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.