the_dan Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) dan komen hier de plaatjes de eerst bekende >>> Door Svenie: Posts verplaatst naar Screenshots Chinatown Wars <<< ok Bewerkt: 8 januari 2009 door the_dan Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Ik heb weer wat gevonden, klik. Het belangrijke eigelijk van die vijf is de één na laatste, waarin je kunt zien dat ook je voertuig beschadigt kan raken. In dat plaatje zie je dat tijdens het rijden de motorkap op is. Weer een nieuw feitje erbij. Hieronder: Even gewijzigd Bewerkt: 8 januari 2009 door Jesperkaj Reageren
Reaper. Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Ik heb weer wat gevonden, klik. Het belangrijke eigelijk van die vijf is de laatste, waarin je kunt zien dat ook je voertuig beschadigt kan raken. In dat plaatje zie je dat tijdens het rijden de motorkap op is. Weer een nieuw feitje erbij. Dat was al af te leiden van eerdere screens (het is trouwens het een na laatste plaatje) Maar toch bedankt ik kende de eerste nog niet ^^ (dat terras lijkt een beetje op die duits/ierse bar, of niet?) Reageren
the_dan Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) plaatje met dank aan kai-schok-wave Bewerkt: 20 januari 2009 door the_dan Reageren
the_dan Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) nieuwe plaatjes gevonden (alweer) Bewerkt: 21 januari 2009 door the_dan Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Nu ik deze screens zie moet ik zeggen dat het eigenlijk qua graphics nog helemaal zo slecht niet is. Ik wacht met spanning af op trailers, en op de game zelf natuurlijk. Reageren
the_dan Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 plaatjes toegevoegd zie post erboven Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Zo heel erg slecht ziet het er nou ook weer niet uit. Ik hoop alleen dat het iets scherper en duidelijker word want bij sommige plaatjes zie je niet goed hoeveel voertuigen er zijn en wat nou je eigen voertuig is. Reageren
mircer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 weer een nieuwe screen: zie je hoe firefighter werkt >>> Door Svenie: Bijlage verwijderd en vervangen door de screen die je bedoelde. Goed gevonden.<<< Reageren
the_dan Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) je kan beter het plaatje op www.plaatjesupload.nl uploaden en dan met de code eropzetten Bewerkt: 23 januari 2009 door the_dan Reageren
mircer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) oke snapte het niet maar in ieder geval een nieuwe screen! Bewerkt: 23 januari 2009 door mircer Reageren
LukRacer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 We komen dichter bij de shamal zie ik Reageren
the_dan Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) ik kende m al en heb m weer gevonden (zag m op school en kon m er niet opzetten) *plaatje* zet m ook meteen in me lijstje SVENIE -.- ik had m net 2 seconde geleden eropgezet ( en mag ik een topic maken met alleen maar plaatjes en geen tekst ) Bewerkt: 23 januari 2009 door the_dan Reageren
yosata Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 hey, er zijn weer heel veel nieuwe screens te vinden op internet hier een link: hierzo op een aantal screens staan politie helikopters, zou het dan misschien toch mogelijk zijn om te vliegen of is het net als bij gta 3 alleen voor de computer. en zo te zien is het leger hier weer aanwezig en draait dit spel iets meer om de lol die je kan (en moet) hebben ik heb er zin in >>> Door Svenie: Topic samengevoegd met dit algemene Screenshots topic.<<< Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Interessante screens. Nu ben ik toch wel benieuwd of je inderdaad kan vliegen. Ik denk trouwens dat het niet kan, het is waarschijnlijk te zwaar voor de DS om een overvieuw van de stad te maken. Ik denk dat alleen de politie in een heli komt bij 3 sterren wanted level. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.