the_dan Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) de zelfde screens had ik al gepost reden van edit .. spatie Bewerkt: 23 januari 2009 door the_dan Reageren
rdewit Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik zie dat het er niet geweldig uitziet maar ga hem zeker downloaden want het is immers toch een GTA! Reageren
rockydeagle Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Het ziet er voor de nintendo ds zeer goed uit!! Ik ga hem vast aanschaffen. Als fan van gta kan ik deze niet laten liggen Reageren
PimTerror Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Graphics zien er toch verassend goed uit! Ik had veel minder verwacht, maar goed daar staat R* ook om bekend Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik zie dat het er niet geweldig uitziet maar ga hem zeker downloaden want het is immers toch een GTA! Hé, we gaan hier niks downloaden van GTA!!! Kopen zal je... Reageren
The Hulk Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik zie dat het er niet geweldig uitziet maar ga hem zeker downloaden want het is immers toch een GTA! Hé, we gaan hier niks downloaden van GTA!!! Kopen zal je... Een echte GTA fan koopt inderdaad de games. Reageren
rdewit Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik zie dat het er niet geweldig uitziet maar ga hem zeker downloaden want het is immers toch een GTA! Hé, we gaan hier niks downloaden van GTA!!! Kopen zal je... Een echte GTA fan koopt inderdaad de games. Ik heb beetje weinig geld en ik heb toch een M3. En trouwens R* verkoopt nog steeds goed ook al downloaden superveel mensen GTA en andere spellen van hun. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik zie dat het er niet geweldig uitziet maar ga hem zeker downloaden want het is immers toch een GTA! Hé, we gaan hier niks downloaden van GTA!!! Kopen zal je... Een echte GTA fan koopt inderdaad de games. Ik heb beetje weinig geld en ik heb toch een M3. En trouwens R* verkoopt nog steeds goed ook al downloaden superveel mensen GTA en andere spellen van hun. Ooit de regels een keer gelezen??? Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Reageren
Hayte Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik zie dat het er niet geweldig uitziet maar ga hem zeker downloaden want het is immers toch een GTA! Hé, we gaan hier niks downloaden van GTA!!! Kopen zal je... Een echte GTA fan koopt inderdaad de games. Ik heb beetje weinig geld en ik heb toch een M3. En trouwens R* verkoopt nog steeds goed ook al downloaden superveel mensen GTA en andere spellen van hun. oooh, als iedereen het download is het wel goed Reageren
the_dan Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 stomme downloaders -.- en er is bewegend beeld zie een topic (beneden / boven) Reageren
Ruben-LWD Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) je kan de andere 2 er ook wel bij zetten niet? Bewerkt: 22 februari 2009 door Ruben-LWD Reageren
The Hulk Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 stomme downloaders -.- en er is bewegend beeld zie een topic (beneden / boven) Ziet er erg mooi uit zeg! Reageren
david.p Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik vind het het geld niet waard. liever een psp kost je meer geld maar dan heb je ook wát Reageren
viccie211 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik vind het het geld niet waard. liever een psp kost je meer geld maar dan heb je ook wát Hangt er precies vananf waar je van houdt. Ik houd namelijk meer van Nintendo's eigen spellen zoals mario en POKéMON. Maar ik vindt hem er echt goed uitzien vooral nu we bewegend beeld hebben. Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Is wel klote weetje, weer die camera van boven..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.