Zaahed Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik heb het filmpje gezien het is wel iets beter dan ik het verwachtte. En wat uitgebreider inderdaad. Reageren
chopperboy Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 voor een game van 2009 vind ik het wel érg blokkerig... Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Op de website van chinatownwars zijn nieuwe screenshots gepubliceert screenshots boten vlammenwerpers en rampage's Enkele voorbeelden Screenshots van hoe je een bom moet ontmantelen Enkele voorbeelden ook zijn er nog nieuwe wallpapers Klik hier voor de link Enkele voorbeelden Ook nog een previeuw van een van de radio stations op het spel genaamd The classics Klik hier voor de pagina op de site waar hij op staat >>> Door Svenie: Topic samengevoegd met Screenshots topic <<< Reageren
HA5H Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 voor een game van 2009 vind ik het wel érg blokkerig... Het is ook geen PS3, PC of 360 game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.